Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ;

2η ΕΚΔΟΣΗ-ΩΡΑ 18.00΄
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 12ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012

"Αυτό που συνέβη χθες το βράδυ στην Αθήνα είναι αδιανόητο.  Το κέντρο της πόλεως πυρπολήθηκε πάλι από βανδάλους. Δεκάδες καταστήματα και τράπεζες λεηλατήθηκαν ή κάηκαν ολοσχερώς........Η κύρια αιτία που συμβαίνουν αυτά είναι η αβουλία του πολιτικού μας κόσμου και κατ' επέκτασιν των αρμοδίων Αρχών να επιβάλουν τόν νόμο....Επεισόδια γίνονται παντού, αλλά υπάρχουν και κυρώσεις΄' (Εστία, 13.02.2012)

Εικόνες φρίκης
________Χθές καταστράφηκε ένα μεγάλο μέρος κτιρίων στο κέντρο των Αθηνών. Πυρπολήθηκαν σαράντα επτά (47) κτίρια, πολλά των οποίων ήταν ιστορικά! Όχι  μόνον έκαψαν, αλλά και ελεηλάτησαν καταστήματα και πολυκαταστήματα. Περιουσίες καταστράφηκαν! Σε μια περίοδο απαραμύθητης φτώχειας και ανεξέλεγκτης ανεργίας, μερικές ακόμη οικογένειες καταδικάζονται στην ανέχεια! 
___________Οι υπεύθυνοι της Κρατικής Εξουσίας βρίσκουν την εύκολη δικαιολογία. Ομιλούν πάντοτε για τους "συνήθεις ύποπτους", για "οργανωμένο σχέδιο", για "προβοκάτορες και προβοκάτσιες" και τέλος για τούς "γνωστούς κουκουλοφόρους" καί ετσι πολύ εύκολα και χωρίς καμμιά αιδώ αποτινάζουν  καί διώχνουν από πάνω τους την ευθύνη!


__________Η δικαιολογία της Αστυνομίας, ότι οι κακοποιοί μετά την επίθεσή τους αναμειγνύονταν μέσα στο ανώνυμο πλήθος και για το λόγο αυτό ακυρωνόταν η κάθε επεμβατική προσπάθεια της Αστυνομίας δεν είναι ικανοποιητική!  "Οργανωμένο σχέδιο καταστροφής και πλιάτσικου - Έκαψαν την Αθήνα - Θεατές Παπουτσής και ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ." γράφουν τα διάφορα blogs {βλ."list.newsit.GR"). "13.02.2012 | 22:31Εμφύλιος στην ΕΛ.ΑΣ για την καμμένη Αθήνα - Όλοι πετούν το μπαλάκι των ευθυνών και ο Παπουτσής δεν προστάτεψε τον Πολίτη - Ελλάδα" Επίσης"13.02.2012 | 22:06 Εφιαλτικός απολογισμός: 93 κτίρια καμμένα και 40 τόνοι σπασμένα μάρμαρα - Ελλάδα".
__________Ακούσαμε και τον Υπουργό κ. Χρήστο Παπουτσή και άλλους εκπροσώπους της Κρατικής Εξουσίας. Η κατάθλιψη κυρίευσε την ψυχή μου. Γι αυτό και αποφάσισα να εξωτερικεύσω τα κατακλύζοντα την ψυχή μου συναισθήματα.
           Θα ήθελα να ερωτήσω την Κυβέρνηση: Υπάρχει συντεταγμένο Κράτος στον τόπο αυτό; Υπάρχουν Ηγέτες. ικανοί να προστατεύσουν την ζωή και την περιουσία των πολιτών; Υπάρχουν Άνδρες στην Εξουσία, δηλ. ηγετικά πρόσωπα, που φοράνε παντελόνια; Υπάρχει φιλότιμο στις ψυχές αυτών που μας κυβερνούν;
                         Κάποτε, έπειτα από τέτοιες καταστροφές, ο καθ ύλην αρμόδιος Υπουργός υπέβαλε αμέσως την παραίτησή του, μόνο και μόνο για να ικανοποιηθεί το δημόσιο αίσθη,μα! Το αίσθημα του δικαίου!
         Σήμερα οι Υπεύθυνοι Υπουργοί, αντί να χύνουν μαύρο δάκρυ, εμφανίζονται ατάραχοι και με πολύ μεγάλη ψυχραιμία, έτσι ανερυθρίαστα, ομιλούν δημόσια για "οργανωμένο σχέδιο"! Και εγώ ο απλούς πολίτης ερωτώ: Κύριε Υπουργέ, αν τα όσαν συνετελέσθησαν χθές βράδυ ήσαν αποτέλεσμα μιας "κακιάς ώρας", κάτι το απροσδόκητο, το αναπάντεχο, και τότε ακόμη ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ ΤΗΝ ΑΒΕΛΤΗΡΙΑ ΣΑΣ. Οταν όμως Σεις ο αρμόδιος Υπουργός για την προστασία του Πολίτη  ομολογείτε, ότι οι χθεσινές πολυ-καταστροφές ήσαν αποτέλεσμα "οργανωμένου σχεδίου", αυτό σημαίνει ότι οι Υπηρεσίες του Κράτους -συνεπώς και Σείς-  εγνωρίζατε εκ των προτέρων αυτό τό οργανωμένο σχέδιο! Οπότε αυτομάτως ανακύπτει τό ερώτημα: Σεις τι επράξατε για να αποτρέψετε την καταστροφή;  Στο κέντρο των Αθηνών οι πολίτες φθάνουν από τά διάφορα σημεία, προσεγγίζουν όμως το κέντρο από ωρισμένα σημεία προσβάσεως. Δεν θα μπορούσατε, λοιπόν, κάπου σ΄αυτά τα σημεία εισόδου προς το Κέντρο να ελέγχετε τους προσερχομένους; Να κάνετε δηλ. προληπτικό έλεγχο, ώστε να αποτρέψετε την καταστροφή; Διότι όταν κάποιος μεταφέρει μαζί του ρόπαλα, μπουκάλια και υλικά για βόμβες Μολότωφ, κουκούλες κλπ. φαίνεται! Ένας τέτοιος τύπος διαφέρει πολύ από τούς αθώους πολίτες, οι οποίοι προσέρχονται στήν πλατεία Συντάγματος για να ασκήσουν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της διαμαρτυρίας; 
Τώρα, εάν αληθεύει η πληροφορία, ότι οι "κουκουλοφόροι" είχαν εγκαταστήσει το στρατηγείο τους στη Νομική Σχολή Αθηνών, όπου από την περασμένη Πέμπτη κατασκεύαζαν ανενόχλητοι τις βόμβες Μολότωφ κλπ., όπως καταγγέλθηκε, τά πράγματα είναι τραγικώτατα τραγικά. Στην παρούσα συγκυρία όχι απλώς μια παραίτηση Υπουργού, αλλά η σκληρή-παραδειγματική τιμωρία των ενόχων θα έφερνε την κάθαρση! 
_____________Μερικοί προσπαθούν να επιρρίψουν τις ευθύνες στην Ελληνική Αστυνομία. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος. Είνια λάθος, επειδή η Αστυνομία έχει αποδυναμωθή. Οικονομικά τους έχουν ευτελίσει! Αλλά και εξ επόψεως εφοδίων, εξοπλισμού γενικώτερα, έχουν τεράστιες ελλείψεις. Δεν έχουν χρήματα για το servis των υπηρεσιακών αυτοκινήτων! Δεν έχουν πιστώσεις για την προμήθεια καυσίμων! Δεν έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το όπλο τους! Οι κακοποιοί τους δολοφονούν: Οι αστυνομικοί όμως δεν έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν τό όπλο τους! Οι αστυνομικοί δεν ασκούν το υπηρεσιακό τους καθήκον στα Αστυνομικά Τμήματα της κάθε γειτονιάς! Απορροφώνται και εκδαπανώνται για τη φύλαξη των Υψηλών Προσώπων! Τον Σεπτέμβριο του παρελθόντος έτους δυόμισυ χιλιάδες (2.500) αστυνομικοί απεστάλησαν στη Θεσσαλονίκη -στα Εγκαίνια της Διεθνούς Εκθέσεως-  για να προστατέψουν τον τότε Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου! Γιατί άραγε; 
__________Ευχαριστώ μερικούς αρμόδιους -και οπωσδήποτε συμπαθείς- Υπουργούς, διότι απέδειξαν ότι είναι ανάξιοι για το έργο, που -με την ψήφο τους τους ανέθεσε ο Ελληνικός Λαός. Ο κ. Παπακωνσταντίνου π.χ. κατέστρεψε την οικονομία της Χώρας! Αντί λοιπόν να πάει στο σπίτι του ανέλαβε άλλο Υπουργείο! Ο κ. Παπουτσής, αντί να σκύβει το κεφάλι και να ζητάει συγγνώμην από τον Ελληνικό Λαό, καταθέτοντας αμέσως την παραίτησή του, βγαίνει χωρίς ντροπή και ομιλεί για το "οργανωμένο σχέδιο"! Επί τέλους πότε μερικοί απο τούς παράγοντες τηε Εξουσίας θα αποκτήσουν φιλότιμο;  Υπάρχει Κράτος, κύριοι; Υπάρχουν φρουροί της ζωής μας και της περιουσίας μας; Κάθονται  Άνδρες στους Υπουργικούς θώκους; 
____________Κύριε Παπουτσή, αλλάξτε λοιπόν τίτλο: Από τώρα και στο εξής να μη ονομάζεσθε Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, αλλά Υπουργός προστασίας  των Κουκουλοφόρων! Αυτός ο τίτλος σας αξίζει! 
________Η Δημοκρατία είναι το τέλειο Πολίτευμα! Για να είναι όμως αποτελεσματικό το πολίτευμα αυτό χρειάζεται και τέλειους πολίτες! Αλλοιώς καταντάει να μετατρέπεται σε γελοιογραφία της Δημοκρατίας. Αυτή την γελοιογραφία ζήσαμε χθές βράδυ μέσα και έξω από τό Ελληνικό Κοινοβούλιο, τον Ναό της Δημοκρατίας, όπως συνηθίζεται να το αποκαλούν. 
_________Μέχρι χθές καμάρωνα ως Έλληνας! Από χθές βράδυ ντρέπομαι και θα συνεχίσω να ντρέπωμαι, έως ότου η Δημοκρατία επικρατήσει στη Βουλή, στα ΜΜΕ, στην κοινωνία μας. Από την ώρα, που διώξαμε το Χριστό από τη ζωή μας, η κοινωνία έγινε ζούγκλα! Ο άνθρωπος για τον άνθρωπο γίνεται λύκος! Διότι " χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται!", όπως είπε κάποτε ο Λεχ Βαλέσα της Πολωνίας. 
________Για τους πονεμένους Έλληνες παραθέτω ένα σπουδαίο κείμενο από την τοπική μας εφημερίδα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ της 10ης Φεβρουαρίου ε.έ. Πρόκειται για την επιστολή ενός πονεμένου Έλληνα, ο οποίος όμως δηλώνει: "εγώ θα μείνω, γιατί είμαι 'Ελληνας!" Είναι μια παρηγοριά. 
____________Εξ άλλου για τους εραστές της αληθινής Δημοκρατίας παραθέτω στη συνέχεια ένα άρθρο με τίτλο "Γιατί δεν είμαι Δημοκράτης"  που απηχεί τις σκέψεις του σοφού Αριστοτέλη. Το άρθρο αυτό μας απέστειλε ο καλός κληρικός μας π. Δαβίδ Τσαπάρας. 
Αίγιον, 14 Φεβρουαρίου 2012
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Σημ. Από αγαπητό μας πρόσωπο, που αγωνίζεται για την Ορθοδοξία μας και για την Ελλάδα μας μέσα από τό δικό του blog, την καν Ε.Β., ελάβαμε το παρακάτω κριτικό σημείωμα, πρός το περιεχόμενο του οποίου και συμφωνούμε απολύτως, γι' αυτό καί αποσύραμε αμέσως τό κείμενο "Γιατί δεν είμαι Δημοκράτης". Προέρχεται από ένωση  αρχαιοπλήκτων αρχαιολατρών, οι οποίοι μάχονται την Ορθοδοξία μας. Λογότυπός τους είναι: "Είμαι Έλλην, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Χριστιανός"! Ντροπή τους! Ζητώ συγγνώμην για το λάθος.
"Διάβασα την σημερινή σας ανάρτηση. Αποτελείται από τις δικές σας διαπιστώσεις, εύστοχες όπως πάντα, μία ειλικρινή επιστολή ενός Αιγιώτη οικογενειάρχη, και ένα άρθρο με τίτλο «Γιατί δεν είμαι δημοκράτης», αντηχεί η φωνή του Αριστοτέλους, υπογραφόμενο από ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Δεν συμφωνώ με τις απόψεις του άρθρου αυτού, το οποίο δεν περιγράφει πως έπρεπε να είναι ένα δημοκρατικό πολίτευμα αλλά πως έχει καταντήσει να είναι και αναμιγνύει αλήθειες με ψέμματα με περίτεχνο τρόπο ώστε να παραπλανήσει. Επισκέφθηκα τον ιστότοπο της ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ για να δω τι πιστεύουν και τι ηθικές αρχές έχουν. Και είδα ότι βάλλουν κατά της ορθόδοξης χριστιανικής θρησκείας με αήθη τρόπο κι επίσης ότι παραποιούν τα πιστεύω των αρχαίων μας φιλοσόφων με σκοπό την παραπλάνηση του κοινού και την διάδοση των δικών τους "πιστεύω". 
  Έτσι το σημείωμά μας δημοσιεύεται αυθημερόν, τροποποιημένο πλέον, ως 2η Έκδοση 

**************   
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Φίλοι και φίλες γεια σας.

Γεννήθηκα στο Αίγιο, μια πόλη 30.000 κατοίκων. Μεγάλωσα και ζω μέχρι σήμερα στη Ροδοδάφνη, ένα ήσυχο χωριό 3,5 χιλ. δυτικά του Αιγίου. Εκεί πήγα σχολείο και είμαι υπερήφανος που και τα παιδιά μου πάνε σ’ αυτό το ίδιο σχολείο. Οι δάσκαλοι μου, μου έμαθαν να είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας, διότι η χώρα μου είναι αυτή που γέννησε τον πολιτισμό, τις τέχνες και τα γράμματα. Είναι η χώρα που έχει τόσους ήρωες όσους δεν έχουν όλες οι χώρες μαζί. Μεγαλώνοντας και διαβάζοντας, κατάλαβα ότι όλα αυτά είναι αλήθεια και γινόμουν ολοένα και πιο υπερήφανος για την πατρίδα μου. Όλα έδειχναν γύρω μου ωραία. Άνθρωποι που ξυπνούσαν το πρωί, φιλούσαν τα παιδιά τους και με το χαμόγελο στα χείλη πήγαιναν στην δουλειά τους, Όλοι προσπαθούσαν να προοδεύσουν, έκαναν όνειρα για το μέλλον. Έφτασε η στιγμή που και εγώ με τη σειρά μου, έπρεπε να κάνω την επιλογή μου για τους πολιτικούς και τα κόμματα που θα εκπροσωπούσαν εμένα και την Πατρίδα. Πίστεψα στην ενωμένη Ευρώπη, την Ευρώπη των λαών, όπου όλοι οι άνθρωποι θα είχαν πρόσβαση στην υγεία, την παιδεία, τον πολιτισμό τον αθλητισμό.

Τώρα όμως ήρθε η ώρα που πρέπει να πάρω σοβαρές αποφάσεις για τις πολιτικές μου επιλογές. Ακούστε με λοιπόν καλά, ΕΣΥ που κάνεις τον πρωθυπουργό και ΕΣΕΙΣ οι άλλοι, που νομίζετε ότι είστε Υπουργοί και παίρνετε αποφάσεις. Έτσι όπως είστε δεν σας θέλω, αφού ούτε εσείς με θέλετε. Κάνετε το πάν για να με διώξετε. Δεν σας θέλω γιατί θέλετε να μου πάρετε το σπίτι, που το πλήρωσα με το αίμα μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ. Μένετε σε σπίτια που και αυτά εγώ τα έχω πληρώσει. Θέλετε να μου πάρετε το αυτοκίνητο, που το πλήρωσα μόνος μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ, εγώ έχω πληρώσει και τα δικά σας. Έχω κάνει ότι μου ζητήσατε μέχρι σήμερα ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ. Έχω πληρώσει τους φόρους μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ. ‘Έχω υπηρετήσει την πατρίδα μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ.

Ποτέ δεν μου έμαθαν πως για να έχω αξιοπρέπεια και για να κάνω όνειρα πρέπει πρώτα να γίνουν αναλογιστικές μελέτες. Δεν είμαι αριθμός, είμαι άνθρωπος. Ένα όμως σας υπόσχομαι. Από την πατρίδα δεν φεύγω. Θα με βρείτε μπροστά σας. Είμαστε σε πόλεμο. Εσείς το είπατε. Θα μείνω λοιπόν να πολεμήσω. Θα πολεμήσω να διώξω την νέα vermacht που πάτησε το πόδι της στα ιερά τούτα χώματα. Θα πολεμήσω να διώξω εσάς που τη βάλατε στην πατρίδα ΜΟΥ από την πίσω πόρτα. Δεν σας αδικώ, σε όλους τους πολέμους πάντα υπήρχαν προδότες.
ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΕΛΛΗΝΑΣ (Άγνωστη λέξη για σας ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ)
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΑΝΤΖΗΣ