Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ, ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ!


ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
_____________Μπήκαμε πια στο καλοκαίρι! Σε λίγο θα σταματήσουμε κι εμείς τις αναρτήσεις μας. Καιρός να ασχοληθούμε αποκλειστικά με τόν εαυτό μας καί μέ την μαρτυρική Επαρχία των Καλαβρύτων και τα προβλήματά της. 
__________Σήμερα, λίγο πριν κλείσουμε το μικρό αυτό "μετερίζι", θα θέλαμε να δώσουμε το λόγο στούς πιστούς μας. Μας βομβαρδίζουν με επιστολές,  μέσα από τις γραμμές των οποίων αφήνουν να διαχέεται η αγωνία της ψυχής των για τα σύγχρονα προβλήματα, ακόμη και για εμάς τους Ιεράρχες. 
___________Τα πρόσωπα, που μας απευθύνουν τις επιστολές των, κατά τό πλείστον μας είναι άγνωστα. Καταφεύγουν όμως σε μας μόνο και μόνο επειδή ζητούν μια φωνή διαμαρτυρίας! Την φωνή της Μητρός Εκκλησίας, η οποία μπορεί να προκαλέσει σεισμό στο πολιτικο-οικονομικό κατεστημένο! 
___________Δυστυχώς αυτή η φωνή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!  Με την εφαρμογή της τακτικής των ηπίων τόνων η Ιερά Σύνοδος, δηλ. η Διοίκηση της Εκκλησίας, αφήνει ελεύθερο το πεδίο δράσεως σ' αυτούς, οι οποίοι έβαλαν σκοπό της ζωή των να καταστρέψουν την Ελλάδα μας. 
__________Ας καταφύγουμε σε ένα απλό παράδειγμα.  Από καιρό τώρα ακούγεται, ότι η Κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει την αργία της Κυριακής και γι αυτό ετοιμάζει σχετικό νόμο! Στην κίνηση αυτή έχουν δηλώσει την κάθετη διαφωνία τους  τα κατά τόπους Συλλογικά Όργανα του εμπορικού κόσμου, πολλοί χριστιανοί, και κάποιοι -ελάχιστοι- Αρχιερείς, μεταξύ των οποίων και ο υποσημειούμενος. ΟΧΙ όμως και η Διοίκηση της Εκκλησίας! Απλώς λίγες ημέρες πρίν ο εκπρόσωπος Τύπου της Ιεράς Συνόδου στην Αθήνα προέβη σε μια νερόβραστη Δήλωση, η οποία ούτε καν ακούσθηκε! ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΝΩΧΛΗΣΕ τα ώτα των Κυβερνώντων! Καμμιά, ή σχεδόν καμμιά, εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας δεν έγραψε, ούτε και εσχολίασε το γεγονός! Η αντίδραση, λοιπόν, της Ιεράς Συνόδου  πέρασε απαρατήρητη! 
_____________Και όμως το ζήτημα είναι πολύ-πολύ σοβαρό! Διότι 
  1. Κατ' αρχήν παραβιάζεται ευθέως ο Νόμος του Θεού, ο οποίος επιβάλλει τήν αργία της Κυριακής.
  2.  Αφαιρείται ένα κεκτημένο δικαίωμα των εργαζομένων, δηλ. να έχουν μια μέρα της εβδομάδος δική τους, καταδική τους! 
  3. Οδηγεί στην πλήρη αποδόμηση και την αποδιοργάνωση της παραδοσιακής ελληνικής οικογενείας. Όπως έχουν τα πράγματα σήμερα με την υπερ-απασχόληση όλων των Μελών της οικογενείας, δηλ. του Πατέρα, της Μητέρας και των παιδιών (μέ τά φροντιστήρια κλπ), μόνον η Κυριακή έχει απομείνει για να συναντηθούν μεταξύ τους τα μέλη της οικογενείας, μικροί καί μεγάλοι, και να νοιώσουν την οικογενειακή θαλπωρή, τόσο απαραίτητη σέ όλους! Ώστε λοιπόν η κατάργηση της αργίας της Κυριακής οδηγεί ολοταχώς στην διάλυση του ιερού θεσμού   της οικογενείας! Επιφέρει την χαριστική βολή!
  4. Αν τελικά συμβεί αυτό, άν δηλ. διά νόμου καταργηθή η αργία της Κυριακής ο πιστός χριστιανός θα στερηθή της δυνατότητος να εκτελέσει τά θρησκευτικά του καθήκοντα της Κυριακής, δηλ. να εκκλησιασθή, νά επισκεφθή ένα άρρωστο στο νοσοκομείο, να μελετήσει τό λόγο του Θεού, να ασχοληθή με την γυναίκα του και τα παιδιά του, δηλ. να εξανθρωπισθή, κυρίως όμως να ενωθή με τον Θεόν, τόν Σωτήρα και Λυτρωτήν του, τον Κύριόν μας Ιησούν Χριστόν! Η κατάργηση της αργίας της Κυριακής παραδίδει τον άνθρωπο στην τυραννία του Διαβόλου! 
  5. Είδατε άραγε κάποια υπεράσπιση του πιστού χριστιανού από την Μητέρα Εκκλησία; Ακούσατε μήπως ένα "κίχ" από την Ιερά Σύνοδο; Η Αρχιεπισκοπή Αθηνών ασχολήθηκε βέβαια με τίς ....καμπάνες!!!  Πολύ ......σοβαρό αυτό τό ζήτημα! Εζήτησε από τους ιερείς της δικαιοδοσίας της να φροντίσουν, έτσι ώστε να μειωθή η ένταση  των κωδώνων και να περιορισθή ο χρόνος κρούσεώς των!!!!!!! Αλλά οι αρμόδιοι παράγοντες δεν σκέφθηκαν καθόλου τόν επερχόμενο πνευματικό ...... κατακλυσμό, ότι δηλ. εάν καταργηθή η αργία της Κυριακής τότε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΜΕΝΟΙ! Τότε οι ναοί αναγκαστικά θα κλείνουν προεχόντως μεν από την έλλειψη εκκλησιάσματος, δευτερευόντως δε από την απώλεια των αναγκαίων οικονομικών πόρων, αναγκαίων όχι μόνον για την άσκηση της φιλανθρωπικής των δραστηριότητος, αλλά καί για την εκπλήρωση των στοιχειωδών αναγκών των, ήτοι την μισθοδοσία των ιεροψαλτών, των νεωκόρων ή τις δαπάνες για τον ηλεκτροφωτισμό, την θέρμανση του ναού κλπ. 
  6. ___________Καί μόνον από την άποψη αυτή, αν σκεπτόταν η Ιερά Σύνοδος,  θάπρεπε να βροντοφωνάξει ένα μεγάλο ΟΧΙ! και με τον τρόπο αυτό να αποτρέψει τον επαπειλούμενο κίνδυνο καταπατήσεως του θείου Νόμου, απο-ιεροποιήσεως του ανθρώπου και μετατροπής του από πνευματικο-σωματική οντότητα σε μια αμιγώς παραγωγική μηχανή, καί επί πλέον της διαλύσεως του θεσμού της οικογενείας!!!!!!!! Έναντι όλων αυτών η Μητέρα Εκκλησία ΑΔΙΑΦΟΡΕΊ!!! Άρα οι Πνευματικοί Πατέρες εγκαταλείπουν ανυπεράσπιστο το χριστεπώνυμο Πλήρωμα.
  7. Αν τελικά έτσι συμβούν τα πράγματα τότε μόνον οι Χριστιανοί ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ! Αντιθέτως οι αντίχριστοι Εβραίοι θα συνεχίσουν να τηρούν πιστά  την αργία του Σαββάτου, (στα ξενοδοχεία τους οι Εβραίου των Ιεροσολύμων ούτε καφέ δεν σερβίρουν την ημέρα του Σαββάτου), οι δέ Μουσουλμάνοι θα τηρούν την αργία της Παρασκευής! ΌΛα αυτά πρός όνειδος ημών των Ορθοδόξων! Η παγκοσμιοποίηση, δυστυχώς, επιτίθεται ακάθεκτη στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας! Προωθεί τα σχέδιά της
  8. Μήπως, λοιπόν, εμείς οι εκκλησιαστικοί Ταγοί θα πρέπει να πάμε να "φουντάρουμε" καί να πνιγούμε σε κάποιο πέλαγος, έστι ώστε κάποιοι άλλοι, που θα είναι περισσότερο συνεπείς με τά κελεύσματα του Χριστού μας, να μας διαδεχθούν;
____________Μας βομβαρδίζουν, λοιπόν, οι χριστιανοί μας με διαβήματα διαμαρτυρίας των και μας αποθέτουν ένα μέρος του πόνου των. Κι εμείς, κατ΄άνάγκην, μεταφέρουμε εδώ την αγωνιώδη κραυγή τους.
  1. Πρώτη παρατίθεται εδώ η Διαμαρτυρία του Εμπορικού καί Εισαγωγικού Συλλόγου της πόλεως του Αἰγίου, το Δ.Σ. του οποίου μας επεσκέφθη προχθές για να μας επιδώσει ένα Υπόμνημα κατά της καταργήσεως της αργίας της Κυριακής. Το Υπόμνημα αυτό έχει τύχει της εγκρίσεως από τό Πανελλήνιο Συλλογικό Όργανο του Εμπορικού κόσμου. 
  2. Δεύτερο κείμενο είναι το άρθρο του κ. Νικ. Χειλαδάκη μέ τίτλο"Ιεράρχες ανάξιοι-Έρμαιο ποίμνιο", που δημοσιεύθηκε (http://www.pentapostagma.gr/2013/06/ierarxes-anaxioi-ermaio pimnoio.html#ixzz2XKIKV5PF)
  3. Τρίτο κείμενο είναι το άρθρο του κ. Μάκη Κουρή με τίτλο: " Που πάμε, που μας πάτε;" που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΤΟ ΠΑΡΟΝ" της 14.04.2013.
  4. Τέταρτο κείμενο  ένα βαθυστόχαστο κείμενο διαμαρτυρίας του κ. Δημ. Λογοθετίδη πρός τόν τέως Πρωθυπουργό κ. Γεώργ. Παπανδρέου για το θέμα της Μακεδονίας μας.
  5. Πέμπτο και τελευταίο κείμενο είναι μια προσωπική σε μας επιστολή της Κυρίας Ελισσάβετ.....,Φιλολόγου Καθηγητρίας σέ ένα νησί των κυκλάδων, της οποίας το όνομα δεν αναγράφουμε  για κατανοητούς λόγους. 
    _____________Ως ταπεινός υπηρέτης Ιησού Χριστού, ταγμένος να υπηρετώ το Χριστό μας και την αλήθεια, σας παραδίδω τα κείμενα αυτά. Τα συμπεράσματα δικά σας. 
+Ο  ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ και ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 8 Ιουλίου 2013

ΚΕΙΜΕΝΟ 1ο 
ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ 42 – 105 63 ΑΘΗΝΑ


ΑΘΉΝΑ, 4 ΙΟΥΝΊΟΥ 2013


52 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΛΕΕΙ "ΟΧΙ"
ΣΤΙΣ 52 ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

1. Γιατί δόξα τω θεώ, υπάρχει ακόμη στην ελληνική οικογένεια η σύνδεση της κυριακής με τη εκκλησία και την θρησκευτικότητά μας.
2. Γιατί η κυριακή στην ελλάδα είναι αφιερωμένη στην οικογένεια και η συνοχή της ελληνικής οικογένειας κινδυνεύει να διαρραγεί, αφού οι παραδοσιακές επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους θα εκλείψουν
 3. Γιατί χωρίς προσωπικό χρόνο εργοδότες και εργαζόμενοι οδηγούνται στην ψυχική ερήμωση και πνευματική ένδεια, αφού χωρίς την κυριακάτικη αργία χαλαρώνουν οι κοινωνικοί δεσμοί και ενισχύεται η αποξένωση
4. Γιατί σε όλους τους καλοκαιρινούς και χειμερινούς τουριστικούς προορισμούς, τις εποχιακές αγορές, τα λιμάνια κρουαζιέρας και στο τουριστικό κέντρο της αθήνας, μοναστηράκι, πλάκα και γύρω από την ακρόπολη, τα εμπορικά καταστήματα είναι ανοικτά τις κυριακές με απόφαση του περιφερειάρχη.
5. Γιατί είναι ώρα  να καθοριστούν επακριβώς οι τουριστικές και παραθεριστικές περιοχές καθώς και οι λιμενικές ζώνες της χώρας μας και επιτέλους να νομιμοποιηθούν όσοι σήμερα λειτουργούν παράνομα αλλά και όσοι επιθυμούν να είναι ανοικτά στις συγκεκριμένες περιοχές τις κυριακές.
6. Γιατί είναι απορίας άξιο πως και γιατί επελέγη ο περιορισμός των 250 τμ που προφυλάσσει τους μικρομεσαίους, όταν ο μέσος όρος των εμπορικών  καταστημάτων στην ελλάδα είναι 80 τμ.
7. Γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 4 του συντάγματος περί ίσης μεταχείρισης, ο περιορισμός των 250 τ.μ. θα αμφισβητηθεί συνταγματικά και με ασφαλιστικά μέτρα θα ανοίξουν τα εμπορικά κέντρα, τα πολυκαταστήματα, οι πολυχώροι και οι υπερχώροι 52 κυριακές.
8. Γιατί το όλο εγχείρημα δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα με λάθος προσέγγιση και με περίεργη εμμονή.
9. Γιατί ο καταναλωτής δεν έχει να κερδίσει τίποτα.  Οι ώρες λειτουργίας δεν λείπουν, αυτό που σίγουρα λείπει είναι η αγοραστική δύναμη από τους καταναλωτές και τα λεφτά από την τσέπη του.
10. Γιατί το διευρυμένο ωράριο είναι εδώ και πολύ καιρό πραγματικότητα, αφού είναι απελευθερωμένο από το 2005 και τα καταστήματα μπορούν να λειτουργούν 96 ώρες εβδομαδιαίως από τις 5.00 το πρωί έως τις 21.00 το βράδυ από δευτέρα έως σάββατο.
11.. Γιατί είναι μύθος ότι παντού στην ευρώπη τα καταστήματα παραμένουν ανοικτά τις κυριακές, όταν τις καθημερινές ανοίγουν στις 10 και κλείνουν στις 6 το απόγευμα.
12.. Γιατί οι 72 έως 96 ώρες λειτουργίας των καταστημάτων εβδομαδιαίως, προ κρίσης, εντός κρίσης,  όσο και μετά την κρίση εποχή ήταν, είναι και θα είναι υπεραρκετές και οι περισσότερες στην ευρώπη των 27.
13. Γιατί το κόστος για μια μητέρα-σύζυγο-έμπορο-εργαζόμενη- γυναίκα που αποτελούν το 42% του δυναμικού στο λιανικό εμπόριο, από την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας, θα διογκωθεί με εκθετικό ρυθμό.
14. Γιατί σε καμία περίπτωση οι έλληνες δεν είμαστε τεμπέληδες, ούτε φοβόμαστε τη δουλειά, αλλά παντού στον κόσμο η κυριακή είναι ημέρα σωματικής και ψυχικής ξεκούρασης, περισυλλογής και ανασύνταξης.
15. Γιατί τα ποσοστά κατάθλιψης στην ελληνική κοινωνία είναι ήδη πολύ υψηλά και η αδυναμία να αγοράσεις τα απαραίτητα τα αυξάνουν συνεχώς. Το άλλοτε περίφημο shopping therapy έχει γίνει οικογενειακός εφιάλτης.
16. Γιατί τα αυξημένα κόστη λειτουργίας 52 κυριακές που υπολογίζονται στα 1,82 δις € θα μπορούν να αναληφθούν μόνο από τις πολυεθνικές, αφού τόσα χρήματα δεν υπάρχουν σήμερα ούτε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ούτε στην κατανάλωση.
17. Γιατί το αυξημένο κόστος λειτουργίας που συνεπάγεται το άνοιγμα της επιχείρησης κάθε κυριακή θα διογκώσει αντί να μειώσει τις τιμές, ακυρώνοντας κάθε προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση.
18. Γιατί η ρευστότητα σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά έχει ουσιαστικά διακοπεί εδώ και καιρό και η κατανάλωση έχει καταρρακωθεί.
19. Γιατί κανείς δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί ούτε και να ισχυρίζεται πως η λειτουργία τις κυριακές θα αυξήσει ξαφνικά την καταναλωτική δαπάνη σε μία περίοδο σκληρής οικονομικής λιτότητας.
20. Γιατί αντί να μεγεθυνθεί ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων θα διανεμηθεί στις 7 αντί τις 6 ημέρες, θα διογκωθεί η αλληλοεξόντωση των ελλήνων εμπόρων, με κατάληξη την ολιγοπωλιακή διάρθρωση της αγοράς.
21. Γιατί η υπεραπασχόληση 365 ημέρες το χρόνο θα εξουθενώσει τον έλληνα έμπορο. Στην ελλάδα το 98% των εμπόρων επιχειρηματιών είναι μικρομεσαίοι εργοδότες, ενώ 200.000 είναι οι αυτοαπασχολούμενοι.
22. Γιατί δεν ενισχύεται ο ανταγωνισμός αλλά εντείνεται  η πίεση στους μικρομεσαίους εμπόρους, που τελικά δεν θα αντέξουν, αφήνοντας την αγορά στο έλεος όσων επιθυμούν την συγκέντρωση του εμπορίου.
23. Γιατί δεν αναμένεται να μειωθεί η ανεργία και να ενισχυθεί η απασχόληση στο εμπόριο, αλλά αντίθετα θα συρρικνωθεί εξαιτίας του κλεισίματος πολλών μικρών καταστημάτων.
24. Γιατί οι εξουθενωτικοί ρυθμοί εργασίας μεσομακροπρόθεσμα θα μειώσουν αντί να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα, την παραγωγικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών στο εμπόριο.
25. Γιατί η προαιρετική  λειτουργία της κυριακής αντί να βοηθήσει τη μικρή οικογενειακή επιχείρηση, θα επιτρέψει σε χιλιάδες ημιπαράνομα κινέζικα καταστήματα σε όλη την ελλάδα και ιδιαίτερα γύρω από την ομόνοια να «κλέβουν» τζίρο ανοίγοντας πλέον «νόμιμα» τις κυριακές.
26. Γιατί στην αγορά δεν λειτουργεί η προεραιτικότητα με αποτέλεσμα να ασκηθεί τρομερή πίεση σε αυτοαπασχολούμενους και μικροεργοδότες, που θα εξαναγκαστούν χωρίς κανένα αποτέλεσμα να ανοίξουν την κυριακή.
27. Γιατί όσοι ζουν καθημερινά την αγορά καταλαβαίνουν ότι ανοιχτά μαγαζιά δεν σημαίνει και γεμάτα πελάτες μαγαζιά.
28. Γιατί από την κατάργηση της κυριακάτικης αργίας θα ήταν πιο αποτελεσματικό και απαραίτητο για εμπόρους και καταναλωτές η μείωση του φπα που είναι το ένα τέταρτο της τελικής τιμής βασικών αγαθών.
29. Γιατί στην προσπάθεια τόνωσης της ανταγωνιστικότητας είναι ασύγκριτα πιο αποτελεσματικό να ενισχυθεί η ρευστότητα, να απλοποιηθεί και να ελαφρυνθεί  η φορολογία από το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων.
30. Γιατί οι μικρομεσαίοι έμποροι δεν περιμένουμε  να συναντηθούμε με την περίφημη θεωρητική ανάπτυξη τις κυριακές, αλλά το επιδιώκουμε στην πράξη επί καθημερινής βάσης.
31. Γιατί όλες οι μέρες θα μοιάζουν «καθημερινές» και η ξεχωριστή κυριακή θα αντιμετωπίζεται το ίδιο. Η «κυριακάτικη αργία» επιβάλλεται να παραμείνει ο κανόνας και όχι να γίνει η εξαίρεση.
32. Γιατί η λειτουργία των καταστημάτων τις κυριακές έχει ουσιαστικό νόημα μόνο όταν είναι έκτακτη, όπως πριν τα χριστούγεννα, την πρωτοχρονιά, το πάσχα και την έναρξη των τακτικών εκπτώσεων.
33. Γιατί οι περισσότερες επίσημες αθλητικές δραστηριότητες που διενεργούνται κυρίως κάθε κυριακή θα είναι χωρίς θεατές,  ενώ θα μειωθεί και η κυκλοφορία των κυριακάτικων εφημερίδων.
34. Γιατί είναι λάθος να μετατρέψουμε την λειτουργία της αγοράς σε «μωσαϊκό» με τα μεγάλα καταστήματα κλειστά  και τα μικρά ανοικτά όταν όλοι γνωρίζουμε ότι ο καταναλωτής θέλει όλη την αγορά στην διάθεσή του.
35.  Γιατί η αγορά χρειάζεται ηρεμία και σταθερότητα και όχι κοινωνικές εντάσεις, αφού θα καταστρατηγηθούν κεκτημένα που θα επιδεινώσουν ακόμα περισσότερο τις διαταραγμένες εργασιακές σχέσεις.
36.  Γιατί με τέτοιας έντασης και έκτασης οικονομική κρίση, θα καταστρατηγηθεί στην ουσία η προσαύξηση του μισθού και η παραχώρηση αναπληρωματικής ανάπαυσης (ρεπό) στους εμποροϋπαλλήλους.
37. Γιατί η πρόσφατη επιστημονική έρευνα και βιβλιογραφία σε γαλλία και ισπανία σημειώνει τις αρνητικές επιπτώσεις από τη λειτουργία των καταστημάτων τις κυριακές.
38.  Γιατί θα καταγραφεί μεγαλύτερη περιβαλλοντική και ενεργειακή επιβάρυνση από την πρόσθετη μετακίνηση 800.000 εμπόρων και εμποροϋπαλλήλων κάθε κυριακή.
39. Γιατί θα έχει δημοσιονομικές επιπτώσεις και επιβάρυνση στον προϋπολογισμό, αφού μια σειρά  επαγγελμάτων ελέγχου και δημοσίων υπαλλήλων θα πρέπει να ακολουθήσουν την κυριακάτικη λειτουργία με υπερωριακή απασχόληση (δημοτικοί υπάλληλοι, σώματα ασφαλείας, εφοριακοί κ.ά).
40. Γιατί ότι δίνεις σε έναν κλάδο το στερείς από κάποιον άλλο, που περιμένει να δουλέψει κυρίως το σαββατοκύριακο, όπως η εστίαση, η διασκέδαση, τα θέατρα, οι κινηματογράφοι, και οι παιδότοποι.
41. Γιατί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να στερήσεις τον εβδομαδιαίο τζίρο των τοπικών αγορών και να τον κατευθύνεις στα υπερτοπικά mall και εκπτωτικά  χωριά, που δηλώνουν ότι τα καταστήματα στους χώρους τους δικαιούνται και θα λειτουργήσουν όχι 7, αλλά και τις 52 κυριακές.
42. Γιατί το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων σε μεγάλα εμπορικά κέντρα θα απαξιώσει τις παραδοσιακές αγορές στα κέντρα των πόλεων και σίγουρα δεν θα βοηθήσει το ιστορικό εμπορικό κέντρο της αθήνας.
43. Γιατί η λειτουργία της «κυριακής με την μεζούρα» όπως διατυπώνεται στο άρθρο 6 είναι πονηρά διάτρητη αφού στην αγγλία και ισπανία που εφαρμόζεται ο περιορισμός  ανάλογα με το εμβαδόν γίνεται συγκεκριμένα και αποφασίζεται σε τοπικό επίπεδο.
44. Γιατί τόσο η αγορά όσο και η κοινωνία δεν αντέχει άλλους επικίνδυνους πειραματισμούς και πρόχειρους σχεδιασμούς επί χάρτου. Το μέτρο της 7ήμερης και 24ωρης λειτουργίας των καταστημάτων επιχειρήθηκε και απέτυχε μέσα σε λίγες εβδομάδες το 1993.
45. Γιατί το κυριακάτικο άνοιγμα των καταστημάτων δεν ταιριάζει σε κανένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, κάτι που αποδεικνύεται από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως την ιταλία που πρόσφατα το εφάρμοσε χωρίς επιτυχία.
46.  Γιατί μετά από βραχύ χρονικό διάστημα η κυριακάτικη λειτουργία δεν θα αποτελεί το παραμικρό κίνητρο για έξοδο ή για κατανάλωση καθώς θα έχει καταστεί πλέον μέρος της καθημερινής μας ρουτίνας.
47. Γιατί η αβεβαιότητα, η έλλειψη ρευστότητας, η ανεργία, το δημόσιο χρέος, τα ελλείμματα και τα δομικά προβλήματα τις οικονομίας  δεν θα αντιμετωπιστούν με την κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων.
48. Γιατί η δομή και η διάρθρωση των ελληνικών μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων δεν θα αντέξει πλέον την επιχειρούμενη «δημιουργική καταστροφή» της τρόικα, που καταστρέφει τους έλληνες μικρομεσαίους, για να δημιουργηθούν ανενόχλητα νέα εμπορικά συμφέροντα.
49. Γιατί η ίδια η ελληνική κοινωνία με το 90% των εμπόρων και το 75% των καταναλωτών, δεν ενστερνίζεται ούτε πείθεται με το δήθεν 51% της «υπουργικής έρευνας» υπέρ του ανοίγματος των εμπορικών καταστημάτων όλες τις κυριακές του χρόνου.
50. Γιατί κάποιοι μετά από προσχηματικούς διαλόγους, επιμένουν αντί να σχεδιάζουν με τους κοινωνικούς εταίρους τον εκσυγχρονισμό και την παραγωγική λειτουργία της αγοράς, να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
51. Γιατί εναντίον του ανοίγματος των καταστημάτων τις κυριακές τάσσονται όλα τα μέλη της εσεε με τις 14 περιφερειακές ομοσπονδίες του ελληνικού εμπορίου  και τους 288 τοπικούς  εμπορικούς συλλόγους σε όλη την ελλάδα, αλλά και σχεδόν όλοι οι φορείς της αγοράς.
52. Γιατί πιστεύουμε ότι η ελληνική βουλή θα στηρίξει και θα δικαιώσει του μικρομεσαίους έλληνες εμπόρους,  απορρίπτοντας το άρθρο 6 του αγορανομικού κώδικα και θα αποδεχθεί την πρόταση της εσεε για λειτουργία όλων των εμπορικών καταστημάτων μέχρι 6 κυριακές τον χρόνο.

ΚΕΙΜΕΝΟ 2ο

ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΑΝΑΞΙΟΙ-ΕΡΜΑΙΟ ΠΟΙΜΝΙΟ!


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

            Ορθόδοξοι πολίτες που δεν θέλησαν να σφραγιστούν με το Άμκα, τους κόπηκε η σύνταξη. Ψηφίστηκε νομοσχέδιο που επιβάλει την δωρεά οργάνων σώματος αν δεν κάνεις υπεύθυνη δήλωση. Στα σχολικά βιβλία ο ευτελισμός της Oρθοδοξίας διδάσκεται πλέον με ανοιχτό τρόπο ώστε οι νέοι μαθητές να γίνονται αγνωστικιστές και αρνητές της πίστεως ενώ το μάθημα των θρησκευτικών γίνεται μάθημα συγκριτικής θρησκειολογίας. Οι Έλληνες βουλιάζουν στην ανέχεια, στην ανεργία, οικογένειες διαλύονται και πολλοί νέοι αναγκάζονται σαν καινούργιο παιδομάζωμα να φεύγουν στο εξωτερικό και έπονται πολύ χειρότερα για μια χώρα που υποτίθεται ότι  είναι ο φάρος της ελληνικής παράδοσης και της ορθοδοξίας.

               Σε όλα αυτά η εκκλησιαστική ιεραρχία είναι σκανδαλωδώς απούσα. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Γνωστός ιεράρχης της βόρειας Ελλάδας που αρέσκεται να βγαίνει συχνά στα τουρκολαγνικά κανάλια και να κάνει δηλώσεις εντυπωσιασμού  επί παντός επιστητού, όταν του ζητήθηκε να συμπαρασταθεί σε μια κίνηση κατά της παρέλασης των ομοφυλοφίλων με διάφορες προφάσεις, (εν αμαρτία),  «εξαφανίστηκε» μην τυχόν και ενοχλήσει τον γνωστό τουρκολάγνο και ισλαμόφιλο δήμαρχο. Άλλος ιεράρχης πάλι της βορείου Ελλάδας θεώρησε σωστό να παραβρεθεί σε δημόσια εκδήλωση μουσουλμάνων δερβίσηδων επικροτώντας μια παραθρησκευτική τελετή που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει, (αν είχε κάποια γνώση θα αντιλαμβάνονταν τι εννοώ), από τελετές  δαιμονιζόμενων. Άλλος ιεράρχης της κεντρικής Ελλάδας ο οποίος μάλιστα είχε και εκπομπή στην «αμαρτωλή» ΕΡΤ, είχε βγάλει εγκύκλιο που  παρακινούσε τους ιερείς της μητρόπολης του να μην χτυπούν τις καμπάνες γιατί… ενοχλούν τον κόσμο τις Κυριακές.  Άλλος ιεράρχης πάλι της κεντρικής Ελλάδας έχει σκανδαλίσει εμφανιζόμενος δημόσια χωρίς το ράσο δηλώνοντας πως πρέπει να καταργηθεί στους δημόσιους χώρους και έτσι η Ελλάδα να είναι μια καθαρά κοσμική χώρα. Άλλος ιεράρχης της Πελοποννήσου, γνωστός για τις δημοσιές παρεμβάσεις του υπέρ της παγκοσμιοποίησης, έχει επανειλημμένα τοποθετηθεί με την άνευ ορών ένωση των εκκλησιών. Τέλος  γνωστός ιεράρχης του Πατριαρχείου έφτασε στο σκανδαλώδες σημείο να… φιλήσει δημόσια το χέρι του Πάπα.

                 Και μέσα σε όλη αυτή την «θύελλα» ο αρχιερέας της χωράς του μνημονίου, της χώρας που αργοπεθαίνει καθώς έχει παραδοθεί η εθνική της κυριαρχία, αρέσκεται στο να βγαίνει φωτογραφίες αγκαλιά με όλους αυτούς τους «πολιτικούς εθνοσωτήρες» που έχουν καταστρέψει τα πάντα. Ο αρχιερέας αυτός ξέρει πολύ καλά την «σιωπή» ενώ γύρω του συσσωρεύονται ερείπια και σε λίγο καιρό οι εκκλησίες θα μείνουν χωρίς ιερείς, άλλωστε αυτό δεν επιδιώκουν όλοι αυτοί οι πολίτικοι του φίλοι ; Ο αρχιερέας αυτός κωφεύει σε όλες τις εκκλήσεις για να σταθεί στο ύψος του και να υπερασπιστεί το κάθε πλευρά διωκόμενο ποίμνιο του, ένα ποίμνιο σπαρασσόμενο, ένα ποίμνιο εγκαταλελειμμένο. Θα πρέπει να γνωρίζει πως στο Βυζάντιο, όπως μας αναφέρει ο Στήβεν Ράνσιμαν, αυτός ο κορυφαίας βυζαντινολόγος στο βιβλίο του Βυζαντινή Θεοκρατία, «Ο σεβασμός  για την θεϊκή εξουσία του Αυτοκράτορα ή του Πατριάρχη δεν εμπόδιζε τους Βυζαντινούς να ξεσηκώνονται σε επανάσταση εναντίον ενός ανθρώπου που τον θωρούσαν ανάξιο για τέτοια θέση». Θα πρέπει να του θυμίσουμε αυτό που έγραψε το 1984 ο κορυφαίος ελληνορθόδοξος θεολόγος, Ιωάννης Ρωμανίδης, στο μεγαλειώδες έργο του, «Πατερική Θεολογία»  : «Η εκκλησία όμως όταν αντιμετωπίζει ανέντιμο αγώνα εναντίον της είναι υποχρεωμένη να αμυνθεί». Και εδώ να θυμηθούμε και τον Πάτερ Παΐσιο : «Σε μερικούς δεν συμφέρει να υπάρχει  η Ελλάδα μας κάνει κακό λένε πρέπει να την εξαφανίσουμε», και τέλος τον μεγάλο αυτό άγιο, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, «Την εξουσία δεν την φοβάται όποιος κάνει το καλό αλλά όποιος κάνει το κακό».

               Η Εκκλησία είναι το σώμα του Χριστού και τίποτα δεν μπορεί να την εξοντώσει όσο και αν όλοι αυτοί το επιδιώκουν.  Οι σύγχρονοι όμως «Γραμματείς και Φαρισαίοι» είναι αυτοί που σήμερα την σταυρώνουν. Είναι αυτοί που έχουν αφήσει έρμαιο το ποίμνιο σε αυτή την μεγάλη ιστορική συμφορά,  βορρά κοράκων, εχθρών της Ορθοδοξίας και του ελληνισμού.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
ΚΕΙΜΕΝΟ 3o
Πού πάμε, πού μας πάτε;
ΤΟΥ MΑΚΗ ΚΟΥΡΗ

Οι στιγμές είναι κρίσιμες, στη γειτονιά μας γίνονται ανακατατάξεις χωρίς εμάς - Είναι ώρα, επιτέλους, να συγκαλέσει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών 

Πορεία στο άγνωστο, χωρίς βάρκα, χωρίς ελπίδα να φαίνεται πουθενά. Κάθε μέρα και χειρότερα όλα γίνονται. Πού να πρωτοκοιτάξεις. Συντρίμμια αντικρίζεις. Ζωές που σέρνονται…

Που δεν βρίσκουν χέρι να πιαστούν. Το χαμόγελο έχει χαθεί. Άλλη συζήτηση δεν ακούς, όπου και να σταθείς, από το τι θα γίνει. Όποιον συναντήσεις δεν σε ρωτάει, με τα μάτια γεμάτα αγωνία, για τίποτε άλλο, παρά τι βλέπεις, πότε θα τελειώσει το μαρτύριο, αν και πότε θα γυρίσει ο τροχός. Την απάντηση τη δίνουν οι αριθμοί, οι μόνοι που δεν πέφτουν ποτέ έξω. Κάθε μέρα 3.000 προστίθενται στον μακρύ κατάλογο των ανέργων, που έχει φτάσει κοντά στο ενάμισι εκατομμύριο. Για να γυρίσουμε στις μέρες του 2009, θα φθάσουμε στο... 2040! 
Στα 14,9 ευρώ έχει κατέβει το κόστος της ώρας εργασίας στην Ελλάδα. Στη Γαλλία είναι 31,2 ευρώ! Υπάρχει σύγκριση; Λιγότερο και από το μισό πληρώνεται ο Έλληνας από τον Γάλλο. Και πάλι καλά, να κάνουμε και τον σταυρό μας που υπάρχουν τα 14,9 ευρώ για όποιον τυχερό έχει ακόμη δουλειά, θα σου πουν τα αφεντικά μας, ντόπια και ξένα. Και κοίτα, κάτσε καλά, μη χάσεις και τα 14,9 ευρουλάκια. 
Σε όχι καλύτερη κατάσταση και ο μικρομεσαίος και ο επιχειρηματίας. Οι δρόμοι με τα κλειστά μαγαζιά και τα εργοστάσια το δείχνουν. Δρόμοι άδειοι, γειτονιές έρημες είναι η αδιάψευστη απόδειξη στις κορόνες ότι περάσαμε τον κάβο. Και γελάς όταν ακούς ότι πετύχαμε έπειτα από χρόνια πρωτογενές πλεόνασμα. Χαρά στο θαύμα. Και ο παλιός μπακάλης θα το κατάφερνε έτσι και δεν πλήρωνε τους χονδρέμπορους. 
Όλα γύρω σκοτεινιάζουν και οι μόνοι που δεν το βλέπουν είναι οι κλεισμένοι στο Μαξίμου και στα κομματικά τους γραφεία. Αρκεί μια ματιά να ρίξεις στα τεφτέρια, και θα δεις ότι χρωστάμε, σαν χώρα, πολύ περισσότερα από εκείνη την τρύπα που... ξαφνικά ανακαλύψαμε το καλοκαίρι του 2009. Και όχι μόνο η χώρα, αλλά και το κάθε σπίτι. Και ο βραχνάς είναι μεγαλύτερος, είτε γιατί δεν έχεις δουλειά είτε γιατί στέρεψαν και τα λίγα λεφτά που είχες στην άκρη, για ώρα ανάγκης. Το μόνο που ακόμη... αποδίδει είναι το κόψε μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, φάρμακα, καύσιμα, ανταλλακτικά, κάθε είδους δαπάνη. Όμως και αυτό έχει αρχίσει να στερεύει. Το μαχαίρι πια κτυπάει το κόκαλο...
Τίποτε δεν πάει καλά...
Μέρα με τη μέρα βυθιζόμαστε όλο και πιο βαθιά...

Καμιά από τις ως τώρα πολιτικές του καλού παιδιού, που δεν προκαλεί προβλήματα, δεν απέδωσε τίποτε. Αντίθετα, τα αδιέξοδα πληθαίνουν. Κανένας δεν μας υπολογίζει. Μας θεωρούν δεδομένους. Ό,τι πεις, αγά μου... Δεμένοι στο γερμανικό άρμα. Και αυτό ενοχλεί… Γι’ αυτό οι άλλοι μας έχουν εγκαταλείψει. Να περνάγαμε τουλάχιστον κάπως καλά, να πεις κάνω το κορόιδο μέχρι να ξανασταθώ στα πόδια μου. Αλλά ούτε αυτό γίνεται. Οι Γερμαναράδες παραμένουν ίδιοι και απαράλλακτοι, όπως τους έζησε ο κόσμος στους δύο πολέμους. Ο Σόιμπλε φροντίζει να μας το υπενθυμίζει κάθε στιγμή. Σας σφάξαμε, κάναμε τα πάντα, ερείπια αφήσαμε, γούστο και καπέλο μας, δεν σας χρωστάμε τίποτε, ούτε το κατοχικό δάνειο που αρπάξαμε. Και ο πρωθυπουργός δεν έβγαλε μιλιά, για να μην τον δυσαρεστήσει και μας κόψει τη δόση...

Όταν φτάνει στο σημείο ο Γιούνκερ να λέει ότι η Ελλάδα έχει εξαντλήσει τις αντοχές της, δεν είναι δυνατόν να μην το έχει κάνει σημαία η κυβέρνηση. Να μην το αξιοποιεί ως διαπραγματευτικό χαρτί, ζητώντας αλλαγή των Μνημονίων. 

Είναι η ώρα της αλλαγής πλεύσης. Με συνέχιση της ίδιας πορείας μπορεί ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης να νομίζουν ότι έτσι σώζεται η χώρα και μένουμε στο ευρώ, σημασία όμως έχει να σωθεί και ο λαός. Και μέχρι στιγμής αυτό δεν φαίνεται. 

Εδώ που έχουμε φθάσει, με όλα να πηγαίνουν κόντρα, στη γειτονιά μας να είμαστε οι περιθωριακοί, να γίνονται ανακατατάξεις και εμείς να είμαστε απ’ έξω, πρέπει το γρηγορότερο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να συγκαλέσει σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Οι στιγμές είναι κρίσιμες. Και για την Ελλάδα και για τον λαό και για όλο τον Ελληνισμό. Δεν μπορεί να παραμένετε άλλο, κύριε Παπούλια, απλός θεατής... Θα έπρεπε από καιρό να ήσασταν συνεχώς πάνω στο προεδρικό αεροπλάνο και να γυρίζάτε σε όλο τον κόσμο, αναζητώντας φίλους και συμμαχίες. Και όχι να χάνετε ώρες βλέποντας διάφορους φορείς. Όμως και τώρα υπάρχει καιρός... 
ΠΗΓΗ: ΕΦ. «ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» 14/4/2013 

ΚΕΙΜΕΝΟ 4o 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΟΓΟΘΕΤΙΔΗ 

ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Δράμα 8 Ιουλίου 2010

Αξιότιμον
Κον Γεώργιον Παπανδρέου
Πρόεδρον της Κυβερνήσεως
Αθήνα

ΚΟΙΝ.:  Βουλή των Ελλήνων και Ευρωβουλευτές                                          Αθήνα 


Κύριε  Πρωθυπουργέ
            Για το ζήτημα της Μακεδονίας μας ο Ελληνικός Λαός από την Κρήτη μέχρι τον Έβρο είναι ανάστατος.  «Τι άνω, τι κάτω, τι βόρεια, τι Μακεδονία του Βαρδάρι το ίδιο είναι».  Το χειρότερο και επικινδυνότερο είναι η «Μακεδονία του Βαρδάρι» διότι ο Βαρδάρης εκβάλει στον Θερμαϊκό.  Το αρχικό όνειρο των Σκοπιανών ήταν η «Μακεδονία του Βαρδάρι».  Έτσι, οι Σκοπιανοί ευκολότερα θα διεκδικούν ολόκληρο το γεωγραφικό χώρο, που φέρει το όνομα Μακεδονία ισχυριζόμενοι, ότι ο χώρος αυτός δεν ανήκει στο Ελληνικό Έθνος, δικαιωματικά ανήκει στη δήθεν «Μακεδονική εθνότητα».
            Οι Σκοπιανοί, όταν ομιλούν περί «ζητήματος Μακεδονικού» εννοούν Εθνότητα «Μακεδονική» αγωνιζομένην υπέρ των δικαίων της εν ονόματι της αρχής της Εθνικοτήτων, αυτοδιαθέσεως των λαών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.  Σύσσωμος ο Ελληνικός λαός για την εθνική αυτή υπόθεση θα ζητήσει οι υπεύθυνοι να λογοδοτήσουν.  Προεκλογικά, για το σοβαρό αυτό εθνικό θέμα δεν ζητήσατε την έγκριση του Ελληνικού Λού, συνεπώς πως θα δώσετε το ιστορικό όνομα της Μακεδονίας μας στου Σκοπιανούς;
            Γνωρίζουμε τους Σκοπιανούς πλαστογράφους της ιστορίας, τους ανιστόρητους Ευρωπαίους και Αμερικανούς και όλους τους ευαίσθητους της θολοκουλτούρας της Αριστεράς, ότι Μακεδονία σημαίνει πολιτισμός αναπόσπαστος από την Ελληνική ιστορία, μια ιστορία πολιτισμού που ανήκει σε όλον τον κόσμο.  Ακόμη Μακεδονία σημαίνει μια περιοχή με ανεξίτηλη την σφραγίδα της Ελλάδος.  Είναι η έννοια που παραπέμπει στη διάδοση του ελληνικού πολιτισμού στα πέρατα του κόσμου.  Είναι η έννοια που παραπέμπει και σε όλους τους αγώνες του Ελληνισμού που δικαίωσαν παράδοση δεκάδων αιώνων.  Μεκδονική εθνότητα δεν υπήρξε ποτέ παρά μόνον Ελληνική.
            Η δημιουργία υπό  των Σκοπιανών πρώην Βαρντάσκα Κράτους «Μακεδονικού» προκαλεί εις πάντα Έλληνα οργή και αγανάκτηση.  Διότι συμφώνως προς την στοιχειώδη λογική δια την ίδρυση οποιουδήποτε κράτους, προϋπόθεση απαραίτητη είναι η ύπαρξη αντιστοίχου εθνότητας.  Εάν τούτο είναι κανόνας αναγκαίος δια τους λαούς όλων των Ηπείρων, δια την Ευρώπη, όπου έκαστος λαός έχει την μακραίωνη ιστορία του, είναι κανόνας απαράβατος.  Η ίδρυση λοιπόν Κράτους «Μακεδονικού» προϋποθέτει απαραιτήτως ύπαρξη Μακεδονικής εθνότητας.
            Αλλά, ως είναι σε όλους γνωστόν, όπως ουδέποτε υπήρξε και ούτε υπάρχει εθνότης Πελοποννησιακή, Θεσσαλική κ.ο.κ., αλλά μόνον Ελληνική, ούτω δεν υπήρξε και δεν υπάρχει και εθνότης Μακεδονική ειμή μόνον Ελληνική.  Όπως δηλαδή δεν υπήρξαν και δεν υπάρχουν Πελοποννήσιοι, Θεσσαλοί, Ηπειρώτες, Θράκες, Πόντιοι, Κύπριοι, Κρήτες κλπ. ως έθνος αλλά μόνον Έλληνες, ούτω δεν υπήρξαν και δεν υπάρχουν Μακεδόνες ως Έθνος αλλά μόνον Έλληνες.  Υπήρξεν όμως υπάρχει και θα υπάρχει γεωγραφικός χ΄ρος Ελληνικός, ο οποίος έφερε και θα φέρει τα Ελληνικά ονόματα Πελοπόννησος, Θεσσαλία, Ήπειρος, Μακεδονία, Θράκη, Κύπρος, Κρήτη κλπ.  εθνότης όμως επαναλαμβάνουμε, υπήρξε και θα υπάρχει μόνο Ελληνική, δεν μπορεί να υπάρξει και Κράτος Μακεδονικό, όπως δεν δύναται να υπάρξει Κράτος Πελοποννησιακό, Κρητικό κλπ., αλλά μόνον Ελληνικόν.
            Η ίδρυση λοιπόν υπό των Σκοπιανών πρώην Βαρντάσκα κράτους «Μακεδονικού» είναι πράξη εχθρικώτατη έναντι της Ελληνικής φυλής, έναντι του Ελληνικού Έθνους και έναντι της Ελλάδος, διότι αποβλεέπι στην δημιουργία γλώσσας και Εθνότητας Μακεδονικής.
            Ο κίνδυνος λοιπόν από το «ζήτημα Μακεδονικό» δια την Ελληνικήν φυλήν δαγράφεται τεράστιος, άνευ προηγουμένου.
            Κύριε Πρωθυπουργέ, είναι λοιπόν επείγουσα και άμεσος Εθνική ανάγκη.  Ο Πολιτικός της χώρας μας κόσμος να ιδή αυτόν τον κίνδυνον, όπως επιβάλλει η Ελληνική πραγματικότητα.  Οι Σκοπιανοί, είναι ο μοναδικός λαός επάνω στη Γη, που ντρέπεται για την καταγωγήν του, δηλαδή την Σλαβικήν και προσπαθεί με την πλαστογραφία της ιστορίας, το ψεύδος και την απάτη να κληρονομήσει τον Ελληνικόν Πολιτισμόν της Μακεδονίας μας 4.000 ετών, ενώ οι Σλάβοι ήλθαν στην περιοχή μας τον 7ον  αιώνα μ.Χ.
            Η ενδιάμεση συμφωνία FUROM της Νέας Υόρκης του 1995 είναι προϊόν πλαστογραφίας και απάτης.  Όποιος ιστορικός την διαβάσει θα υποστεί βαθυτάτη κατάθλιψη, διότι είναι επαναλαμβάνουμε προϊόν πλαστογραφίας και απάτης.  Με αυτήν κατόρθωσαν οι Σκοπιανοί, την αναγνώρισή τους ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας» πάνω από 135 Κράτη.  Δια την εθνικήν αυτήν τραγωδία, κατά πάσα λογική αυτοί που την υπέγραψαν να οδηγηθούν στο Λαό και να λογοδοτήσουν.
            Δια την σωτηρίαν της Μακεδονίας μας να γίνει δημοψήφισμα.  Δεν μπορεί η σημερινή Κυβέρνησής σας, που κατά τις έγκαιρες δημοσκοπήσεις είναι κάτω από το 25% να αποφασίσετε για ένα τεράστιο εθνικό θέμα της Μακεδονίας μας, χωρίς την έγκριση του κυρίαρχου Ελληνικού Λαού.  Αλλά ούτε και η σημερινή Βουλή, η οποία κατά τις δημοσκοπήσεις στο σύνολό της είναι κάτω του 50%.  Υπάρχει δυσαρμονία μεταξύ Βουλής και Λαού… Άρα το δημοψήφισμα είναι αναγκαίον και επιβλημένον.
            Εντιμότατε κύριε Πρωθυπουργέ, είμαι πρόθυμος και σας καλώ να επισκεφθούμε τη Βεργίνα, την Θεσσαλονίκη, του Φιλίππους Καβάλας, τη Θάσο, τα Σκόπια και Σόφια κι αν βρεθεί μια επιγραφή στη «Μακεδονική γλώσσα» την επομένη εμείς οι Μακεδόνες θα παύσουμε να ονομαζόμαστε Έλληνες.
            Οι Σκοπιανοί Σλάβοι στην καταγωγή με 17 εθνότητες, πλαστογράφοι της ιστορίας ουδεμία σχέση έχουν με τον ελληνικό πολιτισμό.  Μακεδονική Εθνότητα δεν υπήρξε ποτέ παρά μόνον Ελληνική.  Στις ανασκαφές ανά των αιώνων από κορυφαίους Έλληνες και ξένους Αρχαιολόγους, πουθενά, δεν βρέθηκε επιγραφή όπως ισχυρίζονται οι απατεώνες Σκοπιανοί στη «Μακεδονική Γλώσσα», διότι οι Μακεδόνες ήσαν Έλληνες.  Δωριείς Έλληνες.  Αυτό καταμαρτυρούν: Πολύβιος (ιστορία Θ, 35-37) χαρακτηρίζει τους Μακεδόνες ομοφύλους προς τους Έλληνες.  Το ίδιο ακριβώς λέγει ο Πλούταρχος.  Ο Στράβων και άλλοι.  Ο Μέγας Αλέξανδρος, δηλώνει καθαρά ότι είναι βασιλεύς των Ελλήνων.  Ο Ηρόδοτος, αναγνωρίζει τους Μακεδόνες ακραιφνείς Έλληνες.  Πολιτιστικώς οι Μακεδόνες έχουν να επιδείξουν επιφανείς προσωπικότητες των επιστημών και τεχωνών, που συνέβαλλαν με τα έργα τους στον Ελληνικό πολιτισμό: Πρωταγόρας, Δημόκριτος, Νικόμαχος, Δεινοκράτης, Καλλισθένης, ο γίγας της διανοήσεως Αριστοτέλης κλπ.   Φυσικά τα επιστημονικά βιβλία των, τα ποιήματά των και τα λογοτεχνικά βιβλία των εγράφησαν στα Ελληνικά, διότι ήσαν Έλληνες.
             Όλοι οι ιστορικοί του κόσμου αποκαλούν τους Μακεδόνες Έλληνες.   Όλοι οι ξένοι Καθηγητές Πανεπιστημίων συμφωνούν στην ελληνικότητα της Μακεδονίας.
            Εσείς και οι συνεργάτες σας, που ανακαλύψατε την «Μακεδονική Γλώσσα», την «Μακεδονική Εθνότητα» και χαρίζετε το ιστορικό Ελληνικό όομα της Μακεδονίας μας 4.000 ετών στους Σκοπιανούς πρώην Βαρντάσκα;

                Με τιμή
    Δημήτριος Λογοθετίδης
Μηχ. Τεχνολόγος Καθηγητής


ΚΕΙΜΕΝΟ 5o

Σεβασμιώτατε, ευλογείτε!


Από ένα κυκλαδονήσι σας στέλνω αυτή την επιστολή, για να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου - και πλείστων άλλων -  που αν και δεν ανήκουμε στην Μητρόπολή Σας, όμως παρακολουθούμε τον δημόσιο λόγο σας, που μας εμψυχώνει και μας κάνει να αισιοδοξούμε που ακούγεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μέσα στην Ιεραρχία της Ελλάδας, η φωνή της αλήθειας! 
Μου φαίνεται περίεργο που λίγοι -ελάχιστοι-  πλέον, ομιλούν την φωνή της λογικής και της αλήθειας σε αυτόν τον τόπο... Και οι μεν πολιτικοί δικαιολογούνται, διότι ενεργούν με βάση τις πολιτικές σκοπιμότητες και τις ιδεοληψίες τους - συχνά ανθελληνικές - και ανάλογα με τα συμφέροντα της κομματικής τους πελατείας. Οι ΙΕΡΑΡΧΕΣ όμως, πώς δικαιολογούνται να μην ομιλούν, να μην ενημερώνουν το ποίμνιό τους για όσα εφιαλτικά απεργάζονται εις βάρος του οι θιασώτες της Νέας Παγκόσμιας Τάξης, μέσω των ΥΠΟΠΤΩΝ "αντιρατσιστικών" νομοσχεδίων; Πώς δικαιολογούνται να κωφεύουν μπροστά στην εφιαλτική προοπτική της επέλασης και εγκαθίδρυσης του Ισλάμ στην Ορθόδοξη Ελλάδα; 
ΠΟΙΟΣ θα σώσει και εσάς τους Ιεράρχες και το ορθόδοξο ποίμνιό σας, αν αποφασίσουν, κάποια ωραία μέρα, να εξαπολύσουν σφαγή, εναντίον των Ελλήνων Χριστιανών, μέσα στη χώρα μας, οι Ισλαμιστές μετανάστες; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ; Αυτοί που τους ... εμποδίζουν και τώρα στη Συρία; Αυτοί που ... έσωσαν τους δύο Ορθόδοξους Ιεράρχες που απήχθησαν και που μόνο ο Θεός ξέρει τι μαρτύρια τραβάνε (αν είναι ακόμα ζωντανοί) στα χέρια των Ισλαμιστών; 
Αντί να απασχολούν αυτά τα θέματα την Ιεραρχία, ασχολείται κι αυτή - μαζί με τους πολιτικούς μας -  με τον ... ρατσισμό, υποβάλλοντας τα ... προοδευτικά διαπιστευτήριά της στους πολιτικούς που καταστρέψανε από κάθε άποψη τη χώρα μας και τις ζωές μας!! 

Και όχι μόνο δεν ομιλούν και δεν ενημερώνουν το ποίμνιό τους για το τι το περιμένει όταν, σύντομα, θα είναι ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ μέσα στην Ελλάδα, αλλά κάνουν και ... μαθήματα στο ποίμνιό τους να μην είναι ... ρατσιστές! Λες και υπήρξαμε ποτέ ρατσιστές εμείς οι Ορθόδοξοι!

Σας είμαστε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ευγνώμονες, Σεβασμιώτατε κ. Αμβρόσιε, γιατί ορθώνετε το ανάστημά σας, και με παρρησία που αρμόζει στο επισκοπικό σας αξίωμα τα βάζετε με την "αντιρατσιστική" (ανθελληνική, στην πραγματικότητα) προπαγάνδα που έχει σκοπό να φιμώσει τους Ορθοδόξους Έλληνες, ώστε να δεχθούν αδιαμαρτύρητα την εκμηδένισή τους μέσα στην ίδια τους την πατρίδα!

Σας φιλώ το χέρι με σεβασμό και εύχομαι, αναξίως,  να σας χαρίζει ο Θεός υγεία και δύναμη για να συνεχίσετε το πνευματικό σας έργο.


Ελισάβετ - εκπαιδευτικός (φιλόλογος)  (Τηλ. 697…..)