Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ .....

.......ΚΑΙ AYTH ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ

________Η αγαπημένη μας Πατρίδα, η δοξασμένη Ελλάδα, η Χώρα των Αγίων και των Σοφών, εισήλθε πια σε μια περίοδο μεγίστης ταπεινώσεως και ευτελισμού! Δεν είναι μόνο η φτώχεια, η οποία μαστίζει τον σημερινό οικογενειάρχη, τον πολύτεκνο, τον άνεργο, τον ασθενή, τον ηλικιωμένο, τον συνταξιούχο, τόν έμπορευόμενο, τον επιχειρηματία, τόν αγρότη, τον επιστήμονα, τον κάτοχο μεταπτυχικακού Διπλώματος, τον ταλαντούχο νέο, όλους ανεξαιρέτως! Η φτώχεια, στην οποία μας εβύθισε το παρηκμασμένο πολιτικό σύστημα, βασανίζει ήδη σήμερα -καί στο εγγύς μέλλον θα βασανίσει πολύ περισσότερο- τον σημερινό 'Ελληνα. Θα θυμηθούμε την εποχή, που λέγαμε «τό ψωμί ψωμάκι»!
__________Αλλά εμείς σήμερα δεν μιλάμε για την φτώχεια, ως παράγοντα μεγίστης ταπεινώσεως και ευτελισμού της Ελλάδος. Θέλουμε να στρέψουμε την προσοχή σας σε ένα άλλο κεφάλαιο. Πρόκειται για την ασέβεια πρός τον Σωτήρα Χριστό, που βαρύνει τις νεώτερες γεννηές  του Ελληνικού Λαού. Με διάφορα κόλπα των κατά καιρούς πολιτικών της εποχής μετά την μεταπολίτευση η προσοχή  του Λαού στράφηκε στα υλικά αγαθά, στην καλοπέραση, στη φιληδονία και τις σαρκικές απολαύσεις, καταπατώντας συνεχώς το Νόμο του Θεού! Ποιός μπορεί να ξεχάσει τα λόγια του Κωνστ. Καραμανλή, τού Α΄, όταν ακόμη ήταν Υπουργός Δημοσίων Έργων: "ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΑΠΑΔΕΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΤΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  ΘΕΛΩ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ"!
___________Θρησκευτιά αδάφορος εκείνος, μετέδωσε πρός τον Ελληνικό Λαό την περιφρόνηση πρός το Θεό καί πρός την Εκκλησία! Από τότε λοιπόν άρχισε η παρακμή της Ελλάδος! Έτσι αρχισαμε από τον ευτελισμό του «προσώπου», που στη συνέχεια ωδήγησε στον ευτελισμό της Κοινωνίας. Ομιλούμε για τίς «αξίες» της ζωής, τις οποίες χωρίς πολλή σκέψη επετάξαμε στον κάλαθο των αχρήστων. Ομιλούμε για την περιφρόνηση και την καταπάτηση των αρχών του Ευαγγελίου! Αγκαλιάσαμε τον χρυσό καί, για να τον κερδίσουμε, προδώσαμε τον Χριστό, την Πηγή της ζωής.  Η εγκράτεια, η εντιμότης, η αγάπη, η φιλαλληλία, η ευγένεια, η καλωσύνη κλπ. η αρετή γενικώς, εθεωρήθησαν ξεπερασμένες ιδέες! Στη θέση τους ήλθαν οι νέες ιδέες, οι μοντέρνες ιδέες! Το ψέμα καί η απάτη εθεωρήθησαν εξυπνάδα. Η αχαλίνωτη ερωτική απόλαυση, δείγμα μεγάλου ανδρισμού!  Η εκμετάλλευση των αδυνάτων, φυσικό δικαίωμα των ισχυρών. Η αγνότης, φαινόμενο των «βλαμμένων»! Η αφοσίωση στην οικογένεια και η συζυγική πίστη, αναχρονιστικά, ξεπερασμένα πια πραγματα! Πολλά σύγχρονα ζευγάρια ωδηγήθησαν σε συμφωνία κυρίων, ήτοι ο καθένας θα μπορεί νά έχει ελεύθερα μαζί με τις συζυγικές και εξωσυζυγικές σχέσεις! Τα λεγόμενα «ιψενικά τρίγωνα» αυξήθησαν με γεωμετρική πρόοδο! Η παιδεραστία εγνώρισε μεγάλη αύξηση! Αμέτρητα είναι τα διαζύγια, που εκδίδονται καθημερινώς! Τα κρούσματα του έϊτζ κι αυτά διπλασιάσθησαν. Η εμπορία των ναρκωτικών διεξάγεται πια ελεύθερα έξω από τά δημόσια σχολεία!  Το κράτος του Διαβόλου επεκτείνεται, ενώ το κράος του Θεού συρρικνούται! 
_________Το ερώτημα λοιπόν είναι πως φθάσαμε έως εδώ; Το μεγάλο μερίδο της ενοχής ανήκει στα ΜΜΕ, Αυτά εκμαυλίζουν καθημερινώς τον ελληνικό Λαό! Αυτά προπηλακίζουν τους θεσμούς! Αυτά  χλευάζουν την αρετή! Αυτά προπαγανδίζουν την ανομία. Αυτά κατέστρεψαν όχι  μόνο την ελληνική Κοινωνία, αλλα και αυτή την Πατρίδα μας. Για να κερδίσουν περισσότερα οι παράγοντες της δημοσιογραφίας, Καναλάρχες, μεγιστάνες του Τύπου και δημοσιογράφοι είναι έτοιμοι να πουλήσουν  τα πάντα χωρίς  συνειδησιακές αναστολές, χωρίς ενδοιασμό! Το ζήσαμε στην περίπτωση της Κύπρου. Τα "κονομίσανε γερά" για να προπαγανδίσουν το σχέδιο Αννάν!  
________Βλέπετε χωρίς ΘΕΟ ΟΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ! Η πίστη μας στον αληθινό Θεό και η σύνδεση της ζωής μας μέ το Θεό αποτελούν ανασχετικό παράγοντα για την υποδούλωση του ανθρώπου στην τυραννεία των παθών, στην αμαρτία γενικώτερα. Πολύ παραστατικά ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου κ. Χρ. Γιανναράς γράγει στην επιφυλλίδα του: "Αν ερχόμαστε από το πουθενά και πηγαίνουμε στο τίποτα, τότε γιατί και ο εφοριακός να μη λαθωθή, ο γιατρός να μην πάρει φακελάκι, ο τραπεζίτης να μην τοκογλυφήσει, ο κομματάρχης να μην εμπαίξει και απατήσει τούς πάντες";
__________Έπειτα   από τα παραπάνω ως εισαγωγικά, θά μου επιτρέψετε να σας παρουσιάσω την ομολογία των ίδιων των παραγόντων των Μ.Μ.Ε. Ομολογούν, ότι στον κατήφορο της παρακμής και της διαφθοράς  αφέθηκαν συχνά και οι εφημερίδες καθώς και τα λοιπά μέσα ενημερώσεως"! (το Βήμα)
"Απύθμενη είναι η ανευθυνότητα ορισμένων μέσων ενημέρωσης, ειδικώς μάλιστα ηλεκτρονικών" (Η Καθημερινή).
 Δεν έχουμε λοιπόν χρείαν άλλων μαρτύρων. Διαβάστε λοιπόν και στοχασθήτε, αγαπητοί μου αδελφοί.
________Υπάρχει άραγε λύσις; Μπορούμε άραγε να βγούμε από τό τούνελ της δυστυχίας; Ασφαλώς, θα απαντήσω, εάν και εφ΄όσον πάρουμε το δρόμο της επιστροφής πρός το Χριστό! Εφ΄όσον μετανοήσουμε σαν τον Άσωτο υιό καί ξαναγυρίσουμε στο πατρικό μας σπίτι, δηλ. στην αγκαλιά του Σωτήρος Χριστού!   
Αἰγιο, 10 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΛΑΘΟΣ (ΜΑΣ)

«ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» 11/9/2011
 ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ Π. ΨΥΧΑΡΗ
Η σοβούσα κρίση είναι βαθύτατα κοινωνική. Στη δημιουργία της συμβάλαμε όλοι- από τους αγρότες που εγκατέλειψαν τα κτήματά τους, ως την πολιτική ηγεσία της χώρας που αφέθηκε πολλές φορές να διολισθήσει σε κατωφέρειες της διαφθοράς.

Πρέπει από την αρχή να παραδεχθούμε ότι στον κατήφορο της παρακμής και της διαφθοράς αφέθηκαν συχνά και οι εφημερίδες καθώς και τα λοιπά μέσα ενημερώσεως. 
Για τις ευθύνες των πολιτικών αλλά και του κάθε απλού πολίτη που έβλεπε τον ξεπεσμό και δεν αντέδρασε έχομε επανειλημμένως μιλήσει. Σήμερα θα μιλήσουμε για τα δικά μας λάθη και παραλείψεις. Διότι όπως για να υπάρξει διαπλοκή συμφερόντων προαπαιτείται η ύπαρξη πολιτικών πρόθυμων και ικανών να διαπλακούν, έτσι και για να δημιουργηθεί η σημερινή κρίση που εξαπλούται σε ΟΛΑ τα λεγόμενα ΜΜΕ (Μέσα Μαζικής Ενημερώσεως), έπρεπε να γίνουν σφάλματα ικανά να διαβάλουν τους δημοσιογράφους και να υπονομεύσουν την αξιοπιστία των έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων ενημερώσεως. 
Η κρίση στα ΜΜΕ είναι βέβαια πρωτίστως κρίση επιχειρηματική. Σε μιαν εποχή (ως το έτος 2009) απατηλής, ως απεδείχθη, ευμάρειας τα μέσα ενημερώσεως «ανεπτύχθησαν» σε ξύλινα πόδια, που έσπασαν με την πρώτη εμφάνιση της μεγάλης και αγνώστου διάρκειας οικονομικής κρίσης. 

Στηριγμένοι κυρίως, αν όχι αποκλειστικά, στα έσοδα από τις διαφημίσεις δημιουργήσαμε αδηφάγους «γίγαντες» τόσο στον χώρο του παραδοσιακού Τύπου όσο και στον νεοπαγή τομέα της τηλεόρασης. Συνηθίσαμε τους αναγνώστες και τους τηλεθεατές στο «τζάμπα», δώσαμε «δώρα» απατηλά και προσφορές ψευδεπίγραφες. 
Ασφαλώς είναι υπερβολικός ο αριθμός των εφημερίδων στην Ελλάδα, πολλές από τις οποίες είναι εκ γενετής θνησιγενείς και προφανώς η έκδοσή τους έχει άλλα ελατήρια. Αλλά αν μιλήσουμε για τις εφημερίδες με τις λογικές ή τις σχετικά πολύ μεγάλες κυκλοφορίες, θα δούμε ότι και αυτές χάνουν πολλά εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο! Διότι έχουν στηθεί με λανθασμένους υπολογισμούς. Κατά κανόνα τα χρήματα που εισπράττουν από την κυκλοφορία τους οι εφημερίδες δεν αρκούν για την επιβίωσή τους με τις προδιαγραφές (πολυσέλιδα, πρόσθετα ένθετα, προσφορές ψευδεπίγραφες αλλά και προσφορές πραγματικές) που έχουν καθιερωθεί. Το προϊόν που αγοράζει ο αναγνώστης κοστίζει το καθένα περισσότερο από όσα σου αποδίδει το Πρακτορείο- δηλαδή υπάρχει το παράδοξο συχνά να αυξάνει η ζημιά σου όσο ανεβαίνει η κυκλοφορία! 
Τι μέλλει γενέσθαι; Κατ΄ αρχήν, ο τρώσας και ιάσεται. Εμείς που έχομε τις ευθύνες για τη διολίσθηση του ελληνικού Τύπου και των τηλεοράσεων στη χορεία των προβληματικών επιχειρήσεων, εμείς πρέπει να βρούμε και τη θεραπεία. Και θα τη βρούμε! 
«Το Βήμα της Κυριακής», «Τα Νέα» και τα περιοδικά του Δημοσιογραφικού μας Οργανισμού ολοκλήρωσαν ήδη τη μελέτη του προβλήματος και έχουν καταλήξει στις αποφάσεις τους, τις οποίες συντόμως θα προτείνουν στους αναγνώστες. 

Το Δημοσιογραφικό Συγκρότημα που δημιούργησε πριν από σχεδόν έναν αιώνα ο Δημήτριος Λαμπράκης και ενδυνάμωσε ο κορυφαίος εκδότης Χρήστος Δ. Λαμπράκης, διαθέτει το μεγαλύτερο κεφάλαιο που μπορεί να έχει ένας δημοσιογραφικός οργανισμός. Εκατοντάδες συντάκτες και συνεργάτες θα δώσουν και πάλι τη μάχη της Ενημερώσεως και θα την κερδίσουν. Μαζί με τους αναγνώστες.

Διότι η δύναμη μιας εφημερίδας είναι πρωτίστως οι αναγνώστες της. Αυτοί είναι που ανεβοκατεβάζουν κυβερνήσεις. 
******************************************************


«Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» 24.09.2011

Παρακμή
Απύθμενη είναι η ανευθυνότητα ορισμένων μέσων ενημέρωσης, ειδικώς μάλιστα ηλεκτρονικών, στο πώς χειρίζονται την κρίση της χώρας. Ο λαϊκισμός περισσεύει, αλλά μερικές φορές γίνεται επικίνδυνος. Οταν τα τηλεοπτικά κανάλια αρχίζουν να εξωθούν τους πολίτες σε εξέγερση ή στη δημόσια καύση των ειδοποιη-τηρίων για την πληρωμή μιας εισφο-ράς, είναι προφανές ότι ξεπερνούν κάθε όριο λογικής. Ολοι μας νιώθουμε θυμό, αγανάκτηση, ανησυχία για το μέλλον. Οταν, όμως, ρίχνουμε λάδι στη φωτιά, είτε κυνηγώντας την τηλεθέαση είτε λόγω άλλων συμφερόντων, είναι προφανές ότι βοηθάμε την Ελλάδα να μπει για τα καλά στον κατήφορο της θεαματικής καταστροφής και εντέλει αυτοκτονίας. Ασχέτως του ποιος κυβερνά τη χώρα σήμερα ή αύριο, αυτά τα φαινόμενα υποδηλώνουν μια βαθιά παρακμή και εξηγούν γιατί φτάσαμε στο σημερινό μας αδιέξοδο.

<><><>  <><><> 
<><><>
«ΤΟ ΠΑΡΟΝ» 04.09.2011
Τα WikiLeaks αποκαλύπτουν την κατάντια μας:
ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ...
ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟΥΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ
Ποιες σχολές δημοσιογραφίας τα έπιαναν...

ΜΕ υποτιμητικό, σχεδόν προσβλητικό τρόπο αντιμετωπίζει η αμερικάνικη πρεσβεία στην Αθήνα τους έλληνες δημοσιογράφους, παρά το γεγονός ότι -όπως παραδέχεται- προσπαθεί διαχρονικά να στρατολογήσει ορισμένους εξ αυτών για την προώθηση των στρατηγικών συμφερόντων των ΗΠΑ.

Αυτά προκύπτουν σαφώς από απόρρητα έγγραφα της πρεσβείας που αποκάλυψε ο γνωστός ιστότοπος WikiLeaks, προκαλώντας αίσθηση, αν και τα Μέσα Ενημέρωσης στη συντριπτική πλειοψηφία τους επιχείρησαν να υποβαθμίσουν τη σημασία των ντοκουμέντων, ενώ η ΕΣΗΕΑ δεν έβγαλε λέξη. Πιο συγκεκριμένα σε ένα από τα τηλεγραφήματα της πρεσβείας προς την Ουάσιγκτον οι δημοσιογράφοι περιγράφονται ως «ένα μάτσο κακοπληρωμένων που συνήθως έχουν πολλές δουλειές προκειμένου να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους».

Ακόμη ότι «δεν είναι ασύνηθες ένας δημοσιογράφος να εργάζεται στο γραφείο Τύπου του υπουργείου που καλύπτει», ενώ με ειρωνική διάθεση σχολιάζουν ότι «γνωρίζουν πολύ καλά τους αφέντες που υπηρετούν». Επίσης ότι «είναι αποδεκτό να λαμβάνουν δώρα ή χρήματα» και ότι «η οργανωτική επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 ήταν διαβόητη για την πληρωμή δημοσιογράφων προκειμένου αυτοί να γράφουν αρεστές ιστορίες».

Το ακόμη πιο... απαξιωτικό καταγράφεται σε τηλεγράφημα που έστειλε το 2008 ο τότε πρέσβης Ντ. Σπέκχαρντ όπου εμφανίζει τους έλληνες δημοσιογράφους έτοιμους να συνεργαστούν με την πρεσβεία, έναντι ανταλλαγμάτων προφανώς, για την προώθηση των αμερικανικών συμφερόντων στην Ελλάδα. Προσθέτει μάλιστα ο κ. Σπέκχαρντ ότι «δεδομένης της μεγάλης ανταπόκρισης που είχαμε μέχρι σήμερα, σχεδιάζουμε να μοχλεύσουμε πολλαπλασιαστικά αυτήν την έκθεση της επόμενης γενιάς ελλήνων δημοσιογράφων σε μοντέλα των ΗΠΑ».

Κάνει ειδική αναφορά στον Αλ. Παπαχελά, τον οποίο επαινεί (!) για την «καλοδιαλεγμένη παρουσίαση των θέσεων των ΗΠΑ», στην επέμβαση στη Γεωργία, ενώ με αφορμή συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή στον ΣΚΑΪ επισημαίνει ότι ο εν λόγω δημοσιογράφος «είχε σπουδαία συνεισφορά στο να βγει το μήνυμα των ΗΠΑ προς τα έξω στην Ελλάδα».

Αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη ότι η πρεσβεία υλοποιεί «πρόγραμμα στρατολόγησης» εν δυνάμει δημοσιογράφων από νέους που φοιτούν στις σχολές δημοσιογραφίας. Σε έκθεσή του προς το Στέιτ Ντιπάρτμεντ τον Ιούλιο του 2006 ο τότε πρέσβης Τσαρλς Ρις αναφέρει μεταξύ άλλων: «Διαθέτουμε περισσότερους πόρους στις δοσοληψίες μας με τις σχολές δημοσιογραφίας και τους φοιτητές, ελπίζοντας ότι η επόμενη γενιά δημοσιογράφων μπορεί να είναι πιο ελεύθερη από τις προκαταλήψεις (σ.σ. έναντι της πολιτικής των ΗΠΑ) που χαρακτηρίζουν την παρούσα και τις προηγούμενες γενιές».

Στα τηλεγραφήματά τους οι εκάστοτε πρεσβευτές στην Αθήνα αναφέρονται στο «κλίμα αντιαμερικανισμού» που επικρατεί στα ελληνικά Μέσα Ενημέρωσης, το οποίο χαρακτηρίζουν αβάσιμο, αδικαιολόγητο και το αποδίδουν σ' ένα μεγάλο βαθμό στις «θεωρίες συνωμοσίας» που ευδοκιμούν στην ελληνική κοινωνία!

Σε ένα από τα τηλεγραφήματα γίνεται εκτενής αναφορά στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των Μέσων Ενημέρωσης στην Ελλάδα, όπου παρατίθενται στοιχεία και πληροφορίες στα όρια... συνοικιακού κουτσομπολιού. Πιο συγκεκριμένα οι αμερικανοί διπλωμάτες σημειώνουν: «Τα ιδιωτικά ΜΜΕ της Αθήνας ανήκουν σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων που έχουν δημιουργήσει η κληρονομήσει περιουσίες από τη ναυτιλία, τις τράπεζες, τις τηλεπικοινωνίες, τον αθλητισμό, τα πετρέλαια, τις ασφάλειες κ.τ.λ. και που έχουν δεσμούς αίματος, γάμου ή μοιχείας με πολιτικούς και κυβερνητικούς αξιωματούχους και άλλους μεγιστάνες των ΜΜΕ και των επιχειρήσεων.

Για παράδειγμα, ο εφοπλιστής και επενδυτής στο Mega Channel Βαρδής Βαρδινογιάννης είναι ο καλύτερος φίλος του Χρ. Λαμπράκη, εκδότη των εφημερίδων “Το Βήμα”, “Τα Νέα”, “Athens News” και του in.gr και ο Λαμπράκης έχει συμβόλαια κατασκευής δημοσίων έργων. Τα δύο παιδιά του Βαρδινογιάννη έχουν παντρευτεί με μέλη των οικογενειών Γουλανδρή και Νομικού. Η αδελφή του Ελένη είναι παντρεμένη με τον βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Κεφαλογιάννη που είναι σύμβουλος του πρωθυπουργού Καραμανλή».
******************************************

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
************