Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


«ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ-ΟΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΙ»

Οι Τρεις Ιεράρχες πρώτευσαν σε όλους τους τομείς της πνευματικής ζωής. Κατέκτησαν με τον προσωπικό τους αγώνα και την βοήθεια της θείας Χάριτος τις κορυφές της αγιότητος και καλούσαν τους πιστούς να ανεβαίνουν στις ωραίες πνευματικές αναβάσεις.
Άσκησαν στον ύψιστο βαθμό την φιλανθρωπία και ανακούφισαν τον πόνο χιλιάδων αναξιοπαθούντων.
Δίδασκαν καθημερινά τους πιστούς αναλύοντάς τους τις θεόπνευστες αλήθειες της Πίστεώς μας και διαφωτίζοντάς τους για τα μεγάλα θέματα, που απασχολούν την ψυχή κάθε ανθρώπου.
Καθόρισαν συστηματικά την λειτουργική ζωή της Εκκλησίας, για να μπορούν να λατρεύουν οι πιστοί θεάρεστα τον Κύριο.
Συνέγραψαν θαυμάσια συγγράμματα, τα οποία ξεπέρασαν τη φθορά του χρόνου και ισχύουν και για τις μέρες μας. Ο εθνικός μας ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρρηγόπουλος γράφει ότι με τα συγγράματά τους οι Τρεις Ιεράρχαι «απετελέσαν εποχήν λόγου νέαν, μεγάλην και ένδοξον διά το ανθρώπινον γένος» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, τόμ. 2ος, μέρος Β’ σελ. 1, 6).
Πολύ εύστοχα ελέχθη γι’ αυτούς ότι ήταν «εύγλωττοι κατά τον λόγον, ευγλωττότεροι κατά τον βίον, ευγλωττότατοι κατά τον θάνατον».
Βασικό στοιχείο της αγιότητος και των τριών είναι ότι ήταν ασυμβίβαστοι με το κακό, την αμαρτία και την αίρεση. Δεν γνώριζαν τη γλώσσα των συμβιβασμών και της διπλωματίας. Προτιμούσαν να χάσουν τη θέση τους και αυτή τη ζωή τους, παρά να συμβιβαστούν σε θέματα αρχών και πίστεως. Δε σκέφτηκαν ποτέ εάν αντίπαλοί τους ήσαν αυτοκράτορες ή σοφοί διάφοροι ή ισχυροί κατά κόσμον. Έμειναν ακλόνητοι στην ορθή πίστη και ζωή αψηφώντας τις συνέπειες.
Εμείς, έπαρχε Μόδεστε, είπε στον απεσταλμένο του αρειανού αυτοκράτορα Ουάλη ο Μ. Βασίλειος, είμαστε ήρεμοι και πράοι άνθρωποι και υποχωρούμε όταν πρόκειται για προσωπικά μας θέματα. Όταν όμως πρόκειται για την πίστη μας στον Θεό, «ὅταν Θεός ᾖ τό κινδυνευόμενον» δεν υπολογίζουμε τίποτε, αγωνιζόμαστε μέχρι θανάτου, χωρίς να φοβόμαστε οποιοδήποτε βασανιστήριο. «Ἀκουέτω ταῦτα καί βασιλεύς». Να τα πεις και να τ’ ακούσει αυτά κι ο βασιλιάς (PG 36, 561).
Και ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, αφού νίκησε τους αρειανούς και πήρε πίσω τους Ναούς της Κωνσταντινούπολης, που τους είχαν καταπατήσει αυτοί, και ενώ είχε φίλο του τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο τον Μέγα και μαζί του το μεγαλύτερο μέρος του πιστού λαού, όταν μερικοί ζηλόφθονες επισκόπου αμφισβήτησαν την εκλογή του, παρητήθη αμέσως. Δε θέλησε να έλθει σε συμβιβασμούς με μοχθηρούς ανθρώπους. Παρητήθη και από την προεδρία της Β’ Οικουμενικής Συνόδου και από τον Πατριαρχικό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως. Αντί της θέσεως προτίμησε την ακεραιότητα και το ασυμβίβαστο του χαρακτήρος του. Δεν γνώριζε τους διπλωματικούς ελιγμούς, αλλά γνώρισμά του ήταν όπως έγραφε, το «μή παρασυρῆναι», να μη παρασύρεται και να έχει «παρρησίαν» (PG 37, 32-33).
Και ο ιερός Χρυσόστομος, όταν έγινε Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και θέλησε να καθαρίσει την Εκκλησία από αναξίους κληρικούς, οι οποίοι είχαν την προστασία της αυτοκράτειρας Ευδοξίας, δεν εδίστασε να ελέγξει και την αυτοκράτειρα  για τη ζωή της. Δεν συμβιβάστηκε μαζί της. Γι’ αυτό και εξορίστηκε και πέθανε εξόριστος μέσα σε αφάνταστες κακουχίες, με πνεύμα όμως απτόητο και αδούλωτο. Χαρακτηριστικό του γενναίου και ασυμβίβαστου φρονήματός του βλέπουμε στην ομιλία, που εκφώνησε φεύγοντας για την εξορία: «Πολλά τά κύματα καί χαλεπόν τό κλυδώνιον· ἀλλ’ οὐ δεδοίκαμεν (δεν φοβόμαστε) μή καταποντισθῶμεν· ἐπί γἀρ τῆς πέτρας ἑστήκαμεν. Μαινέσθω ἡ θάλασσα, πέτραν διαλῦσαι οὐ δύναται· ἐγειρέσθω τά κύματα, τοῦ Ἰησοῦ τό πλοῖον καταποντίσαι οὐκ ἰσχύει» (PG 52, 427).
Τέτοιους άγιους, γενναίους και ασυμβίβαστους με το κακό και την αίρεση εκκλησιαστικούς ηγέτες χρειαζόμαστε και σήμερα. Και ας παρακαλούμε την Ιδρυτή της Εκκλησίας μας να μας τους χαρίζει.

ΠΗΓΗ: “Η Δράσις μας”, τεύχος 465, Ιανουάριος 2009

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ! ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΡΧΙΣΑΝ!

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

_____Προεκλογικά κρατήσαμε σιγήν ιχθύος. Για να μη βρεθούμε σε πειρασμό, παίρνοντας θέση υπέρ του ενός ή του άλλου κόμματος, βρεθήκαμε μακρυά από την έδρα μας! Τώρα όμως δεν υπάρχει πρόβλημα. Το δικαίωμα της ελευθέρας εκφράσεως της γνώμης είναι αναφαίρετο και κυρίως αναπαλλοτρίωτο!
_____Κρίνοντας τα εκλογικά αποτελέσματα θα διατυπώσουμε ελεύθερα την ταπεινή μας γνώμη! 

********************************
Η άλλοτε χριστιανική Ελλάδα και επισήμως πλέον αποβάλλει τήν χριστιανικήν της ταυτότητα, αποχριστιανίζεται! Αποχριστιανίζεται, δηλ. σταδιακά μεν,  αλλά μεθοδικά και με σταθερά βήματα απομα- κρύνεται από τόν δρόμο του αληθινού Θεού! Αρνείται τον χριστιανικόν της χαρακτήρα, αποβάλλει τήν χριστιανικήν της ταυτότητα, αποκόπτει τον εαυτόν της από  τον Ιησού Χριστό, τον Σωτήρα του Κόσμου και προβάλλεται πλέον σαν μια Χώρα της αθεΐας! Ναί, σιγά-σιγά οδηγείται πλέον στα μονοπάτια που οδηγούν στο άθεο Κράτος, ή έστω σε ένα θρησκευτικά αχρωμάτιστο Κράτος! Όλα αυτά συμβαίνουν δυστυχώς, δυστυχέστατα, με την ψήφο και την συγκατάθεση του Ελληνικού Λαού! Απόδειξη; Το αποτέλεσμα των χθεσινών Βουλευτικών εκλογών. Οι Έλληνες εψήφισαν σαν Πρωθυπουργό της Ελλάδος τον κ. Αλέξη Τσίπρα, δηλ. ένα πολιτικό πρόσωπο, το οποίο α) ζει και συζεί με την "συντροφό του", όπως έλεγαν χθές τα ΜΜΕ, καί όχι με τήν "σύζυγό του", δηλ. με μια γυναίκα χωρίς να έχει προηγηθή θρησκευτικός γάμος, β) δέν έχει βαπτίσει τα παιδιά του με το χριστιανικό βάπτισμα καί γ) ως Πρωθυπουργός, με περισσή υπεροψία δε, αρνείται νά δώσει τόν θρησκευτικό Όρκο! Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στην νεώτερη ιστορία της Ελλάδος! Επομένως μια νέα εποχή αρχίζει στην Ελλάδα μας! Η παραδοσιακά θρησκευόμενη αυτή Χώρα αποβάλλει τον θρησκευτικό της, τον Ορθόδοξο χριστιανικό, χαρακτήρα της!
 1. Το πρώτο και μεγάλο βήμα πρός τήν κατεύθυνση αυτή συνετελέσθη από τον Εβραϊκής καταγωγής και προελεύσεως τέως Πρωθυπουργό κ. Κώστα Σημίτη. Είναι ο άνθρωπος, που αφαίρεσε την αναγραφή του θρησκεύματος από την αστυνομική μας ταυτότητα!
2. Το δεύτερο μεγάλο βήμα πρός την κατεύθυνση της αποβολής του χριστιανικού χαρακτήρα της Χώρας μας συνετελέσθη με την καταπάτηση  των κανόνων της Χριστιανικής Ηθικής! Το βήμα αυτό έγινε από τον αλήστου μνήμης Ανδρέα Παπανδρέου! Είχε μεταβή στο Λονδίνο για την προστασία της υγείας του. Εκεί όμως δεν τον συνώδευσε η σύζυγός του κα Μαργαρίτα, δηλ. η νόμιμη Γυναίκα του, αλλά η ερωμένη του Δήμητρα! Από την Μαργαρίτα μέχρι τότε δεν είχε πάρει διαζύγιο! Μετέβη, λοιπόν, στο Λονδίνο, συνοδευόμενος από τήν Δήμητρα, τήν παλλακίδα και ερωτική του σύντροφο! Όταν λοιπόν, επέστρεψε στην Ελλάδα, κατερχόμενος την κλίμακα του αεροσκάφους, εντελώς ανερυθρίαστα εκάλεσε την ερωμένη του να "φανερωθή", δηλ. νά εξέλθη μαζί του! Όσοι ενθυμούνται, ο ερωτύλος Πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου, ευρισκόμενος στη μέση της σκάλας, εγύρισε πρός την πόρτα του αεροσκάφους και τότε με ένα προκλητικό νεύμα και με τήν πρόσκληση "έλα", προσκάλεσε την ερωμένη του Δήμητρα να κατέβη μαζί του την κλίμακα του αεροσκάφους, όλα δε αυτά έγιναν μπροστά στα μάτια μυριάδων Ελλήνων, οι οποίοι παρακολουθούσαν την σκηνή από τούς δέκτες της τηλεοράσεως. Με τον τρόπο αυτό η Χριστιανική Ηθική πετάχθηκε στο καλάθι των αχρήστων! Εντελώς αδιάντροπα η Χριστιανική Ηθική καταπατήθηκε!
3. Το τρίτο μεγάλο βήμα για το γκρέμισμα της χριστιανικής Ελλάδος συμπληρώνεται σήμερα με την προκλητική προβολή της αθεΐας! Ο νέος Πρωθυπουργός κ. Αλέξης Τσίπρας σήμερα αρνήθηκε να ορκισθή με τον καθιερωμένο τρόπο, με τον χριστιανικό Όρκο!  Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας  κ. Κάρολος Παπούλιας, δυστυχώς, χωρίς να προβάλλη κάποια επιφύλαξη, χωρίς κάποια αντίδραση, αποδέχθηκε την πρωτόγνωρη απαίτηση του νέου Πρωθυπουργού! Διερωτώμεθα, εάν ο κ. Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε το δικαίωμα αυτό, καθ΄όσον τό Σύνταγμα  της Ελλάδος στο άρθρο 13 παράγραφ. 5 διαλαμβάνει τά εξής: "Ουδείς όρκος επιβάλλεται άνευ νόμου ορίζοντος και τον τύπον αυτού". Ερωτάμε δημοσίως: Κύριε Πρόεδρε, υπάρχει Νόμος ο οποίος επιτρέπει στον Πρωθυπουργό της Ελλάδος να δίδει πολιτικό Όρκο; Υπάρχει σχετικό κείμενο; Έθεσε ο ορκιζόμενος την δεξιάν αυτού επί του στήθους;
Εν πάση περιπτώσει εμείς ταπεινά φρονούμε, ότι με τον τρόπο αυτό η έως χθές χριστιανική Ελλάδα, η οποία δια μέσο των αιώνων δοξάσθηκε με την ανάπτυξη του Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού, σήμερα στο προσκήνιο της ιστορίας προβάλλει σαν μια Χώρα Αθέων! Κάποτε οι πρόγονοί μας αγωνίζονταν "υπέρ Πίστεως και Πατρίδος"! Σήμερα οι Έλληνες επώλησαν τήν πίστη τους "για ένα κομμάτι ψωμί"!  Σε παλαιότερες εποχές οι Έλληνες, καλώς ή κακώς, εφώναζαν "ψωμί, εληά καί Κώτσο Βασιληά!" Σήμερα παραδόξως φωνάζουν "ψωμί, εληά καί Τσίπρα Βασιληά!"

Το έγκλημα της αποχριστιανοποιήσεως της Ορθοδόξου Ελλάδος συμπληρώνεται από την σύμπραξη και την συμμετοχή του Κόμματος των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" με ένα δεδηλωμένα άθεο Πρωθυπουργό! Ο έως χθές αγωνιστής και ιδεολόγος πολιτικός Αρχηγός κ. Πάνος Καμμένος έκαψε πιά κάθε αγαθή διάθεση, που είχαμε για το πρόσωπό του στην καρδιά μας. Καθίσταται συνεργός στην αποχριστιάνιση της χριστιανικής Ελλάδος.
**********************************
4.  Το τέταρτο και τελευταίο βήμα θά είναι η τροποποίηση του Συντάγματος της Ελλάδος, οπότε θα αλλάξει οριστικά ο θρησκευτικός προσανατολισμός της Ελλάδος. Σήμερα και έως τώρα από της συστάσεως του Ελληνικού Κράτους το Σύνταγμα της Ελλάδος αρχίζει μέ τήν επίκληση: "Εις τό όνομα της Αγίας καί ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος".  Το 3ο άρθρο διαλαμβάνει τά εξής: "Επικρατούσα θρησκεία εν Ελλάδι είναι η της Ανατολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας". Το άρθρο 16 ορίζει, ότι η Παιδεία "σκοπόν έχει ...την ανάπτυξιν της εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως" των Ελλήνων. Πολύ σύντομα όλα αυτά θα τα πετάξουν στον κάλαθο των αχρήστων! Τα νέα ήθη, τα οποία όχι απλώς προβάλλονται, αλλά και επιβάλλονται ήδη με περισσήν θρασύτητα, θα καταστρέψουν τήν Ελληνοχριστιανική Ταυτότητα της Χώρας μας! 
******************************
 ________Αυτή, λοιπόν, είναι η ταπεινή μας γνώμη. Δεν προφητεύουμε! Απλώς στοχαζόμεθα! Στοχαζόμεθα, όπως και κάποιοι άλλοι, που δεν διστάζουν να εκφρασθούν με παρρησία. Επί παραδείγματι η εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" στο φ. της 16ης Ιανουαρίου έγραψε τα εξής: "Οι πρώτοι, δηλ. οι εκκλησιομάχοι, προεχώρησαν εις πολλάς παρεμβάσεις (Τέμενος, αναγνώρισης όλων των αιρέσεων και των παραθρησκειών, τμήμα Ισλαμικών Σπουδών, διαθρησκειακόν μάθημα των Θρησκευτικών (πιλοτικώς), σύμφωνον ελευθέρας συμβιώσεως κ.λ.π.), ενώ οι δεύτεροι, δηλαδή οι Άθεοι της Αριστεράς, θα ολοκληρώσουν (ενδεχομένως) ότι δεν έπραξαν οι κεντροδεξιές και κεντροαριστερές κυβερνήσεις (αποκαθήλωσις ιερών εικόνων από τα δημόσια κτήρια και τα σχολεία, κατάργησις προσευχής εις τα σχολεία, κατάργησις μισθοδοσίας του ιερού κλήρου, ενοριακός φόρος δια τα λειτουργικά έξοδα των εκκλησιών, συρρίκνωσις του αριθμού των Μητροπόλεων, σύμφωνον ελευθέρας συμβιώσεως δια ομοφυλοφίλους κ.λ.π.). Από τη θέση αυτή καλούμε τον Εξοχώτατο Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Αλέξη Τσίπρα να αναλογισθή, ότι οι Έλληνες εξ ορισμού είναι χριστιανοί Ορθόδοξοι, αυτό δε ήταν και είναι και το υπεροχικό στοιχείο της φυλής μας! Ας μη πολεμήσει την  Χριστιανική Πίστη! Ας προστεθή και Αυτός στα Μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας!  Τον προσκαλούμε να ξαναγίνει χριστιανός!
____________Επισφραγίζοντας το σημείωμα μας, σας παραθέτουμε ένα στοχαστικό σημείωμα από τήν Εφημερίδα ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΞ της Νέας Υόρκης. Το γράφει ο Διευθυντής της κ. Αντώνιος Διαματάρης και ημείς το προσυπογράφουμε.


_________
 Αίγιον, 26 Ιανουαρίου 2015
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
*******************




Μια νέα σελίδα άνοιξε χθες στην πολιτική ζωή της Ελλάδας.

Το πολιτικό σκηνικό δεκαετιών ανατράπηκε. Αναδείχτηκαν νέες δυνάμεις.

Ο λαός εξέφρασε την οργή του.

Είπε «αρκετά πια». Αρκετά με τη λιτότητα, τη φτώχεια, την απελπισία.

Τα έπαιξε κορώνα- γράμματα.

Εφερε πρώτο κόμμα το ΣΥΡΙΖΑ. Και δεύτερο τη Νέα Δημοκρατία που όπως φαίνεται... φόβισε αρκετούς να την ψηφίσουν.

Και τρίτο κόμμα τη Χρυσή Αυγή. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι η ηγεσία του είναι στη ...φυλακή.

Διερμηνεύοντας, πιστεύω, και τα αισθήματα της Κοινότητάς μας εύχομαι από καρδιάς, στη νέα κυβέρνηση των κ.κ. Τσίπρα - Καμμένου καλή επιτυχία για το καλό της γενέτειρας.

Το ενδιαφέρον της Ομογένειας στις εκλογές αυτές ήταν ασυνήθιστα μεγάλο. Θύμιζε τις μέρες του 1981.

Ομως και τώρα, όπως και τότε, εμείς οι ομογενείς ήμαστε απλοί θεατές. Προφανώς ακατάλληλοι, αναρμόδιοι να ψηφίσουμε. Ασχετα αν ψηφίζουν όλες οι εθνικές μειονότητες της Ευρώπης -και οι Τούρκοι- και της Νοτίου Αμερικής. Προφανώς είναι πιο πατριώτες αυτοί από εμάς...

Και ούτε μια αναφορά στον Απόδημο Ελληνισμό έκανε ο κ. Τσίπρας στη νικηφόρα ομιλία του...

Ας είναι.

Εμείς του ευχόμαστε πάντως να έχει το βλέμμα του στα βιβλία της Ιστορίας. Του ευχόμαστε να γίνει ένας από τους καλύτερους πρωθυπουργούς στην Ιστορία της χώρας.

Θα χρειαστεί βέβαια καιρός για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

Θα πρέπει να δούμε το Υπουργικό του Συμβούλιο.

Θα πρέπει να δούμε μερικές σημαντικές αποφάσεις του.

Δυστυχώς, μια από τις πρώτες αποφάσεις του, αυτή να διακόψει την παράδοση και να μην ορκιστεί στο Ευαγγέλιο παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδας, είναι άκρως προβληματική. Ελπίζω όχι και ενδεικτική.

Γιατί; Τι θέλει άραγε να αποδείξει και σε ποιους; Τι μήνυμα στέλνει στο λαό, στη νεολαία;

Ακόμα και στην πολυπολιτισμική Αμερική, με τη διαχώριση κράτους - Εκκλησίας, οι Αμερικανοί Πρόεδροι ορκίζονται στη Βίβλο.

Κύριε Πρωθυπουργέ, η Ιστορία, οι παραδόσεις, η θρησκεία, ο πολιτισμός της είναι αυτά που ξεχωρίζουν την Ελλάδα από τις άλλες χώρες.

Αν τα χάσει κι αυτά, μαζί με τόσα άλλα που έχει χάσει, τι θα της μείνει;


  ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΦΩΝΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο σοκ

Του Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
            Ακόμη δεν είχε αναλάβει τα καθήκοντα του ως πρωθυπουργός της Ελλάδος ο κ. Τσίπρας και υπέστημεν οι Έλληνες το πρώτο σοκ. Ο νέος και στην ηλικία πρωθυπουργός δεν ορκίστηκε. Αρκέστηκε να δώσει «διαβεβαίωση στη συνείδησή του». Το δεξί του χέρι δεν ακούμπησε το Ιερό Ευαγγέλιο. Ο κ. Τσίπρας την ώρα της «διαβεβαίωσης» κινούσε αμήχανα τα χέρια του στον αέρα, λες και δεν μπορούσε να τα τιθασεύσει. Το περιβάλλον παγωμένο με προβληματισμένο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και σε άβολη κατάσταση τους «συντρόφους» του κ. Τσίπρα, που τον συνόδευσαν στο Προεδρικό Μέγαρο. Η ιερότητα της τελετής αντικαταστάθηκε από μια τυπική γραφειοκρατική πράξη.


Ο κ. Τσίπρας απέκτησε στην Ελληνική Ιστορία μια θέση από την πρώτη κιόλας μέρα του στην πρωθυπουργία. Από την ανεξαρτησία της χώρας, σ’ αυτά τα διακόσια περίπου χρόνια, είναι ο πρώτος πρωθυπουργός που δεν δίνει τον καθιερωμένο όρκο. Ασφαλώς υπάρχει η ελευθερία της συνείδησης, ασφαλώς είναι σεβαστές οι όποιες πεποιθήσεις του καθενός και της καθεμιάς. Ο Χριστός έδωσε στον κάθε άνθρωπο την ελευθερία της σκέψης, άρα και την ευθύνη των πράξεών του. Όμως είναι η συνέχεια της Παράδοσης της χώρας. Αυτό πρέπει ο Έλληνας να το έχει βιωμένο μέσα του. Δεν διδάσκεται, δεν επιβάλλεται.
            Ασφαλώς το γεγονός της κατά συνείδηση διαβεβαίωσης του κ. Τσίπρα άρεσε στους ξένους, που το μετέδωσαν αμέσως. «Γίνονται κι αυτοί σαν κι εμάς, εκσυγχρονίζονται» θα σκέφθηκε ο κ. Ολάντ, όχι πάντως ο κ. Ομπάμα, που τήρησε στις δυο αναλήψεις των προεδρικών καθηκόντων του τη μικρή σε μήκος χρόνου παράδοση του αμερικανικού λαού και ορκίστηκε ενώπιον πλήθους πολιτών στην Αγία Γραφή. Η ορκωμοσία στις ΗΠΑ είναι ολόκληρη τελετουργία, για να φανεί πόσο υψηλό είναι το αξίωμα του Προέδρου. Αυτό κάνουν οι χώρες που σέβονται τις παραδόσεις τους και δίνουν αξία στα κρατικά αξιώματα.
            Αφού ο κ. Τσίπρας δεν πιστεύει, βεβαίως δεν μπορεί κανείς να τον υποχρεώσει να κάνει κάτι παρά τη συνείδησή του. Το ότι δεν έβαλε  κάποιον συνεργάτη του να τηλεφωνήσει στον Αρχιεπίσκοπο και να τον ενημερώσει ότι δεν θα τον χρειαστεί, γιατί δεν θα ορκιστεί, αλλά ότι μετέβη ο ίδιος στην Αρχιεπισκοπή για να του το πει μπορεί να ήταν μια διπλωματική ενέργεια, που πάντως δεν καλύπτει την εκ μέρους του πρώτη επίσημη ενέργεια περιθωριοποίησης της Εκκλησίας.
Τα όσα διέρρευσαν ότι αντάλλαξαν  στη συνάντηση τους οι δύο άνδρες ήταν μια ερασιτεχνικού τύπου προσπάθεια να προστατευθεί ο κ. Τσίπρας από την αλγεινή εντύπωση και την βαθιά πικρία που προκάλεσε στο λαό η ενέργειά του. Συγκεκριμένα διοχετεύθηκε στον Τύπο ότι ο κ. Τσίπρας είπε στον Αρχιεπίσκοπο: « Ήρθα να πάρω την ευχή σας πριν αναλάβω το δύσκολο έργο. Έχουμε ανάγκη από δύναμη…». Πριν αρνηθεί δηλαδή τον θρησκευτικό όρκο εγράφη ότι ζήτησε   την «ευχή» του Αρχιεπισκόπου για το έργο που αναλαμβάνει, ως να είναι πιστό τέκνο της Εκκλησίας… Στην εποχή του παραλογισμού όλα επιτρέπονται....
Εξίσου αμφισβητείται και το άλλο που φέρεται ότι είπε ο κ. Τσίπρας: «Ήρθα να σας διαβεβαιώσω ότι οι σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους με τη νέα κυβέρνηση θα είναι ουσιαστικότερες και πιο αναβαθμισμένες από ποτέ..». Το αξιοπερίεργο είναι ότι τα όσα μπήκαν στο στόμα του κ. Τσίπρα είναι σε εισαγωγικά… Ο  κ. Ιερώνυμος από την πλευρά του φέρεται ότι του απάντησε: « Κύριε πρόεδρε, πολύ ευχαριστούμε. Μας συγκινεί το ενδιαφέρον σας. Πρώτο μέλημα είναι να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας που υποφέρουν και σιγά σιγά τα άλλα προβλήματα και θέματα που με σύνεση και χωρίς βία θα τα μελετήσουμε…». Η αλήθεια είναι πως ο κ. Τσίπρας αντιμετωπίζει την Εκκλησία ως περιθωριοποιημένο και του χεριού του «κοινωνικό εταίρο» και έτσι βλέπει τη συνεργασία. Από την πλευρά του  ο Αρχιεπίσκοπος δείχνει να συμφωνεί μαζί του. Προφανώς κανείς δεν έχει μιλήσει στον κ. Τσίπρα για το τι πράγματι είναι η Ορθόδοξη Εκκλησία για τον Ελληνισμό και ποια η αποστολή Της…
            Η ορκωμοσία των αρχόντων στον Ελληνισμό είναι μια παράδοση που έρχεται από το βάθος του χρόνου. Στα πρώτα χρόνια της  Αυτοκρατορίας ο στρατός καθόριζε την εκλογή του αυτοκράτορα. Τον σήκωναν οι στρατιώτες πάνω σε μιαν ασπίδα και ένας αξιωματικός τοποθετούσε στο κεφάλι του το «μανιάκιο», είδος διαδήματος. Αφού ο αυτοκράτορας κατέβαινε από την ασπίδα ένας ιερέας έλεγε μια προσευχή και του τοποθετούσε το αυτοκρατορικό στέμμα. Αργότερα, από τον αυτοκράτορα Φωκά (602-610) και μετά, η ανακήρυξη εξελίχθηκε σε μια τελετή θρησκευτική, με την παρουσία του Πατριάρχη και του κλήρου του ναού της Αγίας Σοφίας και παρέμεινε έτσι έως το τέλος της Αυτοκρατορίας.
            Με την ανεξαρτησία της χώρας και με βάση το Σύνταγμα που ψηφίστηκε κατά την Γ΄ Εθνική Συνέλευση της Τροιζήνας, το 1827, ο Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας έδωσε ενώπιον της Βουλής τον όρκο: «Ορκίζομαι εις το όνομα του Υψίστου να διατηρήσω απαρασαλεύτους τους Θεμελιώδεις Νόμους της Ελληνικής Πολιτείας…». Στο Σύνταγμα της Προεδρευομένης Δημοκρατίας του 1927 αναφέρεται: «Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δίδει μετά την εκλογήν του ενώπιον της Εθνικής Συνελεύσεως τον ακόλουθον όρκον: « Ορκίζομαι εις το όνομα της αγίας και ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος να φυλάττω το Δημοκρατικόν Σύνταγμα και τους νόμους…». Το ισχύον Σύνταγμα προβλέπει επίσης  τον θρησκευτικό όρκο για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον Πρόεδρο και τα μέλη της Κυβέρνησης και τους Βουλευτές… 
            Γιατί όλα τα Συντάγματα επιβάλλουν τον θρησκευτικό όρκο; Το εξηγεί ο Σπυρίδων Ζαμπέλιος, από το 1852, στην ιστορική  μελέτη του για τον Μεσαιωνικό Ελληνισμό. Εξηγεί ότι στην Ελλάδα η Ορθοδοξία είναι περισσότερο θρησκεία εθνική παρά ατομική. Τον Αμερικανό, όπως γράφει, λίγο τον ενδιαφέρει ποιο το θρησκευτικό δόγμα του συμπολίτη του. Η Δύσις εν γένει, προσθέτει ο Ζαμπέλιος, δεν γνωρίζει παρά μόνο την  ατομική θρησκεία, γιατί δεν πιστεύει στην κοινότητα, στον θρησκευτικό της συνανθρωπεύσεως δεσμό. Αντίθετα, τονίζει ο Ζαμπέλιος, «Ο Έλλην λατρεύει την Ορθοδοξίαν μάλλον ως φρόνημα του Γένους του, ως αποθήκην της παραδόσεώς του, ως σύνδεσμον της εθνικής του κοινωνίας». Αυτό το βίωμα παραβίασε ο κ. Τσίπρας με την πρώτη του ενέργεια.-       

 Πηγή:http://aktines.blogspot.gr/

**************************************

«Κατά τον λαόν και οι άρχοντες», η «κατά τους άρχοντες και ο λαός»;

  Πως το Έθνος μας θα διαφυλαχθή αλώβητον, όταν η άθεος Πολιτεία, την οποία εμείς εκλέγομε και είμεθα υπεύθυνοι και υπόλογοι δια τις επιλογές μας, προδίδη την Πίστιν, συστηματικώς αποδομή την Ελληνοχριστιανικήν παιδείαν, την Ορθόδοξον Παράδοσιν, την Ελληνικήν ιστορίαν, την Ελληνικήν γλώσσαν, κλπ; Πως θα μας διαφυλάξη ο Χριστός, όταν η Ορθόδοξος Ελλάς έχη ήδη αλωθή εκ των έσω; Ο Θεός, μη γένοιτο, ας μην επιτρέψη να αλωθή και εκ των έξω.
Πως ο Χριστός θα διαφυλάξη αλώβητον την Πατρίδα μας, όταν ακόμη και οι πνευματικοί Άρχοντες συμφύρωνται με τους εχθρούς Της; Πως και δεν αισχύνονται, όταν συμπροσεύχωνται και μολύνωνται από τον συμφυρμόν με τους προδότας της Πίστεως και της Πατρίδος και όταν δουλικώς μετά κωδωνοκρουσιών υποδέχωνται τιμητικώς αυτούς, τους επερχομένους Δαναούς, τους επί σκοπόν και μεθ᾽ υστεροβουλίας ''δωρα παίρνοντας'';
 Πως, ο λαός αποδίδει ευθύνες κυρίως μόνον εις θεσμικά πρόσωπα, όταν ο ίδιος ευρίσκεται μέσα εις απέραντον αμαρτίαν, περιφρονή θεληματικώς τις εντολές του Θεού καίδέν ανησυχή δια την ιδικήν του αμετανοησίαν;
    Όλα λοιπόν είναι αποτέλεσμα της αμαρτίας, η οποία υπερεπλεόνασε και εις τους άρχοντας και εις τον λαόν, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
    Άραγε, «κατά τον λαόν και οι άρχοντες», η «κατά τους άρχοντες και ο λαός»; Ιδού το ερώτημα.
    Ιδού και το πήδημα θανάτου προς τήν Αθλιότητα, τον Αιώνιον θάνατον, όπερ εστίν η προδοσία, οι συμβιβασμοί, οι υποχωρήσεις, οι παραχωρήσεις, η ασυδοσία, οι ένοχες και υπόλογες σιωπές,  και γενικώς η αμαρτία και η αμετανοησία.
    Ιδού όμως και το αγωνιστικόν άλμα προς το Μεγαλείον, τον Θεόν, όπερ εστίν η σωτήριος μετάνοια, η ομολογία και η μαρτυρία της Αληθείας της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
    Η επιλογή της Αθλιότητος η του Μεγαλείου ανήκει μόνον εις τόν ίδιον τον άνθρωπον, είτε είναι άρχων, είτε είναι αρχόμενος.
    Ούτως, ο άνθρωπος, αυτοπροαιρέτως, είτε γίνεται σκώληξ και δεν διαμαρτύρεται επειδή τον πατούν, είτε γίνεται υψιπέτης αετός της Χάριτος και ίπταται εις τους Ουρανούς.
    Δυστυχώς, οι περισσότεροι σήμερα έχουν επιλέξει την αθλιότητα...

Πηγή:http://aktines.blogspot.gr/
 http://hristoifantos.blogspot.gr/


Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

ΑΓΙΟΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ!!!!

ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ

Άφθαρτο το σώμα Ρώσου Αγίου παρά τα χρόνια και την πλημμύρα!



Τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου, στη Μονή Αγίας Τριάδος στο Τζόρντανβιλ της Νέας Υόρκηςπραγματοποιήθηκε η επαναταφή του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Κωνσταντίνου (Essenskogo), πρώην εφημέριου της Ανατολικής Επισκοπής της Αμερικής, ο οποίος εκοιμήθη στις 31η Μάη του 1996 σε μοναστήρι του Τέξας.
Όλες τις εργασίες σχετικά με την οργάνωση της εκταφής, τη μεταφορά της σορού του αγίου στο μοναστήρι της Αγίας Τριάδας και τις προετοιμασίες για την επαναταφή ανέλαβε ο Ηγούμενος Αρχιμ. Λουκάς (Murianka).
Στις 13:00  η λάρνακα του Αγίου έφθασε στον καθεδρικό ναό και εισήχθη στο ναό.
Με το άνοιγμα του φερετρου και αφού έγιναν οι πρέπουσες διαδικασίες, κληρικοί, αδελφοί της Μονής, ιεροσπουδαστές και απλοί πιστοί είχαν τη δυνατότητα να δουν το άφθαρτο σώμα του αγίου, κάτι το οποίο είναι είναι ιδιαίτερα περίεργο επειδή ο τόπος ανάπαυσης του επισκόπου Κωνσταντίνου, όπως είπε ο πατέρας Λουκάς, για αρκετά χρόνια είχε πλημμυρίσει με νερό, με αποτέλεσμα το φέρετρο και τα άμφια να έχουν καταστραφεί πλήρως. όχι όμως και το σώμα! .








www.agioritikovima.gr
pravoslavie.ru

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


«ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Ο ΕΝ ΟΛΥΜΠΩ»

Eν σαρκί ως άσαρκος έζησας πάτερ, και τοις ασάρκοις νυν συνευφραίνη νόοις.

     Ο Άγιος Διονύσιος γεννήθηκε λίγο πριν το 1500 μ.Χ. στο ορεινό χωριό Σκλάταινα της Καρδίτσας, την σημερινή Δρακότρυπα. Το όνομά του ήταν Δημήτριος και από παιδί επέδειξε ζήλο για την αγάπη του Χριστού και την ασκητική ζωή.
Σε ηλικία 18 ετών μόνασε στα Μετέωρα λαμβάνοντας το όνομα Δανιήλ.
     Τρία χρόνια αργότερα, αναζητώντας πιο απομονωμένο τόπο και επειδή δεν του έδιναν την ευκαιρία ν’ αναχωρήσει, πήδηξε ως δια θαύματος κάτω από το βράχο των Μετεώρων και μετέβη στις Καρυές του Αγίου Όρους. Εκεί γίνεται ιερεύς και μεγαλόσχημος μοναχός, μετονομασθείς σε Διονύσιο.
     Αργότερα εγκαθίσταται στην σκήτη Καρακάλου όπου έζησε ερημικά για δέκα έτη με αυστηρή άσκηση, προσευχή και νηστεία, βιώνοντας πολλές θαυματουργικές ενέργειες του Θεού. Η ισάγγελη ζωή του στάθηκε αιτία της εκλογής του ως ηγουμένου της βουλγαρικής, τότε, μονής Φιλοθέου. Συναντώντας μεγάλες αντιδράσεις για τον τρόπο ζωής που θέλησε να εφαρμόσει στην μονή εγκατέλειψε το Άγιο Όρος και εγκαταστάθηκε γύρω στο 1524 μ.Χ. στην μονή Τιμίου Προδρόμου στη Βέροια.
     Θέλοντας ν’ αποφύγει την εκλογή του σε επίσκοπο που επεδίωκαν οι κάτοικοι της περιοχής, αναχώρησε κρυφά και μετέβη στον Όλυμπο. Εκεί ασκήτευσε σ’ ένα σπήλαιο που σώζεται μέχρι και σήμερα. Συκοφαντούμενος όμως εκδιώχθηκε από το ασκητήριό του και αναχώρησε για το Πήλιο, όπου το 1542 μ.Χ. ίδρυσε τη μονή της Αγίας Τριάδος Σουρβίας έπειτα από θαυματουργική υπόδειξη του Θεού.
     Μετά από τρία έτη και λόγω της παντελούς ανυδρίας που έπληξε τον τόπο των διωκτών του, επέστρεψε επισήμως με πρόσκληση του διώκτη του Αγά Σάκου. Με την αγγελική βιωτή του γρήγορα προσείλκυσε πλήθος μοναχών, ο ίδιος όμως χρησιμοποιούσε τα πλησιόχωρα σπήλαια για προσευχή και ησυχία, όπου ζούσε στο γνόφο της νοερής προσευχής. Δεν παρέλειπε, ωστόσο, να περιέρχεται τα γύρω χωριά για να κηρύξει, να εξομολογήσει και να στηρίξει τους σκλαβωμένους Έλληνες. Είχε απέραντη αγάπη για το λαό.
     Εκοιμήθη εν ειρήνη, αφήνοντάς μας για ανεκτίμητο θησαυρό τα χαριτόβρυτα λείψανά του.
Σημείωση: Στη Δρακότρυπα η εορτή του πανηγυρίζεται επίσης την τελευταία Κυριακή του Ιουλίου.

http://www.saint.gr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΝΟΙ

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ



__________Συνεχίζοντας την κριτική μας για την απρεπή συμπεριφορά του δημοσιογράφου κ. Κ. Αρβανίτη, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε ένα αξιόλογο κείμενο από το περιοδικό Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ, στο οποίο αναφερθήκαμε στο προηγούμενο σημείωμά μας. Ο συντάκτης του άρθρου θίγει το ζήτημα κάποιων ανάξιων για το λειτούργημα του δημοσιογράφου προσώπων, τα οποία και χαρακτηρίζει με τον εύστοχο χαρακτηρισμό "νάνοι"! 
______Είναι μερικά ανθρωπάκια, τα οποία, επειδή κρατούν ένα μικρόφωνο και μια τηλεοπτική video-μηχανή, νομίζουν 
Ότι μπορούν να προπηλακίζουν τους πάντες!
Ότι μπορούν να έχουν γνώμη για όλα τα πράγματα!
Ότι έχουν το δικαίωμα να κρίνουν, να επικρίνουν και να κατακρίνουν τους πάντες και τα πάντα!
 ____________Έτσι όμως δηλητηριάζουν το κοινωνικό σύνολο! Καταστρέφουν την Κοινωνία! Διαβάστε στοχαστικά τις σκέψεις στο παρακάτω άρθρο.
Αίγιον, 19 Ιανουαρίου 2015
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ  

******************************************************


ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΝΟΙ
             Το έργο του δημοσιογράφου είναι έργο κοινωνικό, έργο που αποβλέπει στο όφελος της κοινωνίας, με μια λέξη λειτούργημα.
              Αποκαλούν τη δημοσιογραφία τέταρτη εξουσία, αλλά σήμερα έχει αναβαθμισθεί σε πρώτη, αν όχι σε απόλυτη εξουσία!Τουλάχιστο στον ελλαδικό χώρο αυτό παρατηρείται συχνά.  Διότι ορισμένες φορές –και αυτές είναι δυστυχώς συχνές στον τόπο μας –λείπει από κάποιους κύκλους της δημοσιογραφίας μας η ευαίσθητη ισορροπία ανάμεσα στην κοσμιότητα και το «θα λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη». Κάποιοι δημοσιογράφοι που εργάζονται σε συγκροτήματα με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα ή άλλοι που εργάζονται σε δημοσιογραφικά κανάλια, δίνουν στο λαό την εντύπωση ότι πληρώνονται για να τον παραπληροφορούν ή για να εκφράζουν τη γνώμη των αφεντικών τους, και όχι για να αποκαλύπτουν την αλήθεια. Σπάνια ν’ακούσουμε μια ελεύθερη φωνή.
                 Οι προβληματισμοί αυτοί μας δημιουργήθηκαν, καθώς διαβάζαμε τον τελευταίο καιρό τις θέσεις δημοσιογράφων για το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο –που τελικά ψηφίστηκε, φιμώνοντας την έκφραση γνώμης ή απόψεως για καίρια θέματα ηθικής και οικογενειακής συμπεριφοράς –προς εντροπήν της δημοκρατίας και της ελευθερίας!
                Ορισμένοι Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, έχοντας βαθύτατη συναίσθηση του χρέους τους απέναντι Θεού και ανθρώπων, τοποθετήθηκαν ψύχραιμα, αντικειμενικά, ορθόδοξα, αγιογραφικά κατά του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου, πριν ακόμη αυτό ψηφισθεί.  Κάλεσαν τους βουλευτές να αρθούν στο ύψος της αποστολής τους και να το καταψηφίσουν.  Πως τους αντιμετώπισαν όμως κάποιοι δημοσιογράφοι μας; Εκτελώντας διατεταγμένη υπηρεσία, άρχισαν εναντίον τους «πυρ ομαδόν»! Ένας τους αποκάλεσε «αχαρακτήριστους μητροπολιτάδες, οι οποίοι ξεχνώντας το ¨αγαπάτε αλλήλους¨ θέλουν να μας πείσουν»… τη συνέχεια δεν μπορούμε να τη γράψουμε γιατί κινδυνεύουμε!... Ένας άλλος, διαφωνώντας με τη γνώμη δυο ιεραρχών, αποκάλεσε τον ένα «κρυπτορατσιστή»και «γραφικό»!  Σημείωνουμε πως ο μεν πρώτος είναι δεινός νομικός και έγκριτος θεολόγος, ο δε άλλος καθηγητής Πανεπιστημίου. 
           Άλλος, δήθεν «ρέκτης» της δημοσιογραφίας, μιλώντας για … «δύο φωνές της Ιεραρχίας», έγραψε: « Στο πλαίσιο αυτό, στους κόλπους της Ιεραρχίας, χαρτογραφείται μια μικρή ομάδα ακραίων συντηρητικών(…) . Πρόκειται για τους μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ, Καλαβρύτων Αμβρόσιο, Γόρτυνος Ιερεμία, Μεσογαίας Νικόλαο, Δρυϊνουπόλεως , Πωγωνιανής και Κονίτσης Ανδρέα, Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά και Κυθήρων Σεραφείμ, οι οποίοι μάλιστα ήταν εκείνοι που ετάχθησαν ευθέως κατά ρυθμίσεων του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου.  Πρόκειται για ιεράρχες, η ευρύτερη στάση των οποίων άλλοτε προβληματίζει (…) και άλλοτε προκαλεί σκωπτικά σχόλια.  Ενδεικτικά, πολλοί χαρακτηρίζουν τον Μεσογαίας Νικόλαο «δυσάρεστη έκπληξη», καθώς θεωρούν ότι οι σπουδές του ( σε Χάρβαρντ, ΜΙΤ) δεν δικαιολογούν τις ακραίες τοποθετήσεις του» .
           Αχαρακτήριστοι, λοιπόν, κρυπτορατσιστές, αντισημίτες, γραφικοί, ακραίοι συντηρητικοί, προβληματικοί, άξιοι για σκωπτικά σχόλια οι Ορθόδοξοι Ιεράρχες, που μίλησαν καθαρά και ευθέως και υποστήριξαν την ευαγγελική αλήθεια και τον αιώνιο και σωτήριο νόμο του Θεού.  Άνθρωποι χωρίς αγάπη, αφού ξέχασαν το «αγαπάτε αλλήλους»!  Εύγε στους δημοσιογράφους, που, μη έχοντας επιχειρήματα ν’ αντιτάξουν στις θέσεις των Ιεραρχών μας, καταδέχονται να ευτελίσουν τη δημοσιογραφία, χρησιμοποιώντας πεζοδρομιακή γλώσσα.
             Αγνοούμε τι και πόση μόρφωση διαθέτουν οι ως άνω τιμητές των Επισκόπων, οι οποίοι – σημειωθήτω- δεν είναι μόνον ακατηγόρητοι, σώφρονες, με μόρφωση ανώτατη και μεταπτυχιακές σπουδές, αλλά και απολαμβάνουν σεβασμό από το ποίμνιό τους, και όλους τους πιστούς του ελλαδικού χώρου και αυτών των εκτός Ελλάδος Ορθοδόξων.
            Είναι όχι απλώς θλιβερό, αλλά τραγικά απελπιστικό το να σκέφτεται ο πολίτης της χώρας αυτής ότι προσπαθούν να τον ποδηγετήσουν κάποιοι ανάξιοι δημοσιογράφοι· ή που θέλουν να ονομάζονται δημοσιογράφοι. Και οι οποίοι μπροστά στις μεγάλες, τις γιγάντιες μορφές των υβριζόμενων ιεραρχών είναι απλώς νάνοι.
           Νάνοι ως προς τον τρόπο του σκέπτεσθαι και του κρίνειν. Διότι δεν διερωτώνται, όπως πρόσφατα διερωτήθηκε ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Σερβίας κ. Ειρηναίος, «γιατί η προστασία κάποιων προσωπικών δικαιωμάτων θα πρέπει να επιτυγχάνεται με την ταπείνωση και την καταπάτηση ηθικών αξιών, που διακατέχουν τη συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητος;» (βλ. ιστότοπος: «Ρομφαία» 23.9.2014).
                  Αυτός ο στοιχειώδης και βασικός συλλογισμός, ο οποίος λείπει δυστυχώς από ορισμένους αυτοπροβαλλόμενους δημοσιογράφους μας, κάνει τον σκεπτόμενο πολίτη τούτης της χώρας να αναρωτηθεί για το επίπεδο της μορφώσεως της παιδείας, του ήθους και των γνώσεών τους.  Φαίνεται όμως ότι τέτοιο επίπεδο εκτιμάται όχι λίγο από τους εργοδότες τους…
ν.π.β.

Πηγή: Τεύχος 524 Δεκέμβριος 2014 «Η Δράση μας» 

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ


Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ κ.κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟ 




Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάστηκαν τα Άγια Θεοφάνεια στο Αίγιο. Το πρωί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας  Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος τέλεσε την πανηγυρική Θεία Λειτουργία και την Ακολουθία του Μεγάλου Αγιασμού στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Φανερωμένης στο Αίγιο.

Στις 11.30 πραγματοποιήθηκε  ο Αγιασμός των Υδάτων στο παλαιό λιμάνι του Αιγίου, κάτω από το Ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Τρυπητής, παρουσία του Περιφεριάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Αποστόλου Κατσιφάρα, του Δημάρχου Αιγιαλείας κ. Αθανασίου Παναγόπουλου, πολλών δημοτικών συμβούλων  και εκπροσώπων φορέων, Βουλευτών και πλήθος κόσμου.

Από τους 14 νέους, που αψηφώντας το κρύο, έπεσαν στα παγωμένα νερά τον σταυρό έπιασαν, κατά τις τρεις ρίψεις από τον Σεβασμιώτατο, οι, Αντώνιος Πέρσος, Αλέξανδρος Φατούρος και τα δύο ενδεκάχρονα αδέλφια Ειρήνη και Γεώργιος Φιλιππάτος.

Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους.

Εκ της Μητροπόλεως







 


Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


Ο ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

"Σε όποιον ο νους υγιαίνει, σε αυτόν δεν είναι αναγκαία τα γράμματα"
Απόσπασμα από τον Βίο του αγίου Αντωνίου του Μεγάλου που συνέγραψε ο Μέγας Αθανάσιος
«Κάποτε λοιπόν δύο φιλόσοφοι ήλθαν προς αυτόν, ειδωλολάτρες, που νόμιζαν ότι μπορούν να ελέγξουν τον Αντώνιο. Ήταν στο όρος το έξω. Ο Αντώνιος κατάλαβε ποιοί άνθρωποι είναι όταν τους είδε και εξήλθε προς αυτούς και είπε με διερμηνέα: “Γιατί τόσο πολύ κοπιάσατε να έλθετε, ω φιλόσοφοι, προς ανόητο άνθρωπο;” Όταν είπαν αυτοί ότι δεν είναι ανόητος, αλλά και πολύ φρόνιμος, είπε προς αυτούς: “Αν μεν προς ανόητο ήλθατε, περιττός ο κόπος σας.
Αν όμως θεωρείτε ότι είμαι φρόνιμος, να γίνετε όπως είμαι εγώ. Επειδή πρέπει να μιμούμαστε τα καλά. Και αν μεν εγώ ερχόμουν προς εσάς, τότε θα εμιμόμουν εσάς.
Αν όμως εσείς (ήλθατε) προς εμένα, να γίνετε όπως εγώ. Επειδή είμαι Χριστιανός. Αυτοί θαυμάζοντας ανεχώρησαν επειδή έβλεπαν και τους δαίμονες να φοβούνται τον Αντώνιο...
Όταν άλλοι από αυτούς τον συνάντησαν προς το όρος το έξω και νόμισαν ότι θα τον χλευάσουν επειδή δεν είχε μάθει γράμματα, είπε προς αυτούς ο Αντώνιος: “Εσείς τι λέτε; Ποιό είναι πρώτο, ο νους ή τα γράμματα; και ποιό είναι αίτιο ποίου, ο νους των γραμμάτων, ή τα γράμματα του νου;”
Όταν αυτοί απάντησαν ότι πρώτος είναι ο νους και αυτός είναι ο εφευρέτης των γραμμάτων, τους είπε ο Αντώνιος: “Σε όποιον λοιπόν ο νους υγιαίνει, σε αυτόν δεν είναι αναγκαία τα γράμματα”.
Με αυτό και τους παρόντες και αυτούς εξέπληξε. Απήλθαν λοιπόν θαυμάζοντας, επειδή τόση πολλή σύνεση έβλεπαν σε αγράματο άνθρωπο. Και επειδή δεν είχε άγριο το ήθος, λόγω του ότι ανατράφηκε στο όρος και εκεί εγέρασε, αλλά ήταν γεμάτος χάρη και κοινωνικός. Και τον λόγο τον είχε νοστιμίσει με το θείο αλάτι, έτσι ώστε κανείς δεν τον φθονούσε, αλλά να χαίρονται με αυτόν, όλοι όσοι έρχονταν προς αυτόν.
Μετά από αυτά έτυχε να έλθουν πάλι μερικοί από αυτούς. Κι ήταν από αυτούς που οι ειδωλολάτρες θεωρούσαν σοφούς. Και απαιτούσαν λόγο από αυτόν λόγο περί της πίστης μας στον Χριστό. Και επεχείρησαν να μιλήσουν για το κήρυγμα του Θείου Σταυρού και ήθελαν να χλευάσουν.
Ο Αντώνιος λυπήθηκε την άγνοιά τους, έλεγε με διερμηνέα, που καλώς διερμήνευε: “Τι είναι καλύτερο;
Να ομολογούμε τον Σταυρό ή μοιχείες και δολοφονίες παιδιών να προσάπτετε σε αυτούς που ονομάζετε θεούς; Επειδή το πρώτο που λέμε εμείς είναι απόδειξη ανδρείας και γνώρισμα καταφρονήσεως θανάτου, ενώ τα δικά σας είναι ασέλγειας πάθη.
 Έπειτα τι είναι καλύτερο να λέμε, ότι ο Λόγος του Θεού δεν μεταβλήθηκε, αλλά παραμένοντας ο Ίδιος, για την σωτηρία και την ευεργεσία των ανθρώπων, έλαβε σώμα ανθρώπινο, έτσι ώστε να κοινωνήσει την ανθρώπινη φύση και να κάνει τους ανθρώπους να κοινωνήσουν την θεία και νοερή φύση, ή να εξομοιώνετε τον Θεό με άλογα ζώα, και για αυτό να σέβεστε τετράποδα κι ερπετά και ομοιώματα από ανθρώπους;
Επειδή αυτά είναι τα σεβάσματα σε εσάς τους σοφούς. Και πως τολμάτε να μας χλευάζετε εμάς επειδή λέμε ότι ο Χριστός φανερώθηκε σαν άνθρωπος, όταν εσείς λέτε ότι η ψυχή χωρίστηκε από τον ουρανό, και λέτε ότι πλανήθηκε η ψυχή και έπεσε από την αψίδα των ουρανών σε σώμα, και μακάρι σε ανθρώπινο, και όχι και σε τετράποδα και σε ερπετά να έρχεται και να πέφτει. Επειδή η δική μας πίστη λέει την παρουσία του Χριστού λόγω της της σωτηρίας των ανθρώπων. Εσείς όμως πλανάσθε όταν λέτε για ψυχή αγέννητη (αδημιούργητη).
Και εμείς πιστεύουμε στο δυνατό και φιλάνθρωπο της Πρόνοιας, ότι και αυτό δεν ήταν αδύνατο στον Θεό, όμως εσείς, λέτε ότι η ψυχή είναι εικόνα του Νου, και της προσάπτετε πτώσεις και μυθολογείτε ότι είναι μεταβλητή. Και λοιπόν λόγω της ψυχής και τον νουν τον θεωρείτε τρεπτό. Επειδή όποια είναι… ’ρα λοιπόν είναι άξιος χλεύης τούτος (ο Σταυρός) ή μάλλον αυτά που καταργήθηκαν από αυτόν και αποδείχτηκαν αδύναμα;
Επειδή και τούτο είναι αξιοθαύμαστο: ότι τα δικά σας ουδέποτε εδιώχθηκαν, αλλά σε κάθε πόλη τιμώνται από τους ανθρώπους, ενώ οι (πιστοί) του Χριστού διώκονται και περισσότερο τα δικά μας από τα δικά σας ανθούν και πληθαίνουν. Και τα δικά σας, αν και τιμώνται και προφυλάσσονται, καταστρέφονται, αλλά η πίστη και διδασκαλία του Χριστού, αν και χλευάζεται από εσάς και πολλές φορές εδιώχθηκε από τους βασιλείς, έχει γεμίσει την οικουμένη. Επειδή πότε (άλλοτε) εξέλαμψε έτσι η θεογνωσία;
Και πότε φανερώθηκε έτσι η σωφροσύνη και η αρετή της παρθενίας; Και πότε περιφρονήθηκε έτσι ο θάνατος παρά τότε που πραγματοποιήθηκε ο Σταυρός του Χριστού; Για τούτο κανείς δεν αμφιβάλλει όταν βλέπει τους μάρτυρες για τον Χριστό να περιφρονούν τον θάνατο και όταν βλέπει τις παρθένες (μοναχές) της Εκκλησίας για τον Χριστό να φυλάνε καθαρά και αμόλυντα τα σώματα».

http://anavaseis.blogspot.gr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Α - Π - Α - Ρ - Α - Δ - Ε - Κ - Τ - Ο - Σ ! ! !

ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΗΨΕΩΣ

____________Το λειτούργημα, δεν λέγω το επάγγελμα, το λειτούργημα του Δημοσιογράφου είναι μια σπουδαία κοινωνική προσφορά! Κατ’ αρχήν εξυπηρετεί την ενημέρωση του Κοινωνικού Συνόλου επί των θεμάτων  της τρεχούσης επικαιρότητος. Συγχρόνως όμως στοχεύει στην επιμόρφωση και την διαπαιδαγώγηση του αναγνωστικού κοινού, στην περίπτωση των εφημερίδων, ή των τηλε-θεατών, στην περίπτωση της τηλεοράσεως.
____________«Αποκαλούν τη δημοσιογραφία τέταρτη, αλλά σήμερα έχει αναβαθμισθή σε πρώτη, αν όχι σε απόλυτη εξουσία», διαβάζουμε στο εξαίρετο χριστιανικό νεανικό περιοδικό «Η ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ»(Βλ. τ. Δεκεμβρίου 2013, τ. 524, σελ. 454).   
______________Γι αυτόν ακριβώς το λόγο Δημοσιογράφος δεν μπορεί να γίνεται ο κάθε τυχάρπαστος ἠ ο κάθε κομπλεξικός άνθρωπος! Ο Δημοσιογράφος  πρέπει να είναι μια ολοκληρωμένη προσωπικότης  με ακεραιότητα ήθους και σεβασμό στο αναγνωστικό του κοινό, μάλιστα δε πρός τόν θεατή και ακροατή του!
__________Πώς μπορούμε να ξεχάσουμε τον Δημοσιογράφο της προηγουμένης εποχής, δηλ. πρίν ή ανακαλυφθή αυτό το Κουτί του Διαβόλου, που ονομάζεται τηλεόρασις; Τότε ο Δημοσιογράφος ήταν μια πολύ σοβαρή και αξιοσέβαστη προσωπικότης! Ενθυμούμεθα τον εκ των χωμἀτων της Αιγειαλίτιδος Γής προερχόμενο, αξιοσέβαστο δε και αείμνηστο Γεώργιο  Σκούρα! Ήταν μια ολοκληρωμένη προσωπικότης! Αιωνία του η μνήμη!
__________Σήμερα, δυστυχώς, σαν δημοσιογράφοι προβάλλονται μπροστά μας συνήθως μερικά κομπλεξικά άτομα, τα οποία κρατούν ένα μικρόφωνο ή κάθονται σε μια καρέκλα τηλεπαρουσιαστή και ασεβούν μπροστά στο Κοινωνικό Σύνολο! Νομίζουν, ότι όλα τα γνωρίζουν, ισοπεδώνουν τα πάντα, δικάζουν και καταδικάζουν πρόσωπα και θεσμούς, υβρίζουν, φέρονται υπεροπτικά! Ασεβούντες δημοσίως, κρίνοντας και επικρίνοντας τους πάντες και τα πάντα, υβρίζοντες και βλασφημούντες με τον τρόπο τους καταδεικνύουν σε όλους εμάς ότι δεν είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ, αλλά ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ!  Δεν είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ, αλλά ΝΑΝΟΙ!
___________Συνεπώς ἐχουν πολύ δίκηο οι παράγοντες του παραπάνω περιοδικού, όταν με τον τίτλο «Οι Γίγαντες και οι Νάνοι» (βλ. παραπάνω) καταγράφουν την εξής πραγματικότητα: «λείπει από κάποιους κύκλους της δημοσιογραφίας μας η ευαίσθητη ισορροπία ανάμεσα στην κοσμιότητα και το “θα λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη”. Κάποιοι δημοσιογράφοι, που εγάζονται σε συγκροτήματα με μεγάλα οικονομικά συμφέροντα ή άλλοι που εργάζονται σε δημοσιογραφικά κανάλια, δίνουν στο λαό την  εντύπωση, ότι πληρώνονται γι να τον παραπληροφορούν ή για να εκφράζουν τη γνώμη των αφεντικών τους, και όχι για να αποκαλύπτουν την αλήθεια. Σπάνια ν’ ακούσουμε μια  ελεύθερη φωνή».

_______Αφορμή για να καταγράψουμε τα παραπάνω μας έδωσε ένας τάχα τις και δημοσιογράφος, ο οποίος ετόλμησε να υβρίση από τηλεοπτικό κανάλι και άρα δημοσίως τον Πρωθυπουργό της Χώρας, όποιος και άν είναι αυτός, σε οποιοδήποτε πολιτικό σχήμα και χρώμα και αν ανήκει! Ο Πρωθυπουργός είναι κορυφαίος Θεσμός! Αν δε σου αρέσει, τον καταψηφίζεις! Δεν σου επιτρέπεται όμως να τον υβρίζης, πολύ δε περισσότερο να τον αποκαλής «μ@λ@κ@!!!! Ντροπή σας, κύριε!
__________Στη συνέχεια σας παραθέτουμε το σχετικό video και μια-δυό φωτογραφίες του τολμητία  δημοσιογραφίσκου, οι οποίες αποκαλύπτουν τον άνθρωπο. Θυμηθήτε το ρητόν: «οία η μορφή τοιάδε και η ψυχή» και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Οι φωτογραφίες έχουν ληφθή από την  οθόνη της τηλεοράσεως κατά την  διάρκεια εκπομπής της ΕΡΤ, τότε που ο κύριος αυτός είχε την ευθύνη της πρωϊνής ενημερωτικής εκπομπής! Οι φωτογραφίες αυτές είναι αυθεντικές, δεν έχουν υποστή κάποια επεξεργασία!
__________Αφιερώνουμε, λοιπόν, το σημερινό σημείωμά μας στον υβριστή του κ. Πρωθυπουργού κ. Αντ. Σαμαρά με τον τίτλο: «Είπε ο γάϊδαρος, τον πετεινό κεφάλα»!!!!! Σημειώστε, παρακαλώ, ότι ούτε ο δημοσιογραφάκος αυτός είναι «γάϊδαρος», ούτε και ο Πρωθυπουργός «πετεινός». Η παροιμία όμως έχει ένα πολύ σημαντικό και μάλιστα πολύ εκφραστικό μήνυμα. Καθώς επίσης και οι φωτογραφίες!
_________Κύριε δημοσιογράφε  είσθε Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟΣ!
Αίογιον, 12 Ιανουαρίου 2015

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ




ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ: ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ VIDEO.

Πηγή: LamiaReport - K.Αρβανίτης "Μ@λ@κας" ο πρωθυπουργός!