Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!

ΕΥΓΕ κ. ΠΑΓΚΑΛΕ!
____________Όταν οι φύλακες της εθνικής μας ακεραιότητος αυτομολούν πρός το στρατόπεδο του αντιπάλου, τότε η κατάσταση γίνεται τραγική!   Ο Αντιπρόεδρος της Κυβερνήσεως κ. Θεόδωρος Πάγκαλος χωρίς συστολή προέβη σε μια απαράδεκτη δήλωση: "Είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του".  
Αντιγράφω από την εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ (23.02.2012):
"Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονόπτητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς tην κυριαρχία του. Πάντα ήμουν"! 
_______Τό δυστύχημα για την σύγχρονη Ελλάδα είναι ότι όλοι οι απάττιδες μποτούν να ομιλούν και να γράφουν ελεύθερα εναντόν της Πατρίδας! Στο στόχαστρο τίθεται όποιος αγαπάει την Ελλάδα και το λέγει δυνατά. Ο εκλεκτός Φιλόλογος καί Συγγραφεύς κ. Σαράντος Καργάκος επισημαίνει αυτήν την "omerta". Διαβάστε τον.

"Η σύγχρονη omerta, όπως έχω γράψει συχνά, έχει ιατρική συνταγή:  το να καταπίνεις τα λόγια σου είναι η πιο θρεπτική δίαιτα.  Αλλά ποια λόγια; Όσα θα μπορούσαν να είναι θεραπευτικά για τον τόπο αυτό και τις πληγές του.  Είσαι ελεύθερος να μιλάς και να γράφεις για ότι ανοίγει ή ξύνει πληγές, όχι όμως για ότι επουλώνει.  Όχι για τα εθνικά μας θέματα, όχι για τις απειλές και προσβολές των γειτόνων μας.  Στα σχολεία και σε κάποια δημοσιογραφικά χαλκεία, ακόμη και σε ΑΕΙ, η λέξη Ελλάς, έθνος, πατρίς, θρησκεία οικογένεια προκαλούν αποτροπιασμό.  Για να σταδιοδρομήσεις πολιτικά και πνευματικά, πρέπει να μάθεις να καταπίνεις λέξεις, να καταπίνεις έννοιες.  Για ότι υψηλό, που θα μπορούσε να υψώσει τον τόπο αυτό έχει επιβληθεί omerta.  Η απειλή, η παντός είδους απειλή, κρέμεται ως δαμόκλειος πάθη πάνω από την κεφαλή κάθε απροσκύνητου διανοητή".  (ΕΣΤΙΑ, 03.002.2012) www.sarantoskargakos.gr
 
_______Εμείς θα συνεχίσουμε να κτυπάμε το καμπανάκι του κινδύνου. Όποιος θέλει ας το ακούσει. Εκφραζουμε λοιπόν όχι μόνο  τη θλίψη μας αλλά και την  αγανάκτησή μας για όσα εξεστόμισε ο κ. Θ. Πάγκαλος. Αποδεικνύεται ότι πολλοί Έλληνες ψηφοφόροι έβαλαν λύκους να φυλάνε τα πρόβατα! Έχω λοιπόν μια απορία: Δεν βρέθηκε ούτε ένας από τους πολιτικούς Αρχηγούς, από τους Βουλευτές, από τούς παράγοντες της πολιτικής ζωής για να στηλιτεύσει την απαράδεκτη αυτή δήλωση του κ. Πάγκαλου; Δεν βρεθηκε ούτε από τήν πνευματική Ηγεσία; Δεν βρέθηκε ούτε ένας από την Στρατιωτική Ηγεσία; Ούτε από την πλειάδα των Αποστράτων Ελλήνων Αξιωματικών;  Αγαπημένη μου Πατρίδα, ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ!  

Αίγιον, 24 Φεβρουαρίου 2012
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

***********

Ο αγαπητός μας φίλος κ. Ανδρέας Ταταρίδης
μας  απέστειλε το παρακάτω επίκαιρο ποίημα,
το οποίο αφιερώνουμε στην Πολιτική Ηγεσία του τόπου μας.

 «Τι θα ’λεγε ό Κολοκοτρώνης σήμερα στους Έλληνες»
(Εμπνευσμένο από την Κρίση στην ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ)

Γιατί το κεφάλι σκύψατε δυο μέτρα, ορέ κιοτήδες,
Το χαμόγελο έσβησε απ’ τα γλυκά σας χείλη,
Τα καπελιά αδειάσατε λεβέντες μερακλήδες,
Στα τζάκια μαζωχτήκατε πριν λίγο από το δείλι;

Το παρελθόν ξεχάσατε, τις νίκες, τους αγώνες,
Τ’ ασκέρια, που εδιώχνατε μια χούφτα ραγιάδες,
Την Ελλάδα μας δοξάσατε μέσα στους αιώνες,
Ακέραια φυλάξατε γονείς και αδελφάδες.

Στον νου σας βάλτε το καλά, η Ελλάδα δεν πεθαίνει!
Το Δ.Ν.Τ. φοβόσαστε, την Τρόικα προσκυνάτε,
Όπως παλιά η χώρα μας μονάχη θε να διαβαίνει,
Μάθετε ορέ να αντέχετε, να μην τα παρατάτε.

Ράμματα όμως για τη γούνα σας έχω φυλαγμένα,
Κουμάντο δεν εκάματε και οικονομία καμία,
Όλοι εγενήκατε πουλιά στην Ευρώπη ταξιδεμένα,
Ένα αυτοκίνητο ήταν λειψό, θέλατε δυο και τρία.

Ψηλά ορέ το μέτωπο, αδέλφια μου τιμημένα,
Η κρίση είναι παροδική, γρήγορα θα περάσει,
Σφίξτε ζωνάρι και μυαλό, ζαγάρια μαραμένα,
Θέλω να ιδώ το πρόσωπό σας πάλι να ΓΕΛΑΣΕΙ.
 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΓΑΝΗ
Καθηγήτρια Αγγλικών

Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012


ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ:  Πάγκαλος: Είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την εθνική του κυριαρχία! Βίντεο

Νέα δήλωση- βόμβα, που αναμένεται να προκαλέσει εκ νέου θύελλα αντιδράσεων, έκανε σήμερα ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, Θεόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1. «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πάγκαλος και πρόσθεσε:
«Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».
Κατά τα λοιπά, ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης επεσήμανε ότι «υπάρχει μπροστά μας επίπονος και δύσκολος δρόμος» ενώ τόνισε ότι «η κυβέρνηση κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες για να παραμείνει η χώρα στο ευρώ».
ΠΗΓΗ: http://greeknation.blogspot.com/2012/02/blog-post_2543.html

**********
Δ. Καζάκης - "Παρέδωσαν τη Χώρα" (21/02/2012)