Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ........



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ π. ΓΕΩΡΓΙΟ ΤΣΕΤΣΗ

,,,,,,,,,,ΤΟ ΝΑΙ, ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΙ, ΟΧΙ!

«ΤΟ ΔΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΕΣΤΙ»

__________'Επιμένει στις θέσεις του ο π. Γεώργιος Τσέτσης. Δημοσιεύει τις απόψεις του στο περιοδικό "ο Πολίτης", τ. Οκτωβρίου, με τίτλο: "Το κατά Φαναρίου μένος¨. Δημοσιεύει, αλλά δεν διορθώνει το κέιμενο, ούτε όμως και ο ίδιος διορθώνεται! Επανέρχεται στούς απαράδεκτους χαρακτηρισμούς περί των "πάσης φύσεως ανισόρροπων και λιποβαρών τον νούν μπλογκο-μανιακών" λαλίστατων αρχιερέων!!!!!!
 __________Ευχαριστούμε λοιπόν θερμά, θερμότατα, τον π. Γεώργιο για τους βαρείς χαρακτηρισμούς του, με τούς οποίους μας περιλούει! Είχαμε την αφέλεια να νομίζουμε, ότι οι την Εσπερίαν κατοικούντες είναι ευγενέστεροι ημών των κατοικούντων στην καθυστερημένη και οπισθοδρομική ....Ελλάδα! Είχαμε επίσης τήν εσφαλμένη /αποψη, ότι οι παράγοντες του Πατριαρχείου και τα δυναμικά Στελέχη αυτού, στα οποία ανήκει και ο υβριστής μας π. Γεώργιος, άν μη τι άλλο σέβονται τους θεσμούς και δή την αρχιερατική αξία! Αλλά μας διέψευσε παταγωδώς.  Έτσι λοιπόν επανερχόμεθα στην διαλογική μας διαπάλη. 
__________Είναι ανάγκη να υπενθυμίσουμε στον αγαπητό μας συλλειτουργό και άλλοτε καλό μας φίλο Μέγα Πρωτοπρεσβύτερο π. Γεώργιο Τσέτση, ο οποίος τώρα τελευταία με την γραφίδα του υπερέβη τα όρια της ευπρεπείας και της εντίμου διαλεκτικής, ότι  ο χριστιανικός τρόπος εκφράσεως είναι η ευθεία οδός! Τα λοιπά, δηλ. οι θεωρίες, οι πλατυασμοί στό γραπτό μας λόγο, η ενσυνείδητη σύγχυση των πραγμάτων, ο συνδυασμός ασχέτων μεταξύ τους πράξεων και γεγονότων, η απαγγελία αδίκων χαρακτηρισμών και αφορισμών κατά του ιδεολογικώς αντιπά- λου μας, όλα αυτά είναι εκ του Πονηρού!
_________Στο Σημείωμά του, που με τον τίτλο  «Περί Φαναριομάχων Δευτερο- λογία», αναρτήθηκε από το “Amen.gr” κατά την 16ην Σεπτεμβρίου ε.έ., όχι μόνον εξακολουθεί να μας ταπεινώνει, αλλά και με περιστροφές λόγων αποφεύγει τελικά να απαντήσει σε συγκεκριμένα ερωτήματα, τα οποία εμείς είχαμε θέσει με την προγενέστερη απάντησή μας στο αρχικό σημείωμά του. Θα μας επιτρέψει, λοιπόν, να του απαντήσουμε ευθέως, ότι αυτή η «φαναριώτικη»  πολιτική, την οποία εφαρμόζει, όχι μόνο δεν εξυπηρετεί την αλήθεια, αλλά και εκθέτει αυτόν τον ίδιο! Τα καθαρά λόγια, ως γνωστόν,  είναι αυτά που προσιδιάζουν στην χριστιανική μας ιδιότητα, το δε «περισσόν εκ του πονηρού εστί» κατά τον αψευδή λόγο του Κυρίου μας. Αν υπήρχε στην Ελλάδα μια δαιμονική Εταιρεία, που θα χρειαζόταν ως Συνεργάτη και Σύμβουλό της ένα λόγιο πρόσωπο, που θα μπορούσε να διαστρέφει τους λόγους των αντιπάλων ή ανταγωνιστών της και να ταπεινώνει τους ανθρώπους, ο π. Γεώργιος θα ήταν πρώτος στην λίστα επιλογής!   
_________Ιδού λοιπόν ένα μικρό απάνθισμα από την εκτενή δευτερολογία του.
1.     Μας αποκαλεί «Φαναριομάχο»! Αλλά με τον τρόπο αυτό αρνείται το δικαίωμα να έχουμε ή έστω να εκφράζουμε ελεύθερα, τη γνώμη μας επί ενεργειών ή παραλείψεων, που συντελούνται στο Οικουμενικό μας Πατρι-αρχείο!
2.     Ομιλεί για τα δικαιώματα του «Πρώτου» στην εκκλησιαστική Διοίκηση, παρασιωπά όμως ή και παραβλέπει και τα δικαιώματα των εσχάτων στην εκκλησιαστική Ιεραρχία.  Ενσυνειδήτως όμως  με τον τρόπο αυτό αγνοεί, ότι στην Ορθοδοξία το πολίτευμα της Εκκλησίας είναι Δημοκρατικό! Επομένως ο εκάστοτε και εκασταχού «Πρώτος» δικαιούται να έχει και όντως έχει τον πρώτο λόγο, εκ παραλλήλου όμως και οι έσχατοι, όπως ο υποσημειούμενος, έχουν το δικαίωμα της ελευθέρας εκφράσεως της γνώμης των!
3.     Με το δικό του τρόπο μετατρέπει τα «Πρωτεία Τιμής», που δικαιωματικά κάθε Προκαθήμενος εκάστης τοπικής Εκκλησίας έχει, σε «Πρωτείο Εξουσίας»!!!! κατά την Ρωμαιοκαθολική αντίληψη. Όχι, αγαπητέ μου π. Γεώργιε! Ούτε ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης, ούτε κάθε άλλος Πατριάρχης και Προκαθήμενος στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία, «κείται υπεράνω αυτών», δηλ. των λοιπών Αρχιερέων-Αδελφών Του, όπως διατείνεσθε! Είναι Προ-καθήμενος και Πρώτος, αλλά διακονεί την Εκκλη- σία μαζί με ένα Σώμα Ιεραρχών συσκεπτομένων και συναποφασιζόντων, το οποίον ονομάζεται «Σύνοδος» και πραγματώνει το Συνοδικό Σύστημα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η λέξις «σύνοδος» στα ελληνικά σημαίνει συν-οδοιπορεία, συμ-πόρευση….. Άρα το υπεροχικό στοιχείο του «Πρώτου» εξαντλείται στο να είναι πρώτος σε μια συντεταγμένη Ομάδα ανθρώπων, σε μια γραμμή! "Primus inter pares" μας έμαθαν κάποτε στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
4.     Κατά την ταπεινή μας άποψη είναι πέρα για πέρα αιρετική η παρακάτω διατύπωση, που υπάρχει στη δευτερολογία σας: «Όπου, ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι μεν “Πρώτος μεταξύ ίσων” ομολόγων του, αλλά το Πρωτείο του κάθε άλλο παρά μόνο «τιμητικό» είναι»!!!!!!!! Δηλ. τί είναι Πάπας της Ανατολής;   
5.     Η μνημόνευση του εκάστοτε και εκασταχού Πρώτου στην λειτουργική εκφώνηση «εν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε,….» ετέθη, για να διασφαλίζεται και να περιφρουρείται η  ενότης στην Εκκλησία. 
6.     Είσθε λοιπόν σε αιρετική πορεία και κατεύθυνση, όταν προσπαθείτε να εφαρμόσετε το Ρωμαϊκό, το Παπικό, Πρωτείο και στην Ανατολική Εκκλησία! Και ο έσχατος των Επισκόπων στην Ορθοδοξία είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού»!
7.     Έπειτα από τα ανωτέρω σας επαναλαμβάνω τις ερωτήσεις μου:
a.     Ο Οικουμενικός Πατριάρχης, διαχρονικά εννοώ και δεν περιορίζομαι στον Παναγιώτατο κ. Βαρθολομαίο, είναι ΑΛΑΘΗΤΟΣ;
b.    Εάν όχι, τότε εμείς, οι ευτελείς και έσχατοι, έχουμε το δικαίωμα, πάντοτε ευπρεπώς εκφραζόμενοι,  να κρίνουμε λάθη και παραλείψεις Του; Εάν συμβαίνει και όπου συμβαίνει κάτι τέτοιο σεις το θεωρείτε «φαναριομαχία»;
8.     Αν π.χ. ο Πατριάρχης είπε κάποτε και «εν τη ρύμη του λόγου του» την φράση «κάποιοι ξεβράκωτοι Έλληνες έκαμαν την Επανάσταση του 1821» δεν συνιστά λάθος η έκφραση αυτή; Έχω λοιπόν το δικαίωμα να την υπογραμμίζω και να την καταδικάζω;  Προσωπικά σεις συμφωνείτε με τους χαρακτηρισμούς αυτούς; Απαντήστε μου, παρακαλώ, με ένα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ! Τα υπόλοιπα είναι εκ του Πονηρού, δηλ. διαβολικά! Βεβαίως πρέπει να παραδεχθώ, ότι τον πατέρα μας, την μάννα μας ή τον «πρώτο» δεν τον εκθέτουμε και δεν τον «ξεβρακώνουμε», εάν περιπέσει σε κάποιο λάθος! Όταν όμως ξαφνικά ξεπροβάλλουν εμπρός μας τόσοι και τόσοι υπερασπιστές του Πατριάρχου ό,τι και αν κάνει Εκείνος και θέλουν με το ζόρι να Τον παραστήσουν ΑΛΑΘΗΤΟ,  τότε αυτοί Τον ζημιώνουν και όχι εμείς «οι ανισόρροποι» όσοι δηλ. διακονούμε την αλήθεια! Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχουν είδωλα!
9.     Σας ευχαριστώ εκ μέσης καρδίας, διότι στο ζήτημα του Κορανίου με δικαιώνετε πλήρως! Με την φαναριώτικη σκέψη και πολιτική, την οποία εφαρμόζετε, θολώνετε τα νερά! Έτσι όμως καθίσταται αυταπόδεικτο το σημειωθέν λάθος! Αλλά δεν το ομολογείτε ευθέως. Δεν τολμάτε να το ομολογήσετε ευθέως! Γι αυτό και σας δίνω μια δεύτερη ευκαιρία: Σας ερωτώ και πάλι: Ο Κορυφαίος Παράγων της ανά την Οικουμένην Ορθοδοξίας, ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης, μπορεί να προσφέρει οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε, υποκύπτοντας μάλιστα σε σκοπιμότητες, το Κοράνιο ως δώρο;  Μπορεί επίσης να χαρακτηρίζει ως Άγιο το βιβλίο αυτό;  Αφήστε, λοιπόν, τα φαναριώτικα κόλπα και απαντή- σετε μου χριστιανικά. ΝΑΙ ή ΟΧΙ!
10.                         ΝΑΙ, π. Γεώργιε, η λέξη ΑΓΙΟΣ, όσο και αν το αμφισβητείτε, είναι μονοσήμαντη στην συγκεκριμένη χρήση της. Άλλη είναι η σημασία της στην προσφώνηση «άγιε Πρωτοσύγκελλε» και άλλη η σημασία της στην εκφώνηση «Άγιο Κοράνιο»! Στην πρώτη περίπτωση  είναι τρόπος ευγενούς συμπεριφοράς, στην δεύτερη όμως είναι διαπιστωτική πράξη, είναι ομολογία. Γιατί, μη μας είπετε λοιπόν, ότι και ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ο Οποίος προσφωνείται με το «Παναγιώτατος» είναι πιο άγιος από τον Άγιο Θεό! Άγιος λοιπόν ο Θεός, αλλά παν-αγιώ-τατος ο Πατριάρχης; Και μόνο  για την στρέβλωση αυτή είσθε απαράδεκτος!
11.                         Ας έλθουμε τώρα και στο θέμα Κάρατζιτς.  Ευχαριστώ κατ αρχήν  για την διόρθωση.  Διότι με τον τρόπο που είχατε γράψει στο πρώτο σημείωμά σας, δηλ. για την «απονομή του Χρυσού Σταυρού στον Κάρατζιτς», είχατε δώσει την εντύπωση, ότι εμείς του είχαμε απονείμει κάποια ιδαιτέρως μεγάλη τιμητική διάκριση! «Το επιβραβεύειν» είχατε γράψει. Ακούστε λοιπόν:
a.     Ο κ. Κάρατζιτς τότε ήταν Πρόεδρος της Βοσνίας, δεν ήταν δε κατηγορούμενος για τα εγκλήματα, για τα οποία σήμερα κατηγορείται.
b.     Εμείς επήγαμε εκεί με ανθρωπιστική Βοήθεια, την οποία και παραδώσαμε στο Πατριαρχείο της Σερβίας.
c.      Οι παράγοντες του Πατριαρχείου μας παρεκάλεσαν και μας προέτρεψαν να επισκεφθούμε και τον Πρόεδρο Κάρατζιτς και τον Αρχηγό Των Ενόπλων Δυνάμεων Στρατηγό Μπλάντιτς!
d.     Και όχι μόνο μας παρεκάλεσαν, αλλά και μας συνώδευσαν έως την Βοσνία! Ήταν η εποχή της πολιορκείας του Γκόραζντε κι εμείς βρεθήκαμε τότε στην πρώτη γραμμή του πυρός!
e.      Σε Ορθόδοξο χριστιανό, τον Κάρατζιτς, που βρισκόταν σε εμπόλεμη κατάσταση, εδωρήσαμε όντως την εικόνα της Παναγίας μας!  Που, λοιπόν, είναι το μεμπτόν σημείον; Και σε καταδίκους και φυλακι σμένους -Ορθοδόξους όμως- μπορούμε να δώσουμε ένα τέτοιο δώρο! Ο εκ μέρους σας συσχετισμός μεταξύ ΜΟΥΧΤΑΡ και ΚΑΡΑΤΖΙΤΣ, όπως επίσης και μεταξύ της προσφοράς του ΚΟΡΑΝΙΟΥ και της ΕΙΚΟΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ είναι α-π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο-ς! 
12.                         Τέλος ας έλθουμε και στον πρ. Πατριάρχη Ιεροσολύμων. Σας πληροφορώ, ότι ευρισκόμεθα σε «κοινωνία» πίστεως με τον Μακαριώτατο Πατριάρχη κ. Θεόφιλο! Παράλληλα όμως διαμαρτυρόμεθα για τον πρ. Πατριάρχη κ. Ειρηναίο, τον έγκλειστο και αδικημένο, τον υποβιβασμένο στην τάξη των Μοναχών, τον καταφρονημένο, τον ΑΔΙΚΗΜΕΝΟ! Στο πρόσωπό Του όλα τα ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ έχουν καταπατηθή!
13.                         Γράφετε στη δευτερολογία σας, ότι «από τον πέμπτο ήδη αιώνα ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι όχι μόνο ο «επιτηρητής» των εξελίξεων σε άλλους Θρόνους, βάσει  Ιερών Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων, αλλά και ο εγγυητής της Ορθοδόξου ενότητος. Μας το υπενθυμίζει ο κατ΄εξοχήν σχολιαστής των Ιερών Κανόνων Ματθαίος Βλάσταρης: «Τω Κωνσταντινουπόλεως Προέδρω, έξεστι και τας εν άλλοις θρόνοις γινομένας αμφισβητήσεις επιτηρείν και διορθούσθαι και πέρας επιτιθέναι ταις κρίσεσι» (βλ. Ράλλη-Ποτλή, τόμος στ΄, σελ. 429)
114.               Ως εγγυητής, λοιπόν, της Ορθοδόξου ενότητος και ως επιτηρητής των εξελίξεων σε άλλους Θρόνους, ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ΔΕΝ ΕΧΕΙ άραγε είτε την ΚΑΝΟΝΙΚΗ, είτε την ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να παρέμβει για την ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ και την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ενός άλλου πρ. Πατριάρχου, ο Οποίος επί εξι χρόνια παραμένει κλειδωμένος στο κελί του από την κρατούσα εκκλησιαστική Ηγεσία; Ο Οποίος επί εξ χρόνια δεν έχει επισκεφθεί ένα γιατρό; Ο Οποίος επί εξι χρόνια τρέφεται από ένα κρεμασμένο καλάθι, όπου κάποιοι χριστιανοί –και όχι η επιμελητεία του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων- του βάζουν καθημερινά κάτι φαγώσιμο, για να μας θυμίζει τους στυλίτες Μοναχούς, ή έστω τους Μοναχούς στα Καρούλια του Αγίου Όρους; Έλεος πια, αδελφοί μου! Ανοίξτε τα μάτια σας και ατενίστε την ΑΔΙΚΙΑ! 

15.                        Αυτό και μόνον αυτό σας ζητώ! Ανοίξτε τα μάτια σας!  Όλοι μικροί και μεγάλοι! Ατενίστε την αδικία! Ακούστε το στεναγμό της καρδίας ενός ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ! Αδικημένου από την Ελληνική Πολιτεία (επί Υφυπουργών επί των Εξωτερικών των κ. Σκανδαλάκη και Κασσίμη της Κυβερνήσεως Κωνστ. Καραμανλή)! ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ από τα πνευματικά του παιδιά! (Ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος είναι δική Του χειροτονία!).._ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ από τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών, οι οποίοι «αγρόν ηγόρασαν»!!!! ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ από τα ΜΜΕ, τα οποία δεν ασχολούνται με την υπόθεσή του! ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ από τους αδελφούς μου Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι γνωρίζουν μεν και αναγνωρίζουν καθ' εαυτόν έκαστος την αδικία, αλλά σιωπούν!     
16.                         Εμείς δεν φιλοδοξούμε να λύσουμε το πρόβλημα της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων! Αλλά επιχειρούμε να αναδείξουμε την ΑΔΙΚΙΑ σε ένα ΑΘΩΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ της Ορθοδοξίας, ο Οποίος εντίμως μεν υπηρέτησε την Σιωνίτιδα Εκκλησία, ατίμως δε εξέπεσε του Πατριαρχικού Του Θρόνου, όλως δε παρανόμως και όλως αντικανονικώς ευρίσκεται ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ στο κελλί του χωρίς κάποια δικαστική ή διοικητική έστω απόφαση!
17.                        Κουράγιο, σεπτέ Γέροντα, Μάρτυρα της Ορθοδοξίας, έντιμε διαχειριστή των περιουσιακών στοιχείων του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, είτε ως Έξαρχος του Παναγίου Τάφου εν Αθήναις, είτε ως Αρχιεπίσκοπος Ιεραπόλεως, είτε ως Πατριάρχης Ιεροσολύμων,  Μακαριώτατε κ. Ειρηναίε! Η γενική αρχή «ουδείς αγνωμονέστερος του υπό σου ευεργετηθέντος»  εύρε την εφαρμογήν της, δυστυχώς,  και στο Υμέτερο σεπτό Πρόσωπο! 
Αίγιον,  22 Οκτωβρίου 2012
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΙΑ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ