Τρίτη, 26 Αυγούστου 2008

ΑΣ ΕΛΘΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΘΕΟΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ!

Άπό τον αγαπητό μας Fremendog, τακτικό επισκέπτη και συνεργάτη του Blog, ελάβαμε και δημοσιευουμε το παρακάτω κείμενο και το σχόλιο.
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
ΑΙΓΙΟ, 26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2008
Ο μετρητής μας τώρα δείχνει 54.590 επισκέψεις
******************************************

Σεβασμιώτατε,

Ελπίζω να είστε καλά. Διάβασα σήμερα στην-υποτίθεται-συντηρητική εφημερίδα «Καθημερινή» το παρακάτω άρθρο της κυρίας Ξένιας Κουναλάκη, κόρης του γνωστού πρώην βουλευτή του Συνασπισμού Πέτρου Κουναλάκη. Το άρθρο μπορεί να το βρει κανείς στη διεύθυνση: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_3_26/08/2008_282374

---------------------------------------------------------

Ονειρο θερινής νυκτός
Της Ξενιας Κουναλακη / xkounalaki@kathimerini.gr
«Ο Θεός από αγάπη για τον άνθρωπο δημιούργησε έναν όμορφο κόσμο, μέσα στον οποίο ζούμε. Δυστυχώς ο άνθρωπος δε σεβάστηκε το έργο αυτό και το κατέστρεψε σιγά σιγά. Ολοι έχουμε ευθύνη γι’ αυτό και οφείλουμε να υπηρετούμε το έργο του, προστατεύοντας το περιβάλλον... Ο καθένας μας χωριστά και όλοι μαζί πρέπει να προστατεύουμε το περιβάλλον γιατί είναι έργο του Θεού». Στο βιβλίο θρησκευτικών της Ε΄ δημοτικού, η οικολογική συνείδηση των 10χρονων περνά μέσα... από την κατήχηση. Το μόνο ενθαρρυντικό στοιχείο είναι ότι το «του» δε γράφεται πλέον με κεφαλαίο. Κατά τα άλλα η εικόνα είναι απογοητευτική. Στο βιβλίο φυσικής της ίδιας τάξης διαπιστώνουμε ότι οι θρησκευτικοί μύθοι βρίσκουν πρόσφορο έδαφος ακόμη και σε αμιγώς επιστημονικά πεδία. Στο κεφάλαιο «Ηχος» και ειδικότερα στις ιδιότητές του αναφέρεται ο μύθος της καταστροφής των τειχών της Ιεριχούς από τις σάλπιγγες του Ιησού του Ναυή. Τα τελευταία χρόνια μετά την επανεκλογή Μπους στις ΗΠΑ παρακολουθήσαμε μία σφοδρή αντιπαράθεση μεταξύ υποστηρικτών της θεωρίας της εξέλιξης και θρησκευόμενων οπαδών της θεωρίας του «έξυπνου σχεδιασμού» (intelligent design), που υποστηρίζει πως μία ανώτερη δύναμη δημιούργησε τον κόσμο. Η διαμάχη ηχεί παρωχημένη στα δικά μας, ευρωπαϊκά, αυτιά γιατί κανένα επιστημονικό εγχειρίδιο δε θα μπορούσε να περιέχει σήμερα τέτοιου είδους ερμηνείες για την προέλευση και την εξέλιξη του σύμπαντος.
Στην Ελλάδα του 2008 όμως η οπισθοδρόμηση καλά κρατεί. Ειδικά στα σχολεία, όπου τα παιδιά διδάσκονται παράλληλα με το Big Bang, τη δημιουργία της πλάσης Του ή... του, τέλος πάντων. Οι γονείς έχουν τη δυνατότητα με βάση την πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τη μη παρακολούθηση του μαθήματος των θρησκευτικών από μαθητές με μια απλή δήλωση -«χωρίς αιτιολογία»- να προστατεύσουν μόνοι τους τα παιδιά τους από τον σκοταδισμό. Κανονικά όμως αυτό δεν θα έπρεπε να είναι έργο της Πολιτείας; Σε πρόσφατη ημερίδα της Ιεράς Μητρόπολης Σάμου, Ικαρίας και Κορσέων για τα νέα σχολικά βιβλία των Θρησκευτικών, επισημάνθηκε ότι «ανατρέπουν ιδεολογικά τις βάσεις και κατευθύνσεις της μακροχρόνιας και δοκιμασμένης Ορθόδοξης Χριστιανικής Αγωγής. Καταργούν η μειώνουν τον ομολογιακό χαρακτήρα του μαθήματος και το μεταβάλλουν βαθμηδόν σε ουδέτερη θρησκειολογία. Ικανοποιούν εσπευσμένα και αδικαιολόγητα τα αιτήματα της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας και οδηγούν, όπως επισημάνθηκε για το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, σε γενοκτονία της μνήμης, εθνικής και θρησκευτικής. Προτείνεται να ξεκαθαρίσουν η κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα, αν συμφωνούν με αυτό το πλαίσιο παιδείας και προς ποια κατεύθυνση θα χαράξουν τη γραμμή πλεύσεως». Οσο η Εκκλησία θεωρεί ότι έχει λόγο σε θέματα εγχειριδίων και εκβιάζει κόμματα και πολιτικούς με... αφορισμό, η αναβάθμιση της μέσης εκπαίδευσης, στην οποία τόση έμφαση δίνουν οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, θα παραμένει όνειρο καλοκαιρινής νύχτας για την Ελλάδα.
---------------------------------------
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Fremendog
Όπως ξέρετε Σεβασμιώτατε, εγώ είμαι υπέρ της θεωρίας της εξέλιξης, καθώς θεωρώ ότι συμβαδίζει απόλυτα με την Ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Είμαι επίσης υπέρ της άποψης ότι δεν πρέπει επιστήμη και θρησκεία να μπλέκονται η μία στα χωράφια της άλλης-άλλωστε η επιστήμη εξετάζει το πώς δημιουργήθηκε ο κόσμος ενώ η θεολογία το ποιός τον δημιούργησε. Η κυρία Κουναλάκη όμως τι ακριβώς μας λέει; Ότι σε μάθημα θρησκευτικών είναι σκοταδισμός να διδάσκονται τα παιδιά ότι ένας Δημιουργός δημιούργησε τον κόσμο;! Ήμαρτον! Δηλάδή πριν το Big Bang...μηδέν;! Όλα τυχαία ξεκίνησαν από ένα...τίποτα;! Η εν λόγω αρθρογράφος πάει να μας πει ότι η Θεολογία δεν έχει καν λόγο στη διαμόρφωση του μαθήματος των θρησκευτικών! Μήπως ν' αρχίσουν τα βιβλία των θρησκευτικών να τα γράφουν άθεοι επιστήμονες για να τα θεωρούν ικανοποιητικά όσοι θέλουν να βγάλουν από την ψυχή του κόσμου την πίστη στο Θεό; Έχουμε ξεφύγει εντελώς, μου φαίνεται! Δεν είμαι υπέρ της διδασκαλίας του Ευφυούς Σχεδιασμού ως επιστημονικής θεωρίας-αλίμονο αν προσπαθήσουμε να κάνουμε επιστήμη την πίστη στην Αγία Τριάδα. Τι θα πρέπει όμως να διδάσκονται τα παιδιά στο μάθημα σύμφωνα με την κυρία Κουναλάκη; Ότι η θρησκεία είναι το όπιο των λαών ή ότι δεν υπάρχει Θεός; Ίσως κάποιος πρέπει να της πει ότι η αναβαθμισμένη εκπαίδευση των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών-την οποία δείχνει να ζηλεύει-περιλαμβάνει σε μερικές περιπτώσεις μάθημα Θρησκευτικών με ομολογιακή μορφή. Ή μήπως δεν γνωρίζει ότι σε χώρες όπως η Γερμανία οι καθηγητές θρησκευτικών πληρώνονται μεν από το κράτος αλλά το περιεχόμενο του μαθήματός τους καθορίζεται από τις επικρατούσες Εκκλησίες;(Προτεσταντική, Καθολική ή ακόμη και Ορθόδοξη). Για να μην αναφέρω την απαλλαγή απ' τα θρησκευτικά, η οποία συνοδεύεται υποχρεωτικά από παρακολούθηση μαθήματος Ηθικής ή Φιλοσοφίας.