Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Η ΑΡΧΗ ΕΓΙΝΕ! ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Η ΙΣΛΑΜΟΠΟΙHΣΗ … ΑΡΧΙΣΕ! 

ΑΡΧΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

_________Ναι, αγαπητοί μου Αδελφοί, η Ισλαμοποίηση της Ελλάδας άρχισε!  Δηλαδή η κοιτίδα της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, η Ελλάδα μας, μεταλλάσσεται σε μια Χώρα πολυθρησκευτικότητος και πολυπολιτισμικότητος.
_________Η Ορθοδοξία παραγκωνίζεται!  Ο ελληνισμός και η Ορθοδοξία, τα κύρια χαρακτηριστικά της χώρας μας αρχίζουν να μπαίνουν στο χρονοντούλαπο! 
__________Νέα ήθη, νέοι τρόποι, νέος τρόπος ζωής θα κυριαρχήσει πλέον σύντομα στη δοξασμένη Ελλάδα μας! Στην Ελλάδα μας, η οποία εγέννησε σοφούς! 'Εδωσε τα φώτα του πολιτισμού στα άλλα Έθνη! Ταυτίσθηκε με την μόνη αληθινή θρησκεία, τον Χριστιανισμό, και δοξάσθηκε!
__________Προχωράμε ολοταχώς στην υλοποίηση του οράματος του άλλοτε Πρωθυπουργού της Τουρκίας Τουρκούτ Οζάλ, ο οποίος είπε τα εξής προφητικά λόγια: «Θα κατακτήσουμε την Ευρώπη δια των γεννήσεων»! 
__________Η αρχή έγινε τις χιλιάδες των μεταναστών – κατακτητών της Χώρας μας. Είναι Μουσουλμάνοι! Η Χώρα μας μεταμορφώνεται! Η υπογεννητικότητα των Ελλήνων αντιπαρατίθεται στην υπερ-γεννη- τικότητα, δηλ. την υπερπαραγωγή, των Μουσουλμάνων! Κατά μίαν στατιστικήν κατά το έτος 2030, κατ' άλλους δε κατά το έτος 2080, στην Ελλάδα οι Ελληνες θα είναι ένα εκατομμύριο (1.000.000) μόνον!!!!   
_______Έπειτα έχουμε την Ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης. Δηλ. η Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης μεταποιείται! Από χώρο διδασκαλίας της Ορθοδόξου Θεολογίας μετατρέπεται σε χώρο διδασκα- λίας του Ισλάμ! Το Ευαγγέλιο του Σωτήρος Χριστού ισοσκελίζεται με το Κοράνιον! Χριστός και Μωάμεθ εξισώνονται! Χριστιανισμός καί Μουσουλμανισμός στην Θεσσαλονίκη αδελφοποιούνται! 
________Ως συνέπεια των παραπάνω έχουμε και την μετακίνηση των Θρησκευτικών Συμβόλων! Θα έλεγα την κατάργηση των Θρησκευτικών Συμβόλων, διά της μετακινήσεώς των, μόνον και μόνον για να μη στενοχωρούνται οι Μουσουλμάνοι…. Αυτό, δυστυχώς, πραγματο- ποιήθηκε και πάλι στην Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης! Το θλιβερό αυτό γεγονός πραγματοποιήθηκε με την σιωπηλή έγκριση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αφού δεν έχει ανακοινωθεί κάποια διαμαρτυρία της εκκλησιαστικής Διοικήσεως,
_______Η σχετική είδηση μεταδόθηκε από τον ιστότοπο «ekklisiaonline.gr» και προκάλεσε οδύνη στην ψυχή μας. Ο Κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου με Ανακοίνωσή του, η οποία γνωστοποιήθηκε διά του Πρακτορείου Εκκλησιαστικών Ειδήσεων «Romfea.gr» της 4ης-02-2016, λέγει πολλά, αλλά –δυστυχώς- χωρίς να μας πείθει!  «Ένα προσκυνητάρι που είχε στηθεί εκεί πριν από λίγα χρόνια χωρίς να έχει προφανή σχέση με τον χώρο, μεταφέρθηκε στον φυσικό του χώρο, δηλαδή έξω από το παρεκκλήσι της Σχολής, προσδίδοντας ιεροπρέπεια και καθιστώντας ευδιάκριτη την είσοδο του παρεκκλησίου, που παλαιότερα μόλις διακρινόταν από την είσοδο μιας κοινής αίθουσας».
__________Διερωτώμεθα και ερωτάμε τον αγαπητό μας κ. Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής:
1) Για την μετακίνηση του Προσκυνηταρίου υπάρχει Απόφασις της Θεολογικής Σχολής;
2) Γιατί παραθεωρήθηκε ένα κεκτημένο δικαίωμα των φοιτη- τών κλπ. παραγόντων του Πανεπιστημίου; Όλοι αυτοί ερωτήθησαν, εάν συμφωνούν για την μετακίνηση;
3) Γιά να αναδειχθή το Παρεκκλήσιον δεν θα ήταν καλύτερα, εάν τοποθετούσαν ένα άλλο Προσκυνητάρι εκεί;  
      4)Ο συσχετισμός του Προσκυνηταρίου με τις μαρμάρινες πλάκες,
       για    τις οποίες ομιλεί ο κ. Κοσμήτωρ, δεν ευρίσκει κάποιο λογικό 
       έρεισμα!
 _________Με λίγα λόγια ο κ. Κοσμήτωρ αυτοδιαψεύδεται και αυτοκα- ταδικάζεται, όταν παραδέχεται καί όταν ομολογεί ότι «εδώ και δεκαετίες επισκέπτεται τη Θεολογική Σχολή πλήθος μουσουλμάνων φοιτητών κάθε Παρασκευή για την τέλεση της καθιερωμένης τους προσευχής».
_______Συνδέοντας τό γεγονός της μετακινήσεως του Προσκυνηταρίου μέ τό πλήθος των προσερχομένων Μουσουλμάνων για την τέλεση της προσευχής τους, άθελά του ομολογεί τό βαθύτερο κίνητρο.  Δηλαδή, αφού τώρα θά έχουμε και Τμήμα Ισλαμικών Σπουδών θά πρέπει να αφαιρέσουμε τα χριστιανικά θρησκευτικά σύμβολα από τήν είσοδο της Σχολής, ώστε να μη παρενοχλούνται οι προσερχόμενοι Μουσουλμάνοι. 
5) Άρα η Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης από ετών ήδη  χρησιμοποιείται και ως Μουσουλμανικόν Τέμενος, όπου πλήθος Μουσουλμάνων Φοιτητών κάθε Παρασκευή προσέρχεται «για την τέλεση της καθιερωμένης τους προσευχής».
_______Ευχαριστούμε θερμότατα τον κ. Κοσμήτορα για την ομολογία του.  Δηλαδή από χρόνια τώρα η Θεολογική Σχολή χρησιμοποιείται ως τόπος προσευχής Μουσουλμάνων Φοιτητών!  Διαπορούμε:  Καλά, κάπου αλλού δεν θα μπορούσαν να πάνε οι Μουσουλμάνοι; Δεν θα μπορούσε να υπάρχει μια κάποια άλλη Αίθουσα εκτός της Θεολογικής Σχολής;  Θά' πρεπε, ντε και καλά, η προσευχή τους να γίνεται στο χώρο της Θεολογικής Σχολής;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
_______Κατά την ταπεινή μας γνώμη, η μετακίνηση του Προσκυνη- ταρίου, με την εικόνα του Σωτήρος Χριστού, ήταν μια ακόμη παραχώρηση των Ορθοδόξων προς τους Μουσουλμάνους ….αδελφούς μας. Το γεγονός αυτό αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθ' όσον η παραχώρηση αυτή έλαβε χώρα σε χώρο της Θεολογικής Σχολής της Θεσσαλονίκης. Γι' αυτό καί θά επρότεινα μία καινούργια ονομασία! «Σχολή Θρησκειολογικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου  Θεσσαλονίκης» 

_______ Αγαπητοί μου Αδελφοί,
           Η Ισλαμοποίηση της Ελλάδος άρχισε!  Πρωτοπόρος προς την κατεύθυνση αυτή καθίσταται, δυστυχώς, η Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης. Εκφράζουμε την βαθειά λύπη μας και την ακόμη πιο βαθύτερη αγανάκτησή μας!

Αίγιον, Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

 *******************
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 6/2/2016

Γιατί μεταφέρουν την Εικόνα του Χριστού από τη Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ;
·         Φεβρουάριος 2, 2016 19:26
·         Από Desk Ekklisiaonline

Μια σοβαρότατη καταγγελία η οποία προκαλεί ανατριχίλα έφτασε στο ΕΚΚΛΗΣΙΑ Online.
Σύμφωνα με αυτή ξηλώνουν για να μεταφέρουν σε άλλο σημείο της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το προσκυνητάρι με την Εικόνα του Ιησού Χριστού!
Η Εικόνα και το προσκυνητάρι βρίσκονται στην κεντρική είσοδο και σύμφωνα με την καταγγελία θα μεταφερθούν στον 4ο όροφο του κτιρίου, όπου βρίσκεται και ο Ιερός Ναός της Σχολής.
Οι λόγοι αυτής της πρωτοφανούς ενέργειας φαίνεται πως έχουν να κάνουν με την έναρξη του τμήματος Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική Σχολή.
Περιμένουμε να ακούσουμε την απάντηση της Σχολής στην πληροφορία-καταγγελία…
- See more at: http://ekklisiaonline.gr/ekklisiaonline/item/10993-giati-metaferoun-tin-eikona-tou-xristoy-apo-ti-theologiki-sxoli-tou-apth#sthash.fBsEDTZw.dpuf



******************

kosmitor
Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

Άμεση ήταν η απάντηση του Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. κ. Μιλτιάδη Κωνσταντίνου, σχετικά με το δημοσιεύμα της ROMFEA.GR που αφορούσε την απομάκρυνση του προσκυνηταριού με τον Χριστού από την είσοδο του Πανεπιστημίου.
Ο Κοσμήτορας στην απάντησή του μεταξύ άλλων αναφέρει πως "το προσκυνητάρι μεταφέρθηκε στον φυσικό του χώρο, δηλαδή έξω από το παρεκκλήσι της Σχολής, προσδίδοντας ιεροπρέπεια και καθιστώντας ευδιάκριτη την είσοδο του περεκκλησίου."
Επίσης ο κ. Κωνσταντίνου εξηγεί τους λόγους όπου αφαιρέθηκαν οι μαρμάρινες πλάκες με τα ονόματα των Κοσμητόρων, ενώ υπογραμμίζει πως όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τη σχεδιαζόμενη λειτουργία της κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών στο Τμήμα Θεολογίας.
Εμείς παραθέτουμε την απάντηση του Κοσμήτορα παρακάτω, και αφήνουμε τους αναγνώστες να κρίνουν...
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Αν και δεν αποτελεί συνήθη πρακτική η έκδοση δελτίου τύπου για θέματα συντήρησης ενός δημόσιου κτηρίου, σχόλια που είδαν το φως της δημοσιότητας σε διάφορα ιστολόγια τις τελευταίες μέρες επιβάλλουν μια υπεύθυνη απάντηση.
Στόχος της νέας Κοσμητείας, η οποία ανέλαβε καθήκοντα την 1η Σεπτεμβρίου 2014, ήταν, μεταξύ άλλων, και η αποκατάσταση προβλημάτων του κτηρίου που είχαν συσσωρευτεί με τα χρόνια (πλημμυρισμένο με νερά από σπασμένους σωλήνες της ύδρευσης και της αποχέτευσης υπόγειο, αχρήστευση του συστήματος θέρμανσης, εισροή ομβρίων υδάτων από την οροφή κλπ).
Οι ανάγκες αυτές καταγράφηκαν, ιεραρχήθηκαν και άρχισαν οι σχετικές εργασίες στον βαθμό που η οικονομική δυσπραγία της εποχής και η υποχρηματοδότηση του δημόσιου Πανεπιστημίου από το Κράτος το επιτρέπουν.
Μεταξύ άλλων εργασιών, άρχισε και ο ευπρεπισμός των εσωτερικών χώρων της Σχολής (τα χρήματα δεν επαρκούν ακόμα για παρεμβάσεις εξωτερικά), με χρωματισμό των τοίχων, την απομάκρυνση πινακίδων ανακοινώσεων διάφορων συλλόγων που δεν υφίστανται πλέον ή είχαν περιπέσει σε αχρηστία, καθώς και εικαστικών παρεμβάσεων που είχαν γίνει αυθαίρετα (χρωματισμός των κιόνων με κόκκινο χρώμα, ανάρτηση φωτογραφιών που απεικονίζουν διάφορα τοπία κλπ) και εξέφραζαν την περί καλαισθησίας αντίληψη κάποιων ανθρώπων, βρίσκονταν όμως σε αναντιστοιχία με την αρχιτεκτονική του κτηρίου και όλου του συγκροτήματος (Θεολογικής – Κτηρίου Διοικήσεως – Νομικής) που αποτελούν ένα ενιαίο αρχιτεκτονικό σύνολο.
Κατά τη διάρκεια των εργασιών αυτών διαπιστώθηκε ότι οι μαρμάρινες πλάκες με τα ονόματα των κοσμητόρων της Σχολής και των προέδρων των Τμημάτων δεν ήταν στερεωμένες σε κανονικό τοίχο αλλά σε γυψοσανίδες, κάτι που θεωρήθηκε ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ασφάλεια των διερχομένων από εκείνο το σημείο, ιδιαίτερα σε περίπτωση σεισμού. Έτσι, προέκυψε η ανάγκη αναμόρφωσης όλου του χώρου του πρώτου ορόφου της Σχολής.
Ένα προσκυνητάρι που είχε στηθεί εκεί πριν από λίγα χρόνια χωρίς να έχει προφανή σχέση με τον χώρο, μεταφέρθηκε στον φυσικό του χώρο, δηλαδή έξω από το παρεκκλήσι της Σχολής, προσδίδοντας ιεροπρέπεια και καθιστώντας ευδιάκριτη την είσοδο του περεκκλησίου, που παλαιότερα μόλις διακρινόταν από την είσοδο μιας κοινής αίθουσας.
Οι δύο μαρμάρινες πλάκες μεταφέρθηκαν στην αίθουσα συνεδριάσεων του τετάρτου ορόφου της Σχολής και θα αξιοποιηθούν εκεί μόλις εξασφαλιστούν τα κονδύλια για την αναμόρφωσή της σε αίθουσα τελετών της Σχολής. Σε αντικατάσταση των πινακίδων αυτών προβλέπεται να γίνει μια ελαφρότερη κατασκευή που θα κοσμεί την κύρια είσοδο της Σχολής, η οποία θα αναδειχτεί περισσότερο μετά την απομάκρυνση του εργοταξίου του Μετρό.
Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, οι όποιες παρεμβάσεις έγιναν μέχρι στιγμής, και άλλες που θα γίνουν στο μέλλον, έχουν σκοπό την αποκατάσταση ζημιών και τον ευπρεπισμό της Σχολής, αποδίδοντας στις εικόνες και τα θρησκευτικά σύμβολα την πρέπουσα τιμή, και απολύτως καμία σχέση δεν έχουν με τη σχεδιαζόμενη λειτουργία της κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών στο Τμήμα Θεολογίας, την οποία πολλοί προσπαθούν να στοχοποιήσουν με διάφορους ευφάνταστους τρόπους, παραβλέποντας, μάλιστα, το γεγονός ότι εδώ και δεκαετίες επισκέπτεται τη Θεολογική Σχολή πλήθος μουσουλμάνων φοιτητών κάθε Παρασκευή για την τέλεση της καθιερωμένης τους προσευχής.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλό είναι, πριν καταφύγει κανείς σε σενάρια συνωμοσίας και αποδώσει έλλειμμα ορθοδοξίας σε καθηγητές που ανάλωσαν τη ζωή τους στο κήρυγμα του Λόγου του Θεού και στη μελέτη των Γραφών και των Πατέρων και έχουν μορφώσει γενιές κληρικών και θεολόγων, να ρωτάει τους υπεύθυνους της Σχολής, οι οποίοι επώνυμα και δημόσια μιλούν και γράφουν και βρίσκονται καθημερινά στα γραφεία τους, έτοιμοι να δώσουν λόγο «παντί τω αιτούντι», και όχι να αναπαράγει ανώνυμες φήμες δήθεν «ιθυνόντων» ή «κύκλων της Σχολής».
Καθηγητής Μιλτιάδης Κωνσταντίνου
Κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

**************************


«ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟ ΝΑΟ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ»

« ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΩΑΜΕΘ, ΔΥΟ ΑΚΤΙΝΕΣ ΦΩΤΟΣ 

ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ»;;;;;;;;;;  


     Σύμφωνα με πληροφορίες που άντλησα από τον διαδικτυακό χώρο «Ακτίνες», στον Ρωμαιοκαθολικό ναό των Βρυξελλών, Beguinage, και σε διάφορες αίθουσες εκδηλώσεων θα εορτάζονταν στις 19, 26 και 27 Δεκεμβρίου 2015 η Γέννηση του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού και του Μωάμεθ. Ιδιαίτερα μάλιστα προκλητικό ήταν και το θέμα των εκδηλώσεων: «Ιησούς και Μωάμεθ, δύο ακτίνες φωτός στην ανθρωπότητα».
     Ο συγκεκριμένος ναός έχει γίνει καταυλισμός μουσουλμάνων μεταναστών από το Αφγανιστάν και το Πακιστάν. Τους εορτασμούς θα διοργάνωναν διάφορες ΜΚΟ όπως οι «Les Amis de l’ Islam, Ensemble pour la Paix et la Fraternite et AISA Bruxelles (Association Internationale Soufie Alawiyya)».
     Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω από την αρχή κάποια πράγματα. Δεν έχω κάποια εμπάθεια με τους πρόσφυγες, οι οποίοι είναι βασανισμένοι  άνθρωποι που έχουν φύγει από τα σπίτια τους, εξαιτίας των πολέμων που δημιουργούν οι ισχυροί της γης, προκειμένου να διαθέσουν τα όπλα τους και να εξοικονομήσουν περισσότερα χρήματα. Πρόσφυγες υπήρξαν και οι Έλληνες παλαιότερα και δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει η Ιστορία για το μέλλον.
     Επίσης ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να πιστεύει όπου θέλει αρκεί να μην επιβάλλει την πίστη του στους άλλους, αν και η πεποίθησή μου είναι ότι η αληθινή πίστη βρίσκεται στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Κάποιοι άνθρωποι έχουν γεννηθεί σε χώρες που επικρατούν άλλα Χριστιανικά δόγματα και άλλα θρησκεύματα. Την κρίση γι’ αυτούς τους ανθρώπους την αφήνουμε στον Θεό, ο Οποίος γνωρίζει τις συνθήκες στις οποίες ζουν αυτοί οι άνθρωποι, γνωρίζει τη συνείδησή τους και γενικά τον εσωτερικό τους κόσμο σε απόλυτο βαθμό.
     Το πρόβλημα που προκύπτει από αυτές τις εορταστικές εκδηλώσεις είναι ότι όλα τα Χριστιανικά δόγματα και τα διάφορα θρησκεύματα εξομοιώνονται. Οι εκδηλώσεις αυτές παρουσιάζονται σαν κάτι το φυσιολογικό, αν και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είναι κάτι το αφύσικο και παράλογο. Στην κατάσταση αυτή δεν βρεθήκαμε ξαφνικά. Ο Οικουμενισμός ως πρώτο βήμα και ο διαθρησκειακός Συγκρητισμός ως τελευταίο έχουν δρομολογηθεί εδώ και δεκαετίες από σκοτεινές δυνάμεις, χωρίς να θεραπεύεται με τον τρόπο αυτό η αλήθεια.
     Στον χώρο τον διαχριστιανικό, ο συγκρητισμός εκφράζεται κυρίως με τη «θεωρία των κλάδων» και τη θεωρία των «αδελφών Εκκλησιών». Η θεωρία αυτή διατυπώθηκε χαρακτηριστικά στη Συμφωνία Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών στο Μπαλαμάντ του Λιβάνου,το έτος 1993. Στο Μπαλαμάντ δεν συμμετείχε η Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία μέσω της Ιεράς Συνόδου της άσκησε εντονώτατη κριτική στη συμφωνία αυτή.
     Στις συγκεκριμένες εορταστικές εκδηλώσεις, στον Ρωμαιοκαθολικό ναό των Βρυξελλών, Beguinage, έχουμε περαιτέρω άνοιγμα του Χριστιανικού κόσμου προς τα άλλα θρησκεύματα και συγκεκριμένα προς τη θρησκεία του Μουσουλμανισμού. Αυτή η κίνηση ονομάζεται διαθρησκειακός Συγκρητισμός και δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, αφού τα πάντα εξομοιώνονται και οι άνθρωποι πλέον δεν μπορούν να ξεχωρίσουν που βρίσκεται η αλήθεια.
     Πνευματική μητέρα του συγχρόνου συγκρητισμού είναι η Θεοσοφική Εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το έτος 1875 στην Νέα Υόρκη, από την Ρωσσίδα Μπλαβάτσκυ και τον Αμερικανό συνταγματάρχη Όλκοττ. Βασικό δόγμα της είναι ότι καμία θρησκεία δεν κατέχει ολόκληρη την αλήθεια αλλά τμήματα ή ψήγματά της. Για να απαρτισθεί το όλον της αληθείας θα πρέπει οι επί μέρους θρησκείες να αλληλοεμπλουτισθούν.
     Η ίδια βέβαια η Θεοσοφική Εταιρεία, η οποία ισχυρίζεται ότι καμία θρησκεία δεν έχει ολόκληρη την αλήθεια, διεκδικεί για το δικό της αυτό ακριβώς θρησκευτικό αξίωμα την απόλυτη αλήθεια. Πρόκειται για τον λεγόμενο δογματικό πλουραλισμό, ο οποίος αρνείται σε όλους τους άλλους, εκτός από τον εαυτό του, την αξίωση για αποκλειστικότητα. Έτσι απορρίπτει τον λόγο του Κυρίου μας: «Εγώ ειμί η οδός και η αλήθεια και η ζωή» (ΙΩΑΝ. 14, 6), διότι διεκδικεί αποκλειστικότητα!
     Οι απόψεις και οι επιδιώξεις αυτές συμπλέκονται με το κίνημα της λεγομένης Νέας Εποχής, της Νέας Τάξης Πραγμάτων και της έξωθεν και άνωθεν προωθουμένης Παγκοσμιοποίησης, στο πλαίσιο της οποίας επιδιώκεται η σύγκλιση όχι μόνο των οικονομιών αλλά και των θρησκειών και η δημιουργία μίας συγκρητιστικής πανθρησκείας. Την πανθρησκεία την θέλουν αυτοί που εργάζονται για την έλευση του Αντιχρίστου, ο οποίος θα είναι πολιτικός και θρησκευτικός ηγέτης.
     Οι άνθρωποι της Νέας Εποχής θέλουν να οδηγήσουν τη σημερινή ανθρωπότητα σε μία σύγχυση και εν πολλοίς το έχουν καταφέρει. Δηλαδή να μη γνωρίζουν οι άνθρωποι που βρίσκεται η πραγματική αλήθεια. Δεν τους απασχολεί τόσο να οδηγηθεί η ανθρωπότητα στην αθεα όσο το να υπάρχει επικοινωνία, λανθασμένη βέβαια, μεταξύ διαφόρων θρησκειών. Και μάλιστα είναι επίτευγμα γι’ αυτούς το να οδηγήσουν ανθρώπους από διάφορα θρησκεύματα σε κοινή συμπροσευχή!
     Στην παγίδα της Νέας Εποχής, δυστυχώς έχουν εγκλωβισθεί και Ορθόδοξοι Χριστιανοί, κληρικοί και λαϊκοί, οι οποίοι συμμετέχουν σε διαλόγους και συμπροσευχές ακόμη με αιρετικούς και αλλοθρήσκους. Δεν θέλω να τους κρίνω γιατί θέλω να πιστεύω πως είναι από άγνοια και όχι από κακή προαίρεση. Η επιλογή αυτή κάποιων Ορθοδόξων Χριστιανών οδηγεί ανθρώπους με ασθενή πίστη σε μεγαλύτερη σύγχυση. Τους οδηγεί σε τέτοια σύγχυση, ώστε να αναρωτιούνται που τελικά βρίσκεται η αλήθεια.
     Αν και αυτές οι εορταστικές εκδηλώσεις έλαβαν χώρα σε Ρωμαιοκαθολικό ναό, και όχι σε Ορθόδοξο, οφείλουμε να την καταδικάσουμε. Αν και οι Ρωμαιοκαθολικοί είναι αποκομμένοι από την Ορθόδοξη Εκκλησία, ως χριστιανοί οφείλουν να διαφυλάξουν την θεότητα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και να μην Τον εξομοιώνουν με έναν ψευδοπροφήτη του Ισλάμ, τον Μωάμεθ. Ποια σχέση μπορεί να έχει η αλήθεια με το ψεύδος; Ποια σχέση μπορεί να έχει η ζωή με τον θάνατο;
     Τελικά που μας οδηγούν όλοι αυτοί οι υπηρέτες του σκότους; Τέτοιες καταστάσεις αποδεικνύουν ότι βρισκόμαστε στους έσχατους καιρούς. Είναι και αυτές οι εκδηλώσεις σημεία των καιρών. Δεν πρέπει εμείς οι Χριστιανοί και ιδιαίτερα οι Ορθόδοξοι που κατέχουμε την αποκεκαλυμμένη αλήθεια, να πέφτουμε στην παγίδα του Διεθνούς Σιωνισμού και της Νέας Εποχής του Αντιχρίστου. Ο Οικουμενισμός και ο διαθρησκειακός Συγκρητισμός δεν οδηγούν στην πραγματική ένωση, όπως την θέλει ο Θεός. Οδηγούν σε μία ψευδοένωση υπό τη σκέπη του επερχομένου Αντιχρίστου.
     Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί οφείλουμε να κρατήσουμε την πίστη που μας παρέδωσαν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας και αν χρειασθεί να δώσουμε και τη ζωή μας γι’ αυτή. Δεν υπεισερχόμαστε στο σχέδιο του Θεού, να πούμε ποιοι θα σωθούν και ποιοι όχι, ποιοι είναι ανώτεροι και ποιοι κατώτεροι. Οφείλουμε όμως να διαφυλάξουμε ανόθευτη την πίστη μας, αν μπορέσουμε να την μεταδώσουμε και σε άλλους ανθρώπους και να την παραδώσουμε ακηλίδωτη στις επόμενες γενιές. Παρόλα αυτά εμείς ας μην απελπιζόμαστε! Ο τελικός νικητής θα είναι το «εσφαγμένον αρνίον» της Αποκάλυψης (5, 6), ο Κύριός μας Ισούς Χριστός, ο Οποίος «εξήλθε νικών και ίνα νικήση (ΑΠΟΚ. 6, 2).»

Πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Κ. Γιαννακόπουλος
Εφημέριος Ιερού Ναού Αγίου Αλεξίου Αιγίου.