ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ σε στάση.. ανάπαυσης...
Πάντως με περισσή ευκολία ...γάτας
μετατοπίζεται από την Δεξιά στην Αριστερά!!!
Τελικά τί είναι; Δεξιός,
Χουντικός ή Αριστερός ή ενας ακόμη εντεταλμένος στην αποδόμηση του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας;
Πολύς
θόρυβος δημιουργήθηκε από την τελευταία επίθεση του Ν.
Δήμου, στελέχους του «ποταμιού», κατά της Εκκλησίας και
ειδικότερα κατά του Αγίου Φωτός.
Τα
γραφόμενα του πρώην χουντικού συγγραφέα, κάθε άλλο παρά
έκπληξη προκαλούν. Ο γηραιός πολιτευτής ακολουθεί την
πεπατημένη οδό του αντιχριστιανισμού, που όπως φαίνεται από τα
πρόσφατα θλιβερά παραδείγματα των βουλευτών Ρεπούση και
Τατσόπουλου, έχει ευεργετικά πολιτικά αποτελέσματα, με τον
θόρυβο που δημιουργείται γύρω από τις δηλώσεις τους.
Εκείνο
όμως που δημιουργεί ιδιαίτερη εντύπωση στους χριστιανικούς και
όχι μόνο κύκλους, είναι ότι πολύ πριν την εμφάνιση στο
προσκήνιο των δεδηλωμένων αντιεκκλησιαστικών προσώπων, η
άρνηση της θαυματουργικής προέλευσης του Αγίου Φωτός
εκφράστηκε από επίσημα εκκλησιαστικά χείλη!
Συγκεκριμένα,
ο Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου, π. Γεώργιος
Τσέτσης, σε άρθρο του στο ΒΗΜΑ στις 21/4/2006, δήλωσε
ουσιαστικά ότι το Άγιο Φως είναι απάτη και όσοι πιστεύουν
στη θαυματουργική προέλευσή του είναι εν ολίγοις ημιμαθείς
και κορόιδα.
Ο
εν λόγω κληρικός αναφέρει στο άρθρο του μεταξύ άλλων τα εξής:
«Υπάρχει, αιώνες τώρα, διάχυτη η πεποίθηση στον ευσεβή μεν,
αλλά θεολογικά και λειτουργικά απαίδευτο ορθόδοξο πιστό, που
ψάχνει για «θαύματα» προκειμένου να πληρώσει το πνευματικό
του κενό, ότι κατά την τελετή αφής το Άγιον Φως κατέρχεται
θαυματουργικά «ουρανόθεν» για να ανάψει την λαμπάδα του
Πατριάρχου.
Όπως
όμως αναφέρει ο διαπρεπής καθηγητής Κωνσταντίνος Καλοκύρης
στο περισπούδαστο σύγγραμμά του «Το Αρχιτεκτονικό Συγκρότημα
του Ναού της Αναστάσεως Ιεροσολύμων και το Θέμα του Αγίου
Φωτός» πρόκειται για έναν θρύλο, ο οποίος καλλιεργήθηκε
στους Άγιους Τόπους μετά την εισβολή των σταυροφόρων και
μέσα στα πλαίσια της διαμάχης Ορθοδόξων Λατίνων και
Αρμενίων, που ο καθείς διεκδικούσε δι’ εαυτόν το προνόμιο
του «λαμβάνειν εξ ουρανού» το ανέσπερο Φως!»
Η
θέση του αυτή, πέρασε στα ψιλά γράμματα, ενώ επίσημα το
Οικουμενικό Πατριαρχείο ουδέποτε αναφέρθηκε στο θέμα,
αφήνοντας με τη σιωπή του να εννοηθεί ότι είναι σύμφωνο με τις
απόψεις του λόγιου ιερέως, ο οποίος ως γνωστόν αποτελεί έναν
από τους στενότερους συνεργάτες του Οικουμενικού Πατριάρχη.
Οι
χιλιάδες προσκυνητών κάθε χρόνο, που φθάνουν από όλα τα μέρη
του κόσμου στους Αγίους Τόπους, πληροφορούνται από τους
αγιοταφίτες πατέρες, οι οποίοι με προφανή κίνδυνο της ζωής
τους, κρατούν τα πανάγια προσκυνήματα, μέσα σε χώρες εχθρικές,
ότι το Άγιο Φως θαυματουργικά κατέρχεται στο κουβούκλιο του
Παναγίου Τάφου, από όπου εξέρχεται ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων
με αναμμένες λαμπάδες.
Με
τη θέση του λοιπόν αυτή, ο σεβαστός ιερέας, προσβάλλει
κατάφορα τους αγιοταφίτες μοναχούς και εν γένει το Πατριαρχείο
Ιεροσολύμων, παρουσιάζοντάς τους ως κοινούς απατεώνες!
Προσβάλλει
και προσωπικά τον ίδιο τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων, ο οποίος το
μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου, αναγκάζεται να υποστεί σωματικό
έλεγχο από τις ισραηλινές αρχές, προκειμένου να διαπιστωθεί
ότι δεν φέρει μαζί του οτιδήποτε θα μπορούσε να δημιουργήσει
το φαινόμενο της φωτιάς.
Προσβάλλει
τους χιλιάδες προσκυνητές που ιδίοις όμμασι έχουν δει και
καταμαρτυρήσει την κάθοδο πύρινων σφαιρών κατά τη διάρκεια της
αφής του Αγίου Φωτός.
Προσβάλλει
τα εκατομμύρια Ορθοδόξων πιστών, από τη Νέα Ζηλανδία μέχρι το
Λός άντζελες και από τη Φινλανδία μέχρι τη Νότιο Αφρική, οι
οποίοι με λαχτάρα περιμένουν να κάψει τις λαμπάδες τους η
Φλόγα που κατήλθε εξ ουρανού στον τόπο όπου αναστήθηκε ο
Χριστός.
Προσβάλλει
επίσης και το Ορθόδοξο Αγιολόγιο, το οποίο συγκαταλέγει μεταξύ
των Μαρτύρων της Πίστεως τον Άραβα Εμίρη Χότζα Τούνομ, ο
οποίος το έτος 1579 αναφώνησε ότι «ο Χριστός είναι ο
αληθινός Θεός» από το διπλανό στο Ναό της Αναστάσεως τζαμί,
όταν είδε το Άγιο Φώς να σχίζει την κολώνα του Ναού και να
αναπαύεται στη λαμπάδα του Πατριάρχη Ιεροσολύμων, τη
στιγμή που οι Αρμένιοι Μονοφυσίτες είχαν καταλάβει το Ναό της
Αναστάσεως, αναμένοντας ματαίως να κατέλθει στον αιρετικό
επίσκοπο το Άγιο Φως.
Επιπλέον,
όπως είναι καταφανές και μέσα από τις κάμερες που καλύπτουν το
γεγονός, όσοι προσκυνητές βρίσκονται την στιγμή εκείνη στον
Πανάγιο Τάφο ακουμπάνε τη Φλόγα χωρίς να καίγονται, ενώ
την τοποθετούν ακόμα και στα πρόσωπα και στα γένια τους! Όλα
αυτά, σαφώς δεν εξηγούνται με τη λογική των επηρμένων
«διαβασμένων»…
Δεν
είναι βέβαια η πρώτη φορά που ο π. Τσέτσης προκαλεί το δημόσιο
ορθόδοξο αίσθημα. Σε πρόσφατο άρθρο του, προκειμένου να μας
πείσει ότι υπάρχουν εκκλησιαστική υπόσταση και μυστήρια στον
παπισμό, παρουσίασε διαστρεβλωμένα τις θέσεις του Αγίου Μάρκου
του Ευγενικού, αποκρύπτοντας εσκεμμένα τα όσα φοβερά ανέφερε ο
Άγιος για την πλάνη του παπισμού, όταν πείσθηκε ότι ο Πάπας
παραμένει αμετακίνητος και αμετανόητος.
Παρατηρώντας
την όλη οικουμενιστική πορεία του π. Τσέτση και τον δογματικό
μινιμαλισμό που πεισματικά προσπαθεί να διαδώσει, μπορούμε να
υποψιασθούμε τον λόγο για τον οποίο ο συγκεκριμένος κληρικός
καταφέρθηκε κατά του Αγίου Φωτός. Η συγκεκριμένη
θαυματουργική κάθοδος της Αγίας Φλόγας ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ
ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ, αποτελεί τροχοπέδη στα ενωτικά όνειρα των
λατινοφρόνων. Ο Ουρανός αποφαίνεται με την κάθοδο του Αγίου
Φωτός στους Ορθοδόξους για το ποια είναι αυτή η Μία, Αγία,
Καθολική και Αποστολική Εκκλησία που ομολογούμε στο Σύμβολο
της Πίστεως.
Κλείνοντας,
θα ήθελα να κάνω μια μικρή αναφορά στα άλλα δύο ετήσια θαύματα
που συμβαίνουν στου Αγίους Τόπους και δυστυχώς δεν είναι
ευρέως διαδεδομένα. Το ένα είναι το θαύμα της αντιστροφής των
υδάτων κάθε χρόνο την ημέρα των Θεοφανείων τη στιγμή που ο
Ορθόδοξος Επίσκοπος βυθίζει το σταυρό στα νερά του Ιορδάνη.
Το
δεύτερο είναι η κάθοδος νεφέλης στο όρος Θαβώρ την ημέρα της
Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, μέσα δηλαδή στην καρδιά του
καλοκαιριού! Αυτά τα θαύματα μαρτυρούνται από χιλιάδες
προσκυνητές και συμβαίνουν ακατάπαυστα κάθε χρόνο, γεγονός που
οποιοσδήποτε μπορεί να διαπιστώσει με μια επίσκεψη στα μέρη
αυτά κατά τις άνω ημερομηνίες. Μέσα σε αυτά τα γεγονότα
ενυπάρχει η φράση του Χριστού «μεθ' υμών ειμί πάσας τα ημέρας
μέχρι συντελείας του αιώνος» (Ματθ. 28,20). Τις στιγμές αυτές
η λογική υποκλίνεται στο «παράλογο» και οι κάθε λογής Δήμου,
Καλόπουλοι, Τσέτσηδες ντροπιάζονται…
Αναστήτω
ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί Αυτού!
ΣΥΓΧΑΙΡΟΜΕΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕΝ!
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για το άρθρο του Ν. Δήμου για
το άγιο Φως
Πειραιεύς,
15 Ἀπριλίου 2014
Ἡ
ἀναφορά τοῦ κ. Ν. Δήμου στό «δῆθεν» Ἅγιο Φῶς πού τό
ἐξομοιώνει μέ εἰδωλολατρικό σύμβολο θέτει ἀναπόδραστα γιά
ἐκεῖνον καί τούς ἀναγνῶστες του κάποια πολύ σημαντικά
ἐρωτήματα:
1.
Ἐνῶ ὁ ἀξιότιμος κ. Δήμου δηλώνει στό ἄρθρο του ἄνθρωπος
«ἐλεύθερος ἀνοικτός καί ἀδογμάτιστος» ὑπηρετεῖ μέ τήν
δημοσιοποιηθεῖσα θέση του τόν πιό σκληρό δογματισμό τοῦ
οἰηματία καί παντογνώστη γιατί ὅπως προκύπτει ἀπό τό κείμενό
του οὐδέποτε παρηκολούθησε τήν τελετή τοῦ Ἁγίου Φωτός καί
συνεπῶς δέν ἔχει μήτε ἰδίαν ἀντίληψι μήτε ἰδίαν γνῶσι καί
ἑπομένως ἀποφθέγγεται ὑβρίζων «ὁρμώμενος ἐξ ἐμπαθοῦς καί μόνον
προαιρέσεως»καί βυθιοτάτου δογματισμοῦ Αὐτό δέν ἀποδεικνύεται
ἐκ τοῦ κειμένου σαςκ. Δήμου;
2.
Εἶναι πασίδηλο γεγονός πού δέν χρειάζεται ἀπόδειξη ὁ σαφής καί
διαχρονικός ἀντιχριστιανισμός τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ καί εἶναι ἐπίσης
«δεδομένο» ὅτι ὁ πανίερος Ναός τῆς Ἀναστάσεως ἐντός τοῦ ὁποίου
ἐπί αἰῶνες τελεσιουργεῖται τό μεγαλειῶδες θαῦμα τοῦ Ἁγίου
Φωτός εὑρίσκεται ἐντός τοῦ κράτους τοῦ Ἰσραήλ, τό ὁποῖο θά
εἶχε κάθε λόγο νά «ἀποκαλύψει» τήν ἀπάτη τοῦ Χριστιανισμοῦ καί
ἀσφαλῶς νά καταδείξει τοιουτοτρόπως τήν «ἀλήθεια» τοῦ
Ἰουδαϊσμοῦ. Ἡ τελετή ἁφῆς τοῦ Ἁγίου Φωτός γίνεται ἐπί παρουσία
τῶν δημοσίων ὀργάνων τοῦ Κράτους τοῦ Ἰσραήλ καί μετά ἐνδελεχῆ
ἔλεγχο γιά τήν δυνατότητα ὑπάρξεως φυσικοῦ τρόπου ἁφῆς. Γιά
ποιό λοιπόν λόγο τό σαφῶς ἀρνητικό στό Χριστιανισμό Ἰσραήλ
ἀνέχεται μιά ἀπάτη πού εὐτελίζει καί ἀποδεικνύει ἀνυπόστατη τή
δική του πίστη;
3.
Τό Ἑλληνορθόδοξο Πατριαρχεῖο πού μόνο αὐτό ὡς Ὀρθόδοξη
Ἐκκλησία εὐλογεῖται ἀπό τόν Πανάγιο Θεό διά τήν θαυματουργικῆς
ἁφῆς τοῦ ἀκτίστου Ἁγίου Φωτός «συγκατοικεῖ» στήν Ἁγία Γῆ μετά
τῶν ἄλλων Χριστιανικῶν δογμάτων καί ὁμολογιῶν, τά ὁποῖα ἔχουν
κάθε προφανῆ λόγο νά ἐλέγχουν ἐπισταμένως ὅπως προβλέπεται τήν
γνησιότητα τοῦ γεγονότος καί γιά λόγους δικῆς τους
αὐτοσυνειδησίας. Γιά ποιούς λόγους λοιπόν τά ἄλλα Χριστιανικά
δόγματα ἀνέχονται μία πρόδηλη «ἀπάτη» πού ἐμποιεῖ τιμή καί
δόξα στό Ἑλληνορθόδοξο Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων καί ἀναδεικνύει
θεόθεν τήν ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως τήν στιγμή κατά τήν
ὁποία οἱ μέν Ρωμαιοκαθολικοί ἀτέχνως ἀποπειρῶνται διαχρονικά
νά καλύψουν τήν ἔλλειψη τῆς θείας χάριτος ἀπό τήν παρασυναγωγή
τους ἀνάβοντας τεχνητή φωτιά ἀπό θειάφι στόν λίθο τῆς
ἀποκαθηλώσεως, οἱ δέ Ἀντιχαλκηδόνιοι, Ἀρμένιοι καί λοιποί
προσέρχονται καί ἀσπάζονται τήν χεῖρα τοῦ Ἑλληνορθοδόξου
Πατριάρχου καί λαμβάνουν ἀπό ἐκεῖνον τό Ἅγιο Φῶς;
4.
Πῶς ἑρμηνεύεται τό ἱστορικῶς πλήρως ἐξακριβωμένο γεγονός γιά
τήν θαυματουργική κάθοδο τοῦ Ἁγίου Φωτός πού συναντᾶμε τό
Πάσχα του 1634 ὁπότε θέλησαν οἱ Ἀρμένιοι δωροδοκώντας τούς
Τούρκους κατακτητές νά ἐμποδίσουν τούς Ἑλληνορθοδόξους νά
διεξάγουν τήν τελετή ἁφῆς τοῦ Ἁγίου Φωτός καί νά τήν τελέσουν
ἐκεῖνοι. Μέ δωροδοκία τῶν διοικητῶν τῆς Παλαιστίνης καί τοῦ
σατράπη τῆς Δαμασκοῦ Κουτζούκ Ἀχμέτ πασᾶ κατόρθωσαν νά
ἀπαγορευθεῖ στούς Ἑλληνορθοδόξους ἡ εἴσοδος στόν Πανάγιο Τάφο
καί τότε τό Ἅγιο Φῶς ὡς κεραυνός ἐξῆλθε ἐκ τοῦ ἀριστεροῦ πεσοῦ
τῆς Κεντρικῆς Θύρας τοῦ Πανιέρου Ναοῦ τῆς Ἀναστάσεως
χαράσσοντας ἀνεξίτηλα τόν μαρμάρινο πεσό ἐνώπιον τοῦ
ἐκδιωχθέντος Ἑλληνορθοδόξου Πατριάρχου Ἱεροσολύμων σημεῖο πού
ἐμφαίνεται καί σήμερα;
5.
Εἶναι γνωστή ἡ ἐμπάθεια τῶν αἱρετικῶν μονοφυσιτῶν Ἀρμενίων
κατά τοῦ Ἑλληνορθοδόξου Πατριαρχείου καί τά συνεχῆ βίαια
ἐπεισόδια τῶν Κληρικῶν τους. Γιά ποιό λόγο οἱ συγκεκριμένοι
δέν ἐπαναλαμβάνουν τό τόλμημα τοῦ 1634; Γιά ποιό λόγο ἑκόντες
ἄκοντες σύρονται ἐνώπιον τοῦ Ἑλληνορθοδόξου Πατριάρχου, ἐνῶ
ἐάν ἐπρόκειτο περί ἀπάτης θά ἦτο εὐχερέστατο καί οἱ ἴδιοι νά
τήν ἐπαναλάβουν;
6.
Εἶναι πανθομολογούμενο τό γεγονός ὅτι μία ἀπό τίς ἰδιότητες
τοῦ Ἁγίου Φωτός πού μέ ἀστραπές κατέρχεται στόν Πανάγιο Τάφο
καί ἀνάπτει αἰφνιδίως καί μυστηριωδῶς καντήλια καί λαμπάδες
πού κρατοῦν οἱ πιστοί σέ ὅλο τό εὗρος τοῦ Πανιέρου Ναοῦ εἶναι
ἡ ἰδιότης τῆς ἀκαΐας γιά τά πρῶτα λεπτά τῆς ἐμφανίσεώς Του,
πῶς ἑρμηνεύεται αὐτό τό πασίδηλο καί αὐταπόδεικτο γεγονός ἐάν
πρόκειται κατά τόν κ. Δήμου γιά εἰλωλολατρικό σύμβολο;
Στά
παραπάνω ἐρωτήματα θά πρέπει νά ἀπαντήσει ὁ ἀξιότιμος κ. Δήμου
ἄν σέβεται τόν ἑαυτό του καί τούς ἀναγνῶστες του, ἄλλως
ἀποδεικνύεται ἐκ τῶν λόγων του καί δογματικός καί ἐμπαθής καί
ὑλοποιεῖ στό χῶρο καί τόν χρόνο τό ἀξίωμα τοῦ Μ. Βασιλείου
«Ἄνθρωπος, ἀποστάς τοῦ Θεοῦ, θηριώδης ἤ δαιμονιώδης γίνεται!»
Καί ἐπειδή ὁ ἀξιότιμος κ. Δήμου καί ἡλικιακῶς καί σωματικῶς
δέν κέκτηται τά στοιχεῖα τοῦ θηριώδους μᾶλλον θά ἰσχύει τό
δεύτερο.
+ ὁ
Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
***************
O ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ
ΠΡΟΣΩΠΑ!
Προκαλεί για άλλη μια φορά ο εμετικός ανθέλληνας - "σύντροφος"
του Θεοδωράκη Ν. Δήμου: "Δεν υπάρχει Άγιο Φως..."
Νέο
άρθρο - εμετό έγραψε ο διακεκριμένος ανθέλληνας Ν. Δήμου
προκαλώντας το εθνικό και θρησκευτικό αίσθημα του λαού
μας, ενώ διανύουμε τις Άγιες Μέρες του Πάσχα.
Όπως
στη περίπτωση της Επανάστασης του 21', έτσι και τώρα
φρόντισε ο "σύντροφος" του Θεοδωράκη να γνωστοποιήσει τις
αθεϊστικές του θέσεις προσβάλλοντας βάναυσα το
Χριστιανισμό και μια από τις ιερότερες τελετουργίες του -
θαύματα, που δεν είναι άλλη από την ανάληψη του Θείου
Φωτός στους Άγιους Τόπους.
Γράφει
λοιπόν ο χαμερπής "λόγιος":
"Όσο
πλησιάζει το Πάσχα και σκέπτομαι πως....
πάλι
θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε το (δήθεν) Άγιο Φως
και να το υποδεχθούμε με τιμές αρχηγού κράτους, γίνομαι
εμμανής αντικληρικός."
Το
λόγο τώρα έχει ο Πιστός Ελληνικός λαός..
Είναι
ποτέ δυνατόν αυτόν και το συνονθύλευμα που τον καλύπτει ο
ελληνικός λαός να τον βάλει στην Ευρωβουλή;
Για
Άγιο Φως και το τι πρεσβεύει δείτε ΕΔΩ μαζί με μια
συγκλονιστική μαρτυρία - εμπειρία
Λάβρος ο Καμμένος κατά Ν.
Δήμου και Α. Παπαδόπουλου για το Άγιο Φως
Ο
πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων αποκάλεσε «τρόφιμο των
μπουζουξίδικων» τον ευρωβουλευτή της ΔΗΜ.ΑΡ. και τόνισε
ότι το Πανάγιο Φως της Ανάστασης είναι ελπίδα για τους
Έλληνες. Παράλληλα τόνισε πως τόσο ο Νίκος Δήμου όσο και ο
Ανδρέας Παπαδόπουλος επιδίδονται σε προκλήσεις κατά των
Ορθοδόξων Χριστιανών.
Σφοδρή
κριτική άσκησε ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνος
Καμμένος τόσο κατά του Νίκου Δήμου, όσο κατά του Ανδρέα
Παπαδόπουλου αναφορικά με τις απόψεις των τελευταίων για
το Άγιο Φως.
Μάλιστα
ο κ. Καμμένος χαρακτήρισε τον υποψήφιο ευρωβουλευτή της
ΔΗΜ.ΑΡ., Ανδρέα Παπαδόπουλο,
«τρόφιμο
των μπουζουξίδικων» και τόνισε ότι και οι δύο επιδίδονται
σε προκλήσεις κατά των Ορθοδόξων Ελλήνων. Να σημειώσουμε
ότι σήμερα το πρωί ο κ. Παπαδόπουλος σε τηλεοπτική του
εμφάνιση ισχυρίστηκε ότι συμφωνεί με το άρθρο του Νίκου
Δήμου ότι δεν πρέπει να ξοδεύουμε χρήματα για την μεταφορά
του φωτός από τους Αγίους Τόπους.
Μετά
το άρθρο του συγγραφέα και μέλους του Ποταμιού, Νίκου
Δήμου, ο οποίος έγραψε ότι «πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για
να φέρουμε το δήθεν Άγιο Φως», θέση για το θέμα πήραν
σήμερα τόσο ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο οποίος όμως τον
«άδειασε» όσο και ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΔΗΜΑΡ
Ανδρέας Παπαδόπουλος.
Ειδικά,
ο κ. Παπαδόπουλος, μιλώντας στο star, συμφώνησε με το Νίκο
Δήμου λέγοντας:
«Επί
της ουσίας θεωρώ ότι όλη αυτή η διαδικασία με το να
ναυλώνεται αεροπλάνο να πηγαίνει να έρχεται άδειο και όλο
αυτό να γίνεται με τιμές αρχηγού κράτους, με τον στρατό
στο αεροδρόμιο να το υποδέχεται, και κόστος έχει και
υπερβολική διαδικασία είναι. Ιδιαίτερα σ' αυτές τις
περιόδους είναι υπερβολικές όλες αυτές οι διαδικασίες».
Ολόκληρη
η γραπτή ανακοίνωση του κ. Πάνου Καμμένου:
«Ο
τρόφιμος των μπουζουξίδικων, ο οποίος σε καιρούς κρίσης,
φτώχειας και πείνας των Ελλήνων, προκαλώντας, επιδίδεται
σε λουλουδοπόλεμο, συντάσσεται με τον νεοφιλελεύθερο
πολιτευτή της Δράσης και των Ποταμών Νίκο Δήμου σε
προκλήσεις κατά των Ορθοδόξων Ελλήνων. Για εμάς το Πανάγιο
Φως της Ανάστασης είναι η ελπίδα και θα το υποδεχόμαστε με
όλες τις τιμές».
Κανέλλη: Ο Νίκος Δήμου
είναι… πασχαλινή ατραξιόν εδώ και 30 χρόνια
Μια
φαρμάκερη ατάκα κρατούσε η Λιάνα Κανέλλη για τον Νίκο
Δήμου, μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 και την εκπομπή
του Γιώργου Παπαδάκη.
Με
αφορμή όσα έγραψε ο Νίκος Δήμου για το Άγιο Φως, η Λιάνα
Κανέλλη “πυροβόλησε”:
“Ο
Δήμου είναι ατραξιόν πασχαλινή τα τελευταία 30 χρόνια.
Κάθε Πάσχα βγαίνει και κάνει τέτοιες δηλώσεις. Πως παίζει
η τηλεόραση το ”Μπεν Χουρ”, έτσι έχει κι έναν Νίκο Δήμου
κάθε Μεγάλη Εβδομάδα τα τελευταία 30 χρόνια”, ήταν η ατάκα
της Λιάνας Κανέλλη.
|