Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ






Αρ. Πρωτ.:62/2016                                                                                        27η Ιουνίου 2016

Η Απουσία μου από το Κοιμητήριο


Ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κ Αμβρόσιος προέβη στην ακόλουθη Δήλωση:
«Χρόνια τώρα κατά την Κυριακή των Αγίων Πάντων συναντώμεθα όλοι μαζί στο Κοιμητήριο του Αιγίου προκειμένου να προσευχηθούμε για την ανάπαυση των κεκοιμημένων προσφιλών μας. Ήτο μία άνωθεν έμπνευσις στην ψυχή μου η καθιέρωσις της υπαίθριας θείας λειτουργίας, την οποία με αγάπη αγκάλιασε ο πιστός Λαός του Αιγίου.
Χθές όμως ο Μητροπολίτης σας ήτο ο μεγάλος απών! Και μάλιστα μια ημέρα, κατά την οποία ήθελε να προσευχηθή για την ανάπαυση της ψυχής των διατελεσάντων Δημάρχων Αιγίου Γεωργ. Παναγοπούλου, Νικ. Κουνινιώτη, Αλέκου Μέγαρη και Λενίδα Σιαβελή. Καθώς επίσης και για την ψυχή του αειμνήστου Μαρίνου Βουρδέρη, Μεγάλου Ευεργέτου της Ιεράς Μητροπόλεως.
Ἐκφράζω τήν λύπην μου για το γεγονός και ζητώ την κατανόησιν όλων ανεξαιρέτως. Δυστυχώς λόγοι υγείας δεν μου επέτρεψαν την παρουσίαν μου και τήν συμμετοχήν μου εις τό πάνδημον Μνημόσυνον. Απλώς εκκλησιάσθηκα στο παρεκκλήσιο των Αγίων Αναργύρων.
Ιδού, λοιπόν, η αιτία. Την Τρίτην 21ην Ιουνίου υπεβλήθην σε μια επέμβαση στη περιοχή της ρινός. Με ακτίνες Laser υπέστην διάνοιξη των ρινικών κογχών. Έκτοτε υποφέρω από πόνους στη περιοχή, διακατέχομαι δε και από ένα «μπούκωμα» στα ρουθούνια μου, πράγμα το οποίον με εμποδίζει στην επιτέλεση του έργου  μου.
Ζητώ την κατανόησιν όλων, ιδιαιτέρως δε των Μελών της οικογενείας εκάστου των κεκοιμημένων Δημάρχων».



ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ