Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015

ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ «ΜΟΝΤΕΡΝΟΥΣ»

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ!

______Τολμήσαμε να αντιταχθούμε στο αισχρό νομοσχέδιο για την νομιμοποίηση της ανωμάλου συζυγικής σχέσεως! Καί χάλασε ο κόσμος! Τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν με τις θέσεις μας! Ασχολήθηκαν με πάθος, με κακία, με μίσος! Καί όχι μόνον ασχολήθηκαν, αλλά παραποίησαν και διέστρεψαν τις θέσεις μας!
______Γιά όσους έχουν αγαθή διάθεση και συγχρόνως καλή προαίρεση σήμερα θα τους παρουσιάσουμε τους λόγους της Αγίας Γραφής, της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης.
Αίγιον, 14 Δεκεμβρίου 2015
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Α΄Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ 
_______«...Γυνή .....δόξα ανδρός εστίν. Ου γαρ εστίν ανήρ εκ γυναικός, αλλά γυνή εξ ανδρός. Και γαρ ουκ εκτίσθη ανήρ διά την γυναίκα, αλλά γυνή διά τον άνδρα. ..........Πλήν ούτε ανήρ χωρίς γυναικός, ούτε γυνή χωρίς ανδρός εν Κυρίω», διδάσκει ο Απ. Παύλος. (Α΄Κορινθ. 11, 9-11). 
  
Β΄Η ΠΑΛΑΙΑ  ΔΙΑΘΗΚΗ

__________Θειάφι και φωτιά έρριψεν ο Θεός από τον ουρανό και κατέκαψε δύο πόλεις, τα Σόδομα και τα Γόμορρα! Διά του τρόπου αυτού άπαξ διά παντός έδειξε την αγανάκτησή Του για τους οπαδούς της ανωμάλου σεξουαλικής σχέσεως!  
________Ιδού, λοιπόν, η σχετική διήγηση.
 
ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ

Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ
(Γένεσις, κεφ. 19, στ. 1-29).

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

"1 Οι δύο άγγελοι έφτασαν στα Σόδομα το βράδυ, και ο Λωτ καθόταν στη πύλη της πόλης. Μόλις τους είδε, σηκώθηκε να τους προϋπαντήσει και τους προσκύνησε, πέφτοντας με το πρόσωπο στη γη,
 2 «Παρακαλώ, κύριοί μου, τους είπε, «ελάτε στο σπίτι του δούλου σας να περάσετε τη νύχτα. Να πλύνετε τα πόδια σας, και το πρωί σηκώνεστε και συνεχίζετε το δρόμο σας». Εκείνοι απάντησαν: « Όχι, θα περάσουμε τη νύχτα έξω».
 3 Ο Λωτ όμως επέμενε κι έτσι αποφάσισαν να μείνουν μαζί του και πήγαν σπίτι του. Τους ετοίμασε δείπνο, έψησε άζυμα ψωμιά και έφαγαν.
4 Πριν όμως κοιμηθούν, οι άντρες των Σοδόμων περικύκλωσαν από παντού το σπίτι. Ήταν εκεί όλος ο αντρικός πληθυσμός της πόλης, νέοι και γέροι.
 5 Φώναζαν στο Λωτ και του έλεγαν: «Πού είναι εκείνοι οι άνθρωποι που ήρθαν σπίτι σου απόψε; Φέρ’ τους μας έξω, να συνευρεθούμε μαζί τους!»
6 Τότε ο Λωτ βγήκε έξω να τους μιλήσει κι έκλεισε πίσω του την πόρτα.
7 «Σας παρακαλώ αδέρφια μου», τους έλεγε, «μην κάνετε κανένα κακό.
8 Να, έχω δύο κόρες, που δεν έχουν γνωρίσει άντρα. Θα σας τις φέρω, κι εσείς κάντε τους ό,τι σας αρέσει. Μόνο στους ανθρώπους αυτούς μην κάνετε τίποτε. Είναι φιλοξενούμενοί μου κι ήρθαν να προστατευτούν στο σπίτι μου».
9 Εκείνοι όμως φώναζαν: «φύγε από ‘κει!» Και μεταξύ τους έλεγαν: «Ήρθε ένας ξένος και θέλει να μας κρίνει!» «Τώρα θα σου κάνουμε χειρότερα απ’ ό,τι σ’ εκείνους». Και σπρώχνοντας με βία το Λωτ προσπαθούσαν να του σπάσουν την πόρτα.
10 Τότε οι φιλοξενούμενοι άπλωσαν το χέρι τους και τράβηξαν το Λωτ μέσα στο σπίτι και έκλεισαν την πόρτα.
11 και τύφλωσαν όλους όσοι ήταν απ’ έξω, μικρούς και μεγάλους, έτσι που άδικα προσπαθούσαν να βρουν την πόρτα του σπιτιού.
12 Είπαν τότε οι δύο άντρες στο Λωτ: «Ποιόν άλλον έχεις εδώ; Το γαμπρό σου, τους γιους σου και τις κόρες σου και όποιον δικό σου έχεις στην πόλη παρ’ τους από δω πέρα,
 13 γιατί θα καταστρέψουμε αυτό τον τόπο. Είναι μεγάλη η κατακραυγή που υψώνεται στον Κύριο ενάντια στους κατοίκους της περιοχής κι ο Κύριος μας έστειλε να καταστρέψουμε τα Γόμορρα».
 14 Ο Λωτ πήγε και μίλησε στους γαμπρούς του, που επρόκειτο να παντρευτούν τις θυγατέρες τους και τους είπε: «Σηκωθείτε και φύγετε απ’ δω , γιατί ο Κύριος θα καταστρέψει την πόλη». Αυτό όμως φάνηκε αστείο στους γαμπρούς του.
15 Όταν ξημέρωσε, οι άγγελοι πίεζαν το Λωτ και του έλεγαν: «σήκω, πάρε τη γυναίκα σου και τις δύο σου κόρες, που βρίσκονται εδώ, για να μην καταστραφείς για τις αμαρτίες της πόλης».
16 Κι επειδή καθυστερούσε, οι άντρες τον πήραν από το χέρι, αυτόν, τη γυναίκα του και τις θυγατέρες του και τους έβγαλαν έξω από την πόλη, γιατί τους λυπήθηκε ο Κύριος.
17 Καθώς τους έβγαζαν έξω, είπε ο ένας «φύγε, για να σώσεις την ζωή σου! Μην κοιτάξεις πίσω σου και μη σταθείς πουθενά σε όλη την περιοχή. Τρέξε να σωθείς στα βουνά, για να μην καταστραφείς».
18 Τότε ο Λωτ του είπε: «Σε παρακαλώ, κύριέ μου, μην το κάνεις αυτό!
 19 Ξέρω πως ευεργετήθηκα από εσένα και μου έδειξες μεγάλη αγάπη που μου έσωσες τη ζωή. Αλλά εγώ δεν μπορώ να τρέχω στα βουνά. Θα με προλάβει το κακό και θα πεθάνω.
 20 Εκεί κοντά είναι εκείνη η πόλη. Άσε με να καταφύγω σ’ αυτήν. Είναι αρκετά ασήμαντη και θα είμαι ασφαλής εκεί».
21 Ο Κύριος του είπε: «θ’ ακούσω κι αυτόν το λόγο σου, και δε θα καταστρέψω την πόλη που λες.
 22 Τρέξε να καταφύγεις σ’ αυτήν, γιατί δεν μπορώ να κάνω τίποτε, μέχρις ότου φτάσεις εκεί». Γι’ αυτό ονόμασαν την πόλη εκείνη Σηγώρ.
23 Είχε ανατείλει ο ήλιος όταν ο Λωτ έφτασε στη Σηγώρ.
24 Τότε ο Κύριος άφησε να βρέξει θειάφι και φωτιά στα Σόδομα και τα Γόμορρα από τον ουρανό
 25 Οι πόλεις εκείνες και οι κάτοικοί τους καθώς και όλη γύρω η περιοχή και η βλάστησή της καταστράφηκαν.
 26 Η γυναίκα όμως του Λωτ κοίταξε πίσω και έγινε στήλη άλατος.
 27 Το άλλο πρωί, σηκώθηκε ο Αβραάμ και πήγε στον τόπο όπου είχε συναντηθεί με το Θεό.
28 Κοίταξε προς τα Σόδομα και τα Γόμορρα και σ’ όλη τη γύρω περιοχή και είδε ν΄ ανεβαίνει από τη γη καπνός, σαν να ήτανε καπνός από καμίνι.
29 Όταν ο Θεός κατέστρεψε τις πόλεις της περιοχής, όπου κατοικούσε ο Λωτ, θυμήθηκε τον Αβραάμ και έσωσε τον Λωτ από την καταστροφή».

ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

 Ηλθον δυο γγελοι ες Σδομα σπρας· Λτ δ κθητο παρ τν πλην  Σοδμων. δν δ Λτ, ξανστη ες συνντησιν ατος κα προσεκνησε τ προσπ π τν γν.
2 κα επεν· δο κριοι, κκλνατε ες τν οκον το παιδς μν κα καταλσατε κα νψασθε τος πδας μν, κα ρθρσαντες πελεσεσθε ες τν δν μν. κα επαν· οχ, λλ᾿ ν τ πλατείᾳ καταλσομεν.
3 κα κατεβιζετο ατος, κα ξκλιναν πρς ατν κα εσλθον ες τν οκον ατο. κα ποησεν ατος πτον, κα ζμους πεψεν ατος, κα φαγον.
 4 πρ το κοιμηθναι δ, ο νδρες τς πλεως ο Σοδομται περικκλωσαν τν οκαν π νεανσκου ως πρεσβυτρου, πας λας μα.
5 κα ξεκαλοντο τν Λτ κα λεγον πρς ατν· πο εσιν ο νδρες ο εσελθντες πρς σ τν νκτα; ξγαγε ατος πρς μς, να συγγενμεθα ατος.
 6 ξλθε δ Λτ πρς ατος πρς τ πρθυρον, τν δ θραν προσέῳξεν πσω ατο.
 7 επε δ πρς ατος· μηδαμς δελφο, μ πονηρεσησθε.
8 εσ δ μοι δο θυγατρες, α οκ γνωσαν νδρα· ξξω ατς πρς μς, κα χρσθε ατας, καθ ν ρσκ μν· μνον ες τος νδρας τοτους μ ποισητε δικον, ο ενεκεν εσλθον π τν σκπην τν δοκν μου.
9 επαν δ ατ· πστα κε. εσλθες παροικεν· μ κα κρσιν κρνειν; νν ον σ κακσωμεν μλλον κενους. κα παρεβιζοντο τν νδρα τν Λτ σφδρα. κα γγισαν συντρψαι τν θραν.
10 κτεναντες δ ο νδρες τς χερας εσεσπσαντο τν Λτ πρς αυτος ες τν οκον, κα τν θραν το οκου πκλεισαν·
 11 τος δ νδρας τος ντας π τς θρας το οκου πταξαν ν ορασίᾳ π μικρο ως μεγλου, κα παρελθησαν ζητοντες τν θραν.
12 Επαν δ ο νδρες πρς Λτ· εσ σοι δε γαμβρο υο θυγατρες; ετις σοι λλος στν ν τ πλει, ξγαγε κ το τπου τοτου·
13 τι μες πλλυμεν τν τπον τοτον, τι ψθη κραυγ ατν ναντι Κυρου, κα πστειλεν μς Κριος κτρψαι ατν.
14 ξλθε δ Λτ κα λλησε πρς τος γαμβρος ατο τος εληφτας τς θυγατρας ατο κα επεν· νστητε κα ξλθετε κ το τπου τοτου, τι κτρβει Κριος τν πλιν. δοξε δ γελοιζειν ναντον τν γαμβρν ατο.
15 νκα δ ρθρος γνετο, σποδαζον ο γγελοι τν Λτ λγοντες· ναστς λβε τν γυνακ σου κα τς δο θυγατρας σου, ς χεις, κα ξελθε, να μ κα σ συναπλ τας νομαις τς πλεως.
16 κα ταρχθησαν· κα κρτησαν ο γγελοι τς χειρς ατο κα τς χειρς τς γυναικς ατο κα τν χειρν τν δο θυγατρων ατο, ν τ φεσασθαι Κριον ατο.
17 κα γνετο, νκα ξγαγον ατος ξω κα επαν· σζων σζε τν σεαυτο ψυχν· μ περιβλψ ες τ πσω, μηδ στς ν πσ τ περιχρ· ες τ ρος σζου, μποτε συμπαραληφθς.
18 επε δ Λτ πρς ατος· δομαι κριε,
19 πειδ ερεν πας σου λεος ναντον σου κα μεγλυνας τν δικαιοσνην σου, ποιες π᾿ μ το ζν τν ψυχν μου, γ δ ο δυνσομαι διασωθναι ες τ ρος, μποτε καταλβ με τ κακ κα ποθνω.
20 δο πλις ατη γγς το καταφυγεν με κε, στι μικρ, κα κε διασωθσομαι· ο μικρ στι; κα ζσεται ψυχ μου νεκν σου.
21 κα επεν ατ· δο θαμασ σου τ πρσωπον κα π τ ρματι τοτ το μ καταστρψαι τν πλιν, περ ς λλησας·
22 σπεσον ον το σωθναι κε· ο γρ δυνσομαι ποισαι πργμα, ως το λθεν σε κε. δι τοτο κλεσε τ νομα τς πλεως κενης Σηγρ.
23 λιος ξλθεν π τν γν, κα Λτ εσλθεν ες Σηγρ,
24 κα Κριος βρεξεν π Σδομα κα Γμορρα θεον, κα πρ παρ Κυρου ξ ορανο
25 κα κατστρεψε τς πλεις τατας κα πσαν τν περχωρον κα πντας τος κατοικοντας ν τας πλεσι κα τ νατλλοντα κ τς γς. 26 κα πβλεψεν γυν ατο ες τ πσω κα γνετο στλη λς.
27 Ωρθρισε δ Αβραμ τ πρω ες τν τπον, ο εστκει ναντον Κυρου.
28 κα πβλεψεν π πρσωπον Σοδμων κα Γομρρας κα π πρσωπον τς περιχρου κα εδε, κα δο νβαινε φλξ κ τς γς, σε τμς καμνου.
29 κα γνετο ν τ κτρψαι Κριον πσας τς πλεις τς περιοκου, μνσθη Θες το Αβραμ κα ξαπστειλε τν Λτ κ μσου τς καταστροφς, ν τ καταστρψαι Κριον τς πλεις, ν ας κατκει ν ατας Λτ.

ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ:

  • « 'Ενεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται πρός την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν» ( Γεν. 2,24)
  • «Ου δύνανται οι άνθρωποι χωρίς γυναικών είναι" (Α΄'Εσδρα 4, 17)

Γ΄ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ

  _______Στην τοπική μας εφημερίδα «ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ» (φ. της 11.12.2015. σελ. 11) δημοσιεύεται διαμαρτυρία της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ. Η σχετική είδηση τελειώνει με τα εξής λόγια: «Ελπίζουμε πως η επίσημη τοποθέτηση της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν έχει καμμιά σχέση με την τοποθέτηση-έκτρωμα ενός εκπροσώπου της. Επιφυλασσόμαστε μέχρι αυτό να επιβεβαιωθή».
_______Παρακαλούμε, λοιπόν, τους νεολαίους αυτούς να ανατρέξουν στο υπ΄αριθμ. Πρωτ. 2813/Διεκπ.1322/12 Ιουνίου 2015 έγγραφο της Ιεράς Συνόδου πρός τόν καθ' ύλην αρμόδιο Υπουργό της Δικαιοσύνης  κλπ. κ. Νικόλαο Παρασκευόπουλο. Εκεί μεταξύ άλλων αναγράφονται και τα εξής: «Η Ιερά Σύνοδος επιθυμεί να επαναλάβει και να καταστησει σαφές, όπως είχε πράξει κατά τήν αρχική νομοθέτηση του συμφώνου το 2008, ότι διαφωνεί συνολικώς με το σύμφωνο συμβιώσεως» εν γένει και καθ' εαυτό......Τα παραπάνω χαρακτηριστικά παρέχουν τις ενδείξεις του αυτοκατσταστροφικού μοντέλου ζωής, που εισηγείται το "σύμφωνο συμβίωσης"»


************************

Γάμοι και υιοθεσίες παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια με την «σφραγίδα» του κράτους! – Πιστεύει κανείς ότι ακόμα υπάρχει ελπίδα για την χώρα;
ΟΤΑΝ Η «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ… Σε μια χώρα που έχει καταρρεύσει οικονομικά, λογικό ήταν της κατάρρευσης αυτής να...
GayMarriageWedding
ΟΤΑΝ Η «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ…
Σε μια χώρα που έχει καταρρεύσει οικονομικά, λογικό ήταν της κατάρρευσης αυτής να ακολουθηθεί και η κοινωνική κατάρρευση και αυτό «σφραγίστηκε» με την κατάθεση χθες το βράδυ στην Βουλή.

Η κυβέρνηση αδιαφορώντας αν θίγονται τα ιερά και τα όσια των Ελλήνων, οι οικογενειακές παραδόσεις και γ ορθόδοξη θρησκεία θεσμοθετεί τους γάμους των ομοφυλόφιλων και τους δίνει δικαίωμα να υιοθετουν ακόμα και μικρά παιδιά!
Οταν ακόμα και τα ετερόφυλα άτεκνα ζευγάρια πρέπει να περιμένουν χρόνια για να γίνει δεκτό ένα φυσιολογικό-και θεάρεστο-αίτημα υιοθεσίας, τώρα θα μπαίνουν στην «ουρά» οικογένειες με δύο πατέρες ή δύο μητέρες ανάποδα, σχήματα αντίθετε όχι στην θρησκεία ή στη λογική, αλλά και σε ολόκληρη την φύση!
Το ότι η κυβέρνηση «κλείνει το μάτι» σε μια μερίδα ψηφοφόρων που είναι «διαφορετικοί» είναι το ολιγότερο. Πάντα στην Ελλάδα οι κυβερνήσεις αυτό έκαναν: «Εκλειναν το μάτι» σε ομάδες ψηφοφόρων με διάφορα νομοθετήματα, αδιαφορώντας αν με αυτά τα νομοθετήματα πλήττονται οι υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες, αλλά εδώ δεν πρόκειται για οικονομικό θέμα, αλλά για υπονόμευση ολόκληρης της κοινωνικής συνοχής και την «παραγωγή» αθώων παιδιών εθισμένων στην «διαφορετικότητα» του γάμου ανδρών με άνδρες και γυνακών με γυναίκες!
Με το σύμφωνο συμβίωσης θα μπορούν πια τα ομόφυλα ζευγάρια να διεκδικούν (όπως οι σύζυγοι) το δικαίωμα συνυπηρέτησης που υπάρχει στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα ενώ μέσα σε ένα 6μηνο θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα καθορίζει και όλα τα υπόλοιπα εργασιακά και ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι! Για να μη στερείται ο ένας της παρουσίας του άλλου και να διαδίδουν τον «πολιτισμό» τους
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες προοπτικές, θα δοθούν δικαιώματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, δυνατότητα σύνταξης χηρείας και μελετάται το ενδεχόμενο αναγνώρισης οικογενειακού επιδόματος (όπως ισχύει για τον γάμο), υποβολής κοινής φορολογικής δήλωσης κ.λπ.
Η αναγνώριση από το νομοσχέδιο των οικογενειακών σχέσεων και δεσμών που συνδέουν τα δύο μέρη (όπως στον γάμο) επιτρέπει την αντίστοιχη εφαρμογή διατάξεων για το επώνυμο των συμβιούντων και των παιδιών τους, τη γονική τους επιμέλεια, την αναγνώριση της πατρότητας!
Ποιας πατρότητας όταν πρόκειται για δύο γυναίκες; Πλάκα κάνουμε; Και ποιας μητρότητας όταν έχουμε δύο άνδρες «παντρεμένους»;
Παράλληλα προβλέπεται η αντίστοιχη εφαρμογή διατάξεων του κληρονομικού δικαίου μετά τον θάνατο αλλά και του δικαιώματος για διατροφή μετά τη λύση του συμφώνου, με τη διαφορά ότι επιτρέπεται στα ζευγάρια κατά τη σύναψη του συμφώνου να παραιτούνται -εφόσον το επιθυμούν- από τη νόμιμη μοίρα (σε κληρονομιά) ή από τη διατροφή, έχοντας την ευχέρεια να αντιμετωπίσουν κατά βούληση τα περιουσιακά αυτά ζητήματα.

Παράλληλα γίνεται αυστηρότερη η λύση του συμφώνου, καθώς δεν αρκεί πλέον η απλή γνωστοποίηση του χωρισμού. Δηλαδη πόσο «αυστηρότερη»; Θα βάζουν αγγελίες σε σελίδες γνωριμιών ότι χωρίζουν; Έλεος!
Το σύμφωνο θα μπορεί να δώσει τη δυνατότητα απόκτησης άδειας παραμονής και ιθαγένειας -όπως ισχύει και σε άλλα κράτη-, δικαίωμα να αρνηθεί να καταθέσει στο δικαστήριο ο ένας σύντροφος κατά του άλλου, αλλά και αναγνώριση του συντρόφου ως οικείου για ιατρικά θέματα, όπως π.χ. αυτά που προέκυψαν με τη νοσηλεία και τον θάνατο του Μ. Χατζησάββα και τις διαμαρτυρίες της «χήρας με τα μούσια» που είπε-καθ’υπερβολήν-ο Φ.Κρανιδιώτης
Παράλληλα τιμωρούνται με πιο αυστηρές ποινές τα ρατσιστικά εγκλήματα ενώ ιδρύεται και Εθνικό Συμβούλιο κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας για χαράξει τη σχετική πολιτική.
Το ζήτημα είναι «Πού πάμε ως χώρα;». Δεν σημαίνει ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι ίσοι με τους άλλους ανθρώπους ή ότι θα πρέπει να τιμωρηθεί με κάποιο τρόπο η διαφορετικότητα τους.Οι ισλαμιστές πετάνε τους ομοφυλόφιλους από τα παράθυρα. Ο ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είπε «αγαπάτε αλλήλους» χωρίς καμία δάκριση.
Αλλά εδώ μιλάμε για εμπλοκή σε αυτή την ¨διαφορετικότητα» μικρών παιδιών, μιλάμε για έμμεση προπαγάνδιση αυτή; της διαφορετικότητας που εν πάση περιπτώσει δε νομίζουμε ότι πρέπει να αποτελεί την κύρια βασική γραμμή σε κράτη όπως η Ελλάδα…